Gå til innhold

Jay-Z ble sint da en ikke visste hvem han var.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uansett, det blir jo bare spekulering i og med at ingen av oss var der. Forøvrig synes jeg han ikke gir noe inntrykk av å prøve å være morsom, hele fremtoningen hans lyser irritasjon.

Jeg tror heller ikke han prøvde å være morsom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du link til de påstandene. Uansett, unødvendig kommentar her. Var jo helt tydelig att han fulgte dem med kamera og da viste han jo hvem de var. Hvis ikke er han jo helt gal som filmer noen han ikke vet er på gata.

Anonymous poster hash: be15d...e2d

http://www.newscientist.com/article/dn19676-they-all-look-the-same-race-effect-seen-in-the-brain.html#.VD4txbCsXkU

http://en.wikipedia.org/wiki/Cross-race_effect

Anonymous poster hash: 4f8fc...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du link til de påstandene. Uansett, unødvendig kommentar her. Var jo helt tydelig att han fulgte dem med kamera og da viste han jo hvem de var. Hvis ikke er han jo helt gal som filmer noen han ikke vet er på gata.

Ærlig talt, han må da ikke ha visst hvem de var for å filme dem. Kanskje han så "oppstyret" rundt de da de kom og tenkte "Oi oi, dette er spennende.. Dette skal jeg filme". Så kommer de nærmere, han får beskjed om ikke å filme, han lurer på hvorfor han ikke får fortsette å filme og spør "who is he".

Da jeg var i Paris tok jeg bilde av alle vaktene som gikk rundt med maskingevær (var en del år siden, jeg var ung og hadde aldri sett det på ekte før). Er jeg helt gal da, som tok bilder av noen jeg ikke vet hvem var??

Anonymous poster hash: 73ef9...4b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt ja, er de bedre mennesker de liksom, bare for at de må ha livvakter alle steder??? Nei, de er helt vanlige folk de og. Jekke seg ned på jorda tusen hakk. Er ikke som om de er verdensfrelsere heller!!

Anonymous poster hash: ba22d...a6f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt ja, er de bedre mennesker de liksom, bare for at de må ha livvakter alle steder??? Nei, de er helt vanlige folk de og. Jekke seg ned på jorda tusen hakk. Er ikke som om de er verdensfrelsere heller!!

Anonymous poster hash: ba22d...a6f

Har du i det hele tatt sett klippet? Det er ingenting å jekke seg ned fra, Se&Hør og TS her blåste dette voldsomt opp, han oppførte seg ikke slik han ble anklaget for å gjøre.

Anonymous poster hash: 4f8fc...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, han må da ikke ha visst hvem de var for å filme dem. Kanskje han så "oppstyret" rundt de da de kom og tenkte "Oi oi, dette er spennende.. Dette skal jeg filme". Så kommer de nærmere, han får beskjed om ikke å filme, han lurer på hvorfor han ikke får fortsette å filme og spør "who is he".

Da jeg var i Paris tok jeg bilde av alle vaktene som gikk rundt med maskingevær (var en del år siden, jeg var ung og hadde aldri sett det på ekte før). Er jeg helt gal da, som tok bilder av noen jeg ikke vet hvem var??

Anonymous poster hash: 73ef9...4b7

Blir jo noe HELT annet å ta bilde av uniformerte vakter. men det er sært å filme ukjente mennesker åpenlyst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

?

Beyoncé, Jay-Z og Solange i en heis. Solange flyr gjentatte ganger på Jay-Z, Beyoncé står ubemerket ved siden av. En livvakt holder henne borte. Et overvåkningskamera filmet dem, men det er ikke lyd, så ingen vet hva det dreier seg om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...