Gå til innhold

Jay-Z ble sint da en ikke visste hvem han var.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette samme idiotiske kjendisparet stengte også av venterom/ganger med tilgang til avd for nyfødte på sykehuset i New York når de selv skulle få barn. Noe som gjorde at andre fedre og slektninger ikke fikk se de nyfødte fordi livvaktene nektet de adgang.Dette paret trenger å våkne opp fra sin lille boble. Sangere eller ei. Anonymous poster hash: 8241c...cb0

Er det sant???? Sykt.. De tror de ER noe. beyonce kan ikke synge engang, hun bare skriker.

Anonymous poster hash: 22b28...627

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det sant???? Sykt.. De tror de ER noe. beyonce kan ikke synge engang, hun bare skriker.

Anonymous poster hash: 22b28...627

Jeg husker denne saken fra en tid tilbake. Jeg forstår godt at de som ble utestengt er rasende.

Neil Coulon er en av fedrene som forteller at alt stresset som fulgte etter at kona fødte premature tvillingdøtre ble tredoblet av at stjernens livvakter behandlet sykehuset som en «eksklusiv nattklubb».

Han fortalte nettstedet at han gjentatte ganger ble utestengt fra intensivavdelingen på barselavdelingens på grunn av sikkerhetstiltakene rundt Beyoncé og babyen.

Anonymous poster hash: c3bee...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så barnslig. Hadde neppe kjent han igjen jeg heller. Mange negre som ser helt like ut.

Haha i know :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, syns det var morsomt. Ihvertfall når han svarte "me Paul":p

Anonymous poster hash: ded63...8a5

Trodde han sa "meet Paul" :P

Anonymous poster hash: 4629e...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Jeg er ikke rasistisk, men syns (dessverre) at alle mørkhudede er rimelig like. Det er jo ikke vondt ment.

Anonymous poster hash: 4629e...7d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det vært Eminem f eks hadde jeg sikkert ikke kjent han igjen jeg heller, alle sånne hvite mennesker ser helt like ut, blir forvirret. Så da kunne det hendt at jeg hadde filmet ved et uhell, f eks filmet pyramidene ved Louvre og at han kom inn i bildet ved en tilfeldighet.

Anonymous poster hash: 39c6b...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke rasistisk, men syns (dessverre) at alle mørkhudede er rimelig like. Det er jo ikke vondt ment.

Anonymous poster hash: 4629e...7d9

Ikke sant, jeg har samme problem med hvite, de ser like ut alle sammen. Kjempeforvirrende på jobb f eks. Og på byen tror jeg alltid det er den samme hvite fyren som sjekker meg opp flere ganger og aldri tar nei for et nei.

Anonymous poster hash: 39c6b...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant, jeg har samme problem med hvite, de ser like ut alle sammen. Kjempeforvirrende på jobb f eks. Og på byen tror jeg alltid det er den samme hvite fyren som sjekker meg opp flere ganger og aldri tar nei for et nei.

Anonymous poster hash: 39c6b...69d

Hadde det vært Eminem f eks hadde jeg sikkert ikke kjent han igjen jeg heller, alle sånne hvite mennesker ser helt like ut, blir forvirret. Så da kunne det hendt at jeg hadde filmet ved et uhell, f eks filmet pyramidene ved Louvre og at han kom inn i bildet ved en tilfeldighet.

Anonymous poster hash: 39c6b...69d

Okei, nå er det nok. Det er vitenskapelig bevist at hvite har større problemer med å skille mørkhudede enn andre hvite fra hverandre og omvendt. Det er ikke rasisme. Og dere er ikke morsomme.

Anonymous poster hash: 4f8fc...108

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå er det nok. Det er vitenskapelig bevist at hvite har større problemer med å skille mørkhudede enn andre hvite fra hverandre og omvendt. Det er ikke rasisme. Og dere er ikke morsomme.

Anonymous poster hash: 4f8fc...108

Jeg er hvit og har aldri hatt problemer med å se forskjell på mørkhudede. Blir for dumt å komme med det der. Utrolig unødvendige kommentarer. Att dere ikke liker Jay-z(er ikke fan av musikken jeg heller) er en ting, men kommentarer om att man ikke klarer å skille negere som en her skrev er bare ekkelt og unødvendig

Anonymous poster hash: be15d...e2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sikter til utdraget fra teksten i tråden her? Jeg opplever det sånn som beskrevet. Jeg aner ikke hva som skjedde i virkeligheten. Jeg forholder meg til det jeg leste her. Og da mener jeg at det virket som en blærete oppførsel. Når man er så kjente som de to der, tror jeg også sjansen for å bli paranoid så absolutt er til stede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hvit og har aldri hatt problemer med å se forskjell på mørkhudede. Blir for dumt å komme med det der. Utrolig unødvendige kommentarer. Att dere ikke liker Jay-z(er ikke fan av musikken jeg heller) er en ting, men kommentarer om att man ikke klarer å skille negere som en her skrev er bare ekkelt og unødvendig

Anonymous poster hash: be15d...e2d

Selvom DU ikke har problemer med å se forskjell, så kan det vel fortsatt være vitenskapelig bevist, og dermed også fakta at ANDRE kan ha problemer med å se forskjell!? Jeg kan ha problemer selv, og det har ingen verdens ting med rasisme å gjøre.

Anonymous poster hash: fb133...3fb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må bare slutte å dra det rasisme-kortet konstant.

Selv har jeg problemer med å se for meg han som en sympatisk fyr, når han er kompis med en viss West, som til og med den amerikanske presidenten kalte for et rasshøl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det blærete? Han ble filmet av en random fyr som påsto att han ikke viste hvem de var engang. Hvorfor filmer han en ukjent person liksom? Fyren viste garantert hvem de var ellers ville han vell ikke filmet. Da skjønner jeg det sarkastiske svaret

Anonymous poster hash: be15d...e2d

Med tanke på hvor flott og historisk Louvre er så er det meget mulig at turisten faktisk filmet museet og plassen...

At Jay- Z tilfeldigvis dukket opp kan skje, og han fortsatte jo bare å filme. Helt ærlig hadde ikke jeg heller sluttet å filme, mye mulig fyren faktisk er der for å se på kunst ikke på en rapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor flott og historisk Louvre er så er det meget mulig at turisten faktisk filmet museet og plassen...

At Jay- Z tilfeldigvis dukket opp kan skje, og han fortsatte jo bare å filme. Helt ærlig hadde ikke jeg heller sluttet å filme, mye mulig fyren faktisk er der for å se på kunst ikke på en rapper.

Fantastisk, vi er flere som er enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, vi er flere som er enige.

Nei men altså, man går da ikke på Louvre for å se den uvurderlige kunsten fra flere ulike historiske epoker som befinner seg der. Man går utelukkende for å filme kjendiser :fnise:

Ironisk nok, sist jeg var i Louvre var det en fransk skuespiller der. De jeg var med tok masse bilder og studerte kunsten helt til en sikkerhetsvakt dukket opp og ba dem slutte å ta så masse bilder av skuespilleren. Dette var visst en skuespiller fra en eller annen tvserie i Frankrike så vi visste jo ikke hvem det var, så da han ene i reisefølget mitt pekte på kunsten og sa: Eh jeg er her for dette, ikke h*n! Var det vanskelig å ikke le :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sikter til utdraget fra teksten i tråden her? Jeg opplever det sånn som beskrevet. Jeg aner ikke hva som skjedde i virkeligheten. Jeg forholder meg til det jeg leste her. Og da mener jeg at det virket som en blærete oppførsel. Når man er så kjente som de to der, tror jeg også sjansen for å bli paranoid så absolutt er til stede.

Hvis du klikker på linken, så er hele turistens film lagt ut. Der ser man nøyaktig hva som faktisk skjedde. Jeg mener eventuell videre diskusjon bør basere seg på det.

Med tanke på hvor flott og historisk Louvre er så er det meget mulig at turisten faktisk filmet museet og plassen...

At Jay- Z tilfeldigvis dukket opp kan skje, og han fortsatte jo bare å filme. Helt ærlig hadde ikke jeg heller sluttet å filme, mye mulig fyren faktisk er der for å se på kunst ikke på en rapper.

Det er ingenting å filme utenfor Louvre. Inni, ja, men utenfor får du med deg alt på et enkelt bilde. Og kameraet fulgte Jay Z, ikke omgivelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du klikker på linken, så er hele turistens film lagt ut. Der ser man nøyaktig hva som faktisk skjedde. Jeg mener eventuell videre diskusjon bør basere seg på det.

Det er ingenting å filme utenfor Louvre. Inni, ja, men utenfor får du med deg alt på et enkelt bilde. Og kameraet fulgte Jay Z, ikke omgivelsene.

Eh, personlig synes jeg det er masse å filme utenfor Louvre. :) Du har plassen ja, og glasspyramiden og ikke minst kan du få et fint og oversiktelig bilde av hele museet. I det fjerne vendt bort fra Louvre har du parken som er nydelig og ikke minst Eiffeltårnet.

Om du er interessert i arkitektur er det faktisk veldig mye å filme utenfor Louvre...

Dessuten det lille du ser i filmen, dvs 5-7 sekunder maks er at vedkommende filmer dem ja. Men hvor er resten av filmen, jeg er sikker på at de har filmet lenger men resten er jo ikke interessant for mediene.

Uansett, det blir jo bare spekulering i og med at ingen av oss var der. Forøvrig synes jeg han ikke gir noe inntrykk av å prøve å være morsom, hele fremtoningen hans lyser irritasjon.

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå er det nok. Det er vitenskapelig bevist at hvite har større problemer med å skille mørkhudede enn andre hvite fra hverandre og omvendt. Det er ikke rasisme. Og dere er ikke morsomme.

Anonymous poster hash: 4f8fc...108

Er samme person som skrev begge innleggene der.

Anonymous poster hash: da43b...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvom DU ikke har problemer med å se forskjell, så kan det vel fortsatt være vitenskapelig bevist, og dermed også fakta at ANDRE kan ha problemer med å se forskjell!? Jeg kan ha problemer selv, og det har ingen verdens ting med rasisme å gjøre.

Anonymous poster hash: fb133...3fb

Har du link til de påstandene. Uansett, unødvendig kommentar her. Var jo helt tydelig att han fulgte dem med kamera og da viste han jo hvem de var. Hvis ikke er han jo helt gal som filmer noen han ikke vet er på gata.

Anonymous poster hash: be15d...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...