Gå til innhold

Uke 39+3 - Kan dette ha vært slimproppen? (Litt ekle detaljer) ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjente nettopp at noe var på veg ut nedi der, tenkte det var utflod.. Gikk på do og tørka meg (og måtte bare se på papiret i tilfelle det var noe annet) og der var det en lysgulaktig, nesten gjennomsiktig seig klump som var kanskje 2 cm lang..

Kan dette ha vært slimproppen? Eller deler av den? Så for meg at den skulle vært større :P

Håper virkelig at ting kan sette igang snart, selv om jeg har hørt at denne slimproppen ikke er et tegn på fødsel i seg selv..

Anonymous poster hash: 4dfcf...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble fortalt av jordmor igår at slimproppen er forskjellig fra kvinne til kvinne. Noen får en massiv klump, hvor det ikke kan være "noe tvil" om hva det er, mens hos andre kan slimproppen komme gradvis og ligne på veldig mye utflod. Så ja, svaret er at det kan være slimproppen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Leser at det kan ta 1-7 dager fra slimproppen går til fødselen begynner, når gikk deres slimpropp og når fødte du?

Anonymous poster hash: 4dfcf...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS igjen her.

Idag når jeg stod opp kom det masse slim igjen, idag var det lysebrunt med noen små blodklumper i.. Har ikke hatt noe vondt. Har ikke noe mer kynnere enn vanlig.. Håper virkelig ting kan skje snart!

Noen som vet om dette er resten av slimproppen, tegningsblødning eller hva?

Har ikke kontakta fødeavdelingen, man skal vel bare ringe de hvis man får smerter og friskt rødt blod?

Anonymous poster hash: 4dfcf...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen kan gå i "flere omganger", det er ikke noen grunn til å ringe føden. Noen føder like etter, andre uker etter. Du er sannsynligvis moden så du kan prøve samleie.

Anonymous poster hash: d0428...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...