Gå til innhold

Jeg vil så gjerne ha barn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter 2år med prøving, uten ett eneste resultat, har vi innsett at vi kommer til å trenge hjelp.

Fastlegen min rådet meg til å vente til våren, men føler at tålmodigheten min er slutt, og vi blir eldre. (33 og 39)

Jeg har uregelmessig syklus, det går mellom 40 til 60 dager mellom menstruasjon, og legen mener det er helt normalt.

Har noen råd og tips å komme med? Vi vurderer privatklinikk. Kan noen anbefale og hvor mye det vil koste? Gode og dårlige erfaringer?

Vi bor i Oslo.



Anonymous poster hash: da27a...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere hadde rett på utredning for 1 år siden, og det er lav sannsynlighet for spontan graviditet etter 2 år. 40-60 dager er ikke normal syklus, legen din har ikke peiling. Du kan forlange henvisning nå, eller komme kjapt til hos privat gyn eller ivf-senter for utredning. Vi bor på Vestlandet, så jeg er ikke kjent med Oslo-legene. I det offentlige er det ventetid er på alt, så ikke la legen din forsinke behandling fordi han ikke gidder å henvise;-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde rett på utredning for 1 år siden, og det er lav sannsynlighet for spontan graviditet etter 2 år. 40-60 dager er ikke normal syklus, legen din har ikke peiling. Du kan forlange henvisning nå, eller komme kjapt til hos privat gyn eller ivf-senter for utredning. Vi bor på Vestlandet, så jeg er ikke kjent med Oslo-legene. I det offentlige er det ventetid er på alt, så ikke la legen din forsinke behandling fordi han ikke gidder å henvise;-)

Takk.

Fastlegen mente at det ikke feiler meg noenting, siden jeg ikke er syk eller går på medisiner. Hun mener at det vil gå av seg selv. Ja, jeg har mast. Hun har vært veldig bestemt på at barn vil komme av seg selv.

Jeg har søkt gynekolog i oslo nå, og bestiller time der asap.

Anonymous poster hash: da27a...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.