Gå til innhold

Noen som har erfaring med StorkKlinik i Danmark?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tudelu!

Bare lurer på om noen her inne har erfaring med IVF hos Stork klinik i København?

Vi skal bruke de, starter vel nå til søndag. Men jeg kjenner jeg er litt skeptisk, så vil da høre om det er noen som har liknende erfaringer.

Vårt først møte med de var overhodet ikke vellykket, selvom jeg hadde alt på min side. Jeg fikk slag og blødning for noen år siden, noe som da preger ganglaget og talen, men ikke så mye mer enn det. Jeg sa i fra om dette på forhånd, sa også at jeg hadde legeerklæringen fra legen jeg har hatt i alle år, på at jeg hadde sterk nok kropp til å bære frem barn.

Vel fremme, jeg også da ganske sliten ettersom vi kjørte dit, ble jeg møtt med nedlatende holdninger til meg og hvordan jeg var. Tenkte ikke så mye over det der og da, men når vi da var kommet hjem igjen, tikket det inn en email. De sa at de tvilte på legen min og den legeerklæringen jeg hadde med, og at de trodde jeg hadde en for svak kropp. Jeg ble egentlig både trist og flyforbanna, så jeg sendte mail tilbake og sa at den legen der, har jeg hatt siden jeg ble født(nærmer meg 25 år), og at jeg nektet å la meg behandle på den måten. Da ble det faktisk til at jeg mailet med sjefen over stedet, og da la de seg flate og ba om unnskyldning.

Greit nok det, men så ba de om en HSG, og denne skulle jeg da ta her i Norge. Jeg turet til gynekologen i går, og da fikk jeg høre at han ikke visste hva dette var, og at han heller ikke likte stork. Så da ble jo jeg bare enda mer skeptisk! Har mailet med de igjen i dag(vi har hatt kontakt fra august i år), og selve IVFen skal skje nå førstkommende mens, noe som er forventet til søndag. Gynekologen her i landet sa også at Stork visstnok bare var ute etter pengene, og at pasientens velferd blåste de i.

Dette her ble langt, men jeg lurer; har du/kjenner du noen som har erfaring med Stork? Bra/dårlig?



Anonymous poster hash: 562ca...95d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare god erfaring med Stork. Også en del venner og bekjente har god erfaring derfra.

Har alltid blitt tatt imot på en god måte, både via telefon og ved oppmøte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare god erfaring med Stork. Også en del venner og bekjente har god erfaring derfra.

Har alltid blitt tatt imot på en god måte, både via telefon og ved oppmøte.

Så godt å høre :)

Anonymous poster hash: 562ca...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med Stork, men vi kjøper også privat ivf, og når jeg kjøper tjenester til titusenvis av kroner vil jeg helst betale en institusjon som oppfører seg høflig og hensynsfullt.

Avvisning tyder jo ikke på at de bare bryr seg om penger, til deres forsvar, men hvis klinikken hadde tvil om min helse eller omsorgsevne ville jeg forventet at det ble tatt opp når vi var der, ikke med en mail i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen erfaring med Stork, men vi kjøper også privat ivf, og når jeg kjøper tjenester til titusenvis av kroner vil jeg helst betale en institusjon som oppfører seg høflig og hensynsfullt.

Avvisning tyder jo ikke på at de bare bryr seg om penger, til deres forsvar, men hvis klinikken hadde tvil om min helse eller omsorgsevne ville jeg forventet at det ble tatt opp når vi var der, ikke med en mail i etterkant.

Det er det som er problemet. Jeg hadde med meg en legeerklæring som forklarte alt som trengtes, og hvor det sto ganske tydelig at jeg hadde en frisk og sterk nok kropp til å gå gravid med barn, også tiden etter.

Så det er der det ligger, jeg hadde alt jeg trengte, vi pratet om hvilke måter det skulle gjøres på og slikt, men så kommer jeg brått hjem til den mailen, hvor de tvilte på legen jeg har hatt siden jeg ble født og som kjenner meg best. Det gjorde de ut i fra noe de SÅ. Det er jo så forhåndsdømming at det er ikke mulig!

Anonymous poster hash: 562ca...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...