Christiania_Oslo Skrevet 4. november 2014 #21 Del Skrevet 4. november 2014 Immortal Technique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toxicwonderland Skrevet 4. november 2014 #22 Del Skrevet 4. november 2014 Luke Hemmings, Ansel Elgort, Nash Grier, Cameron Dallas, Caspar Lee, Niall Horan, Harry Styles. Liam Payne, Oscar Wylde, Kenza, Cody Simpson, Alli Simpson, Rihanna, Mikkel Christiansen, Andrea Badendyck Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 4. november 2014 #23 Del Skrevet 4. november 2014 Miranda Kerr Åh, jeg glemte henne. Følger henne fordi jeg har et stort girl-crush på dama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 6. desember 2014 #24 Del Skrevet 6. desember 2014 (endret) Olav i Nattpatruljen... vet ikke helt om han går under kategorien kjendis da men... Ellers er jeg over 30 år og følger Justin Bieber. Ikke spør meg hvorfor. Endret 6. desember 2014 av got2go 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flunka Skrevet 6. desember 2014 #25 Del Skrevet 6. desember 2014 Jeg fölger de kjendisene som fölger meg. Som med alle andre personer, så gidder jeg ikke söke etter folk, men heller trykker fölg på mennesker som har gjort det på meg först Siden jeg har jobbet med en del kjente mennesker, så har det blitt noen kjendiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaLune Skrevet 6. desember 2014 #26 Del Skrevet 6. desember 2014 Ingen, kaster bort nok tid som det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 7. desember 2014 #27 Del Skrevet 7. desember 2014 Tone Damli Nettenestea Louise Angelica Kristine Saltvold Linni Carina Dahl Fashioncherry Kardashian flokken Ellen Degeneres Natalie Henriksen (Kouture) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monarabb Skrevet 8. desember 2014 #28 Del Skrevet 8. desember 2014 Kim Kardashian, Kourtney Kardashian, Tone Damli, Nettenestea, Komikerfrue, Jenny Skavlan, Lene Alexandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 8. desember 2014 #29 Del Skrevet 8. desember 2014 Cara delavinge,Miranda kerr, Alena shiskova, Channing tatum Dwayne johnson,Van diesel Lauren curtis (makeup artist på youtube) Adam rodriguez ,Nina dobrev Thomax Lord sørseth:P diverse skiløpere (northug, svindal, fingern og jenny skavlan, erik solbakken,stian blipp, aylar, linni,tone, triana iglesias, thodesen, oog en del bloggere. haha.. var visst en del flere enn jeg hadde trodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2014 #30 Del Skrevet 9. desember 2014 Ingen, jeg vurderer faktisk å kutte ut hele Instagramkontoen og konsentrere meg om EyeEm som har et mer modent og artistisk miljø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. desember 2014 #31 Del Skrevet 9. desember 2014 En hel haug....Hahahaha. Majoriteten av de norske går sikkert ikke i kjendis-kategorien med mindre man ser reality tv/leser blogger etc Utenlandske: Kim, Khloe og Kourtney Kardashian Britney Spears Jessica Simpson Tori Spelling Heidi Montag Pratt Kendra Wilkinson Holly Madison Ben Adams Oprah Victoria Beckham Norske: Tone Damli Jenny Skavland Maria Mena (ler meg ihjel- hun er morsom) Marion Ravn Nadya Khamitskaya Elena Wiulsrud Kathrine Sørland Sigrid Bonde Tusvik Fotballfrue Vibeke Klemetsen Henriette Bruusgaard Madeleine og Christian Strand Katharina Flatland Suzanne Kaluza Halvor Bakke Else Koss Furuseth Jon Lundemoen Linnea Myhre Ørjan Burøe Komikerfrue Synnøve Skarbø Egor Filipenko Alexandra Kakurina Marianne Sandaker Sverre Sæthre Lars Lian Ida Fladen Nette Nestea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 9. desember 2014 #32 Del Skrevet 9. desember 2014 Måtte bla gjennom insta for å se. Husket ikke at det var så mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2014 #33 Del Skrevet 10. desember 2014 At dere ikke skjemmes av dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 10. desember 2014 #34 Del Skrevet 10. desember 2014 At dere ikke skjemmes av dere selv. Det som er morsomt med insta er jo bare å se alle mulige bilder. Er helt ukritisk til hvem jeg følger der. Alle følger jo bare alle på insta...hahaha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2014 #35 Del Skrevet 11. desember 2014 Det som er morsomt med insta er jo bare å se alle mulige bilder. Er helt ukritisk til hvem jeg følger der. Alle følger jo bare alle på insta...hahaha. Jeg følger ikke mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 11. desember 2014 #36 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg følger ikke mange. Noen følger jo bare folk de kjenner - men de fleste jeg kjenner følger en hel haug med folk. Både kjendiser og ukjente som for eksempel har tilsvarende interesser....mat, interiør osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jurgy Skrevet 6. januar 2015 #37 Del Skrevet 6. januar 2015 TCMN Badendyck Søstra til Badendyck John Arne Riise Morten Ramm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. januar 2015 #38 Del Skrevet 7. januar 2015 Ingen, jeg vurderer faktisk å kutte ut hele Instagramkontoen og konsentrere meg om EyeEm som har et mer modent og artistisk miljø. Hva er EyeEm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 7. januar 2015 #39 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva er EyeEm? Et instagramlignende sosialt medium med et mer modent og artistisk miljø, vel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2015 #40 Del Skrevet 7. januar 2015 Hva er EyeEm? https://www.eyeem.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg