Gå til innhold

Hvilke kjendiser følger du på Instagram?


Gjest Selfie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Cara Delevingne, the rock, lady gaga, Steven Gerrard, Mario Balotelli, John Newman, Therese Johaug + en haug norske bloggere, game of thrones skuespillere, og flere fotballspillere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Cara delevingine, lady gaga, beyonce, kim kardashian, khloe kardashian, kendall jenner, kris jenner, kourtney kardashian, theres johaug, marit bjørgen, petter northug, hanne sørvåg, tone damli, fachioncherry, noen fotballspillere, sarah jessica parker, reese witherspoon, selena gomez, mange av fruene fra real housewives of beverly hills, atlanta, new york, orange county, miami. Følger også ivanaktrump, flere designere som balmain, dolceandgabbana, givenchy, valention, alexander mcqueen osv. Paris hilton, britney spears, kate hudson, gordon ramsey, henriettestenstrup, shakira, Brittny gastineu, jamie lynn spears, angelina jolie, nicki minaj, janne formoe, jessica alba, jenny skavlan, prinsesse mette marit, donald trump, patti stanger, lindsay lohan, naomi campbell, tyra banks, rita ora, michelle obama, tamara eccelstone, louise angelica riise, john arne riise, guri schanke, kathrine sørland, the ellen show, jlo, hedwig wessel, jen selter, michell lewin, yolanda foster. Og en del rikinger som mohamed hadid, anilarjandas, adrienne maloof, and so on. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kim Kardashian og han kjekke som spiller Sam i Glee; Chord Overstreet. Samt Naya Rivera og Jacob Artist, også fra Glee. Hadde en Glee-periode, sletter de nok snart.

Følger også Hugh Jackman av en eller annen grunn, men han var en av de første jeg fulgte da jeg fikk Insta og enda ikke slettet han, er ikke fan eller noe..

Endret av Fayme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååå, har du instanavnet hans? :hjerte:

Jeg tror han har sletta seg! Tror han het @hitrecordjoe da jeg fulgte ham, men nå finner jeg ham ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg følger vel ingen sånn fast, men det hender jeg er innom Rihanna, Iggy azalea, Eminem, Miley cyrus, Johnny Depp, Channing Tatum sin instagram blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...