Gå til innhold

Nygravid og veldig øm i magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er snart 5 uker og syns det er så mensenømt + ekle stikkinger i magen. Har vært gravid før og kan ikke huske at det var sånn da?

Nå har jeg selvfølgelig forlest meg på skremmetråder på nettet og er redd for at det er graviditet utenfor livmoren jeg har pådratt meg. :(

Altså, smertene er som kraftig mensvondt,men ikke lokalisert på noe spesifikt punkt. Jeg har ikke lyst å løpe til legen hvis det er helt normalt (men tar selvsagt telefon umiddelbart om det blir sterkere smerter), så er det noen andre som husker hvordan de første ukene var?

Har så inderlig lyst til at det skal gå bra med frøet.

Anonymous poster hash: b480f...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var veldig øm og hadde masse murringer rundt uke 5. Trodde nesten mensen skulle komme:p Er fremdeles øm og har mye stikkinger og ligamentsmerter nå når heg er 14+1:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 uker på vei og har også kjent mye murringer... men det står jo overalt at det er helt normalt, så jeg satser virkelig på at det ikke er noe galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mye av det både i første og andre svangerskap. Føltes som jeg hadde trent noe helt ekstremt eller at noen hadde slått meg hadt i magen. Var skikkelig øm. Ga seg rundt uke 8-9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...