Gå til innhold

Tåpelig krangel og nå er jeg bare lei meg. Er jeg urimelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

moren kan hete X og faren kan hete Y, og ungen blir da x-y, eller y-x.

Feks: Ola Markusen og Ida Thorsen får en unge, ungen heter Maiken Markusen-Thorsen.

Du er jo åpenbart bitter som tror at ts, som har full forståelse for at han ikke vil gi opp på slektsnavnet sitt, kommer i samme slengen til å tvinge ungen hans å bare ta hennes navn. Det er lite som hinter i dette innlegget om at ts er så urimelig.

Jeg syns at ts virker rettferdig. så at du trekker denne konklusjonen har ingenting med ts eller denne tråden å gjøre - dette er bare noe du antar om kvinner. Ergo, er du bitter.

Ja,det skrikes mye om bitre menn her, men det er også mange bitre menn som ikke vet at de er det.

Du har rett til å tro og mene hva du vil, men jeg er langt fra bitter.

Inne på dette forumet her trengs det en mannsstemme, for her boltrer prinsessene seg virkelig.

Skjønner ikke hvorfor dette med bryllup er så jævla viktig.

Hva står brudgommen igjen med egentlig? Er jo bare henne henne henne hele tiden.

Jeg har alltid nektet å gifte meg, jeg har forlatt 2 damer av denne grunnen. De er fremdeles ikke gift. Nå har jeg et ekte kvinnfolk, ikke ei wannabe princess.

Halvparten av alle ekteskap går i dass, skjønner ikke hvorfor dere tror dere skal klare det.

Men skal man absolutt gjøre det, så gjør det riktig! Og i den riktige versjonen er det å ta mannen etternavn. Dere skal ikke få alt!

Og denne poden jeg nevnte var ikke ts sin, det var ei annen sin...og den har garantert hennes etternavn. Ikke etter felles enighet, men etter grining og trusler. Sånn er dere damer.

Anonymous poster hash: c31f3...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Malanthor

Tåpelig ting å bli sur for, og ikke minst dobbeltmoralsk. Han vil ikke bytte til ditt men krever at du bytter til hans. Meh. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett til å tro og mene hva du vil, men jeg er langt fra bitter.

Inne på dette forumet her trengs det en mannsstemme, for her boltrer prinsessene seg virkelig.

Skjønner ikke hvorfor dette med bryllup er så jævla viktig.

Hva står brudgommen igjen med egentlig? Er jo bare henne henne henne hele tiden.

Jeg har alltid nektet å gifte meg, jeg har forlatt 2 damer av denne grunnen. De er fremdeles ikke gift. Nå har jeg et ekte kvinnfolk, ikke ei wannabe princess.

Halvparten av alle ekteskap går i dass, skjønner ikke hvorfor dere tror dere skal klare det.

Men skal man absolutt gjøre det, så gjør det riktig! Og i den riktige versjonen er det å ta mannen etternavn. Dere skal ikke få alt!

Og denne poden jeg nevnte var ikke ts sin, det var ei annen sin...og den har garantert hennes etternavn. Ikke etter felles enighet, men etter grining og trusler. Sånn er dere damer.

Anonymous poster hash: c31f3...27d

Tåler du ikke at noe blir sagt imot deg? Hun sa bare at du var bitter, ikke verre enn det.

Det tror jeg de fleste har kunnet leve med isteden for å skrive ei bok om hvorfor du ikke er bitter tilbake. :fnise:

Edit: skriveleif

Endret av Sillicious
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin lyst.... En mann som forventet eller regnet med at jeg skulle byttet etternavnet mitt, ville utgått for lengst hos meg. På samme måte som om han forventer f.eks at jeg skulle ta alt husarbeidet eller noe annet såpass antikvarisk. Det handler om grunnleggende likeverd.Anonymous poster hash: b9d03...e12

Samme her. Da jeg giftet meg var etternavn aldri et tema en gang, for SELVFØLGELIG skulle jeg ikke endre på navnet mitt. Jeg tror ikke en gang jeg tenkte tanken, for det var så fjernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett til å tro og mene hva du vil, men jeg er langt fra bitter.

Inne på dette forumet her trengs det en mannsstemme, for her boltrer prinsessene seg virkelig.

Skjønner ikke hvorfor dette med bryllup er så jævla viktig.

Hva står brudgommen igjen med egentlig? Er jo bare henne henne henne hele tiden.

Jeg har alltid nektet å gifte meg, jeg har forlatt 2 damer av denne grunnen. De er fremdeles ikke gift. Nå har jeg et ekte kvinnfolk, ikke ei wannabe princess.

Halvparten av alle ekteskap går i dass, skjønner ikke hvorfor dere tror dere skal klare det.

Men skal man absolutt gjøre det, så gjør det riktig! Og i den riktige versjonen er det å ta mannen etternavn. Dere skal ikke få alt!

Og denne poden jeg nevnte var ikke ts sin, det var ei annen sin...og den har garantert hennes etternavn. Ikke etter felles enighet, men etter grining og trusler. Sånn er dere damer.

Anonymous poster hash: c31f3...27d

Tåler du ikke at noe blir sagt imot deg? Hun sa bare at du var bitter, ikke verre enn det.

Det tror jeg de fleste har kunnet leve med isteden for å skrive ei bok om hvorfor du ikke er bitter tilbake. :fnise:

Edit: skriveleif

les innlegget hans,så ser du at det er seg selv han egentlig prøver å overbevise---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...