Gå til innhold

Kjøkkenmaskin å anbefale? Med kjøttkvern og bra utstyr..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter en kjøkkenmaskin, men finner ikke ut hva som er best å kjøpe uten at det koster skjorta. Noen tips å få der ute?



Anonymous poster hash: 20779...388
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kenwood. Hvis du er heldig finner du den på tilbud. Det finnes store mengder tilbehør, men jeg har bare prøvd kjøttkverna som jeg er veldig fornøyd med. Farmor, mormor, min mor og meg har hatt den i mange år og er strålende fornøyd. Min mors første Kenwood døde i en alder av 25 år, og har nå blitt erstattet av en ny. Farmors har blitt brukt mindre, og har derfor passert 30. Mormors overlevde henne, men er satt bort på et loft.

Kvalitet med andre ord.



Anonymous poster hash: fdbf1...0c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kenwood på jobben og den er helt fantastisk. De har dog en svakhet og det er at vispen ikke tåler "skikkelig" bruk, så hvis du vil slippe å skifte den ut hele tiden ikke slå ut deigen, men bruk slikkepott og vask den for hånd.

selv har jeg en electrolux assistent som jeg har arvet etter min bestemor og den nærmer seg 40 år.

begge disse maskinene er dyre, men det er også kvalitet på dem. Skulle jeg kjøpt selv i dag ville jeg valgt kenwood, fordi den har størst bolle og enklere i bruk ekstrautstyr

pass på at hvis du skal bruke den mye at du spytter i en ekstra tusenlapp å kjøp denmed størst motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenwood. Har hatt vår i 23 år, den har blitt flittig brukt og går som bare det fremdeles. Det har aldri vært noe tull med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hva den skal brukes til. Kenwood er jo klassikeren, man får mye utstyr til den og den klarer omtrent alt. Tror ikke det kan slå feil om man velger Kenwood. Selv kommer jeg til å gå for OBH Nordica Hercules, da den får bedre kritikk på brøddeig enn Kenwood gjør, og det er det jeg kommer til å bruke den til mest. De jeg kjenner som har den er veldig fornøyd. Man får også mye tilbehør til den, og med OBH slipper man heldigvis dette med mange ulike modeller av selve maskina. Å finne riktig tilbehør til riktig maskin kan være litt kronglete med Kenwood, etter min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kenwood, har prøvd og ta livet av noen stykker. Har en på samvittigheten etter 15 år som kokk. Vil virkelig anbefale den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kenwood her i gården også, den er helt fantastisk bra :)

Grisedyr, men er tilbud på de av og til (jeg kjøpte min da Elkjøp hadde bra tilbud på den).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...