AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #1 Del Skrevet 13. oktober 2014 Er det noe å bli sur for? Det er skikkelig teit syns jeg. Han og Beyoncé hadde vært på et museum i Paris. En livvakt hadde sagt til en at det ikke er lov til å filme for Jay-Z og Beyoncé er her. Da hadde han sagt "hvem er de?" Dette hadde Jay-Z fått meg seg og frest tilbake sint "å hvem er du?!" Paul hadde han sagt da, men Jay-Z var ikke interessert i å svare han. Ærlig talt. Han tror vel han er kongen i verden eller noe. Blir bare for dumt. PS: jeg vet ikke hvordan man legger ut link på mobil, men dere kan lese det på Seher.no Anonymous poster hash: fe1af...c58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 13. oktober 2014 #2 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hadde ikke visst hvem han var jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #3 Del Skrevet 13. oktober 2014 wow.. berømmelsen har virkelig gått han til leppene Anonymous poster hash: 9f795...621 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #4 Del Skrevet 13. oktober 2014 hodet! Anonymous poster hash: 9f795...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #5 Del Skrevet 13. oktober 2014 Suppe på en spiker, folkens! Her er hele historien, kort:KJENTE IKKE IGJEN JAY Z Da han onsdag besøkte det berømte Louvre-museet i Paris, sammen med datteren Blue Ivy gikk han og livvaktene forbi en turist som så det store opptoget av sikkerhetsvakter og fikk streng beskjed om ikke å filme, spurte overrasket «hvem er han?» til Jay Z sine sikkerhetsvakter. Hip-hop stjernen fikk imidlertid med seg det som ble sagt, og så ut til å ta det som en fornærmelse. «Hvem er du?» spurte han sint tilbake, men stoppet ikke opp for å fortsette samtalen da turisten svarte at han heter Paul.http://www.seher.no/kjendis/kjente-ikke-igjen-jay-z-og-beyonce-74950 Det er hele historien folkens. Det er alt. Fyren hadde vel en dårlig dag og prøvde å svare litt sarkastisk tilbake. Anonymous poster hash: 6939c...6a3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummels Skrevet 13. oktober 2014 #6 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hahaha for en fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 13. oktober 2014 #7 Del Skrevet 13. oktober 2014 Dust. Like dustete som bestisen hans Kanye West. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #8 Del Skrevet 13. oktober 2014 Synes ikke det så ut som han ble sint i det hele tatt i den filmen? Virker jo mer som han bare stilte samme spm tilbake for å være morsom eller whatever, og de er nok drittlei av ikke å kunne gå noe sted uten å bli filmet, særlig sammen med datteren. Dette er nok bare kraftig blåst opp av media som vanlig.Anonymous poster hash: e34aa...614 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #9 Del Skrevet 13. oktober 2014 haha, syns det var morsomt. Ihvertfall når han svarte "me Paul":p Anonymous poster hash: ded63...8a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. oktober 2014 #10 Del Skrevet 13. oktober 2014 Storm i vannglass, etter min mening. Jeg synes bare det virker som Jay Z er litt irritert over at en person som ikke vet hvem han er engang insisterer på å filme ham når han går på gaten med datteren sin. Jeg hadde også blitt sint hvis en person dro opp et kamera og begynte å filme meg uten tillatelse. Enda sintere hadde jeg blitt hvis han da faktisk nektet å legge vekk kameraet etter å ha blitt bedt om det. Jeg synes ikke Jay Z overreagerte på noen måte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 13. oktober 2014 #11 Del Skrevet 13. oktober 2014 Han var vel inne på et museum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. oktober 2014 #12 Del Skrevet 13. oktober 2014 Han var vel inne på et museum? Nei, utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 13. oktober 2014 #13 Del Skrevet 13. oktober 2014 Blærete uansett, synes jeg. Fortsatt fascinert over den sinnsvake heis-scenen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2014 #14 Del Skrevet 13. oktober 2014 Blærete uansett, synes jeg. Fortsatt fascinert over den sinnsvake heis-scenen. Hvorfor er det blærete? Han ble filmet av en random fyr som påsto att han ikke viste hvem de var engang. Hvorfor filmer han en ukjent person liksom? Fyren viste garantert hvem de var ellers ville han vell ikke filmet. Da skjønner jeg det sarkastiske svaretAnonymous poster hash: be15d...e2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 13. oktober 2014 #15 Del Skrevet 13. oktober 2014 Hvorfor er det blærete? Han ble filmet av en random fyr som påsto att han ikke viste hvem de var engang. Hvorfor filmer han en ukjent person liksom? Fyren viste garantert hvem de var ellers ville han vell ikke filmet. Da skjønner jeg det sarkastiske svaretAnonymous poster hash: be15d...e2d Jeg kan rett og slett ikke noe for det, men kjendiser som ikke tåler å bli filmet eller tatt bilde av på offentlige plasser? Hallo?! Kanskje vedkommende filmet noe annet, og filmet videre da opptoget med "de kongelige" kom? Uten å vite hva det dreide seg om. Sinnsyke paparazzier kan jeg forstå, men en uskyldig turist? Get a grip, liksom. Tåler de ikke andre rundt seg på offentlige museer, så får de heller leie det i noen timer da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 13. oktober 2014 #16 Del Skrevet 13. oktober 2014 Jeg kan rett og slett ikke noe for det, men kjendiser som ikke tåler å bli filmet eller tatt bilde av på offentlige plasser? Hallo?! Kanskje vedkommende filmet noe annet, og filmet videre da opptoget med "de kongelige" kom? Uten å vite hva det dreide seg om. Sinnsyke paparazzier kan jeg forstå, men en uskyldig turist? Get a grip, liksom. Tåler de ikke andre rundt seg på offentlige museer, så får de heller leie det i noen timer da. Så ingen andre kommer inn, er det virkelig bedre? Det var jo ikke noe stort opptog, og han ble enkelt og greit bedt om å legge vekk kamera. Når han da ikke bare nekter å slutte å filme, men i tillegg påstår at han ikke aner hvem han filmer, da har han gravd seg et hull han ikke kommer ut av.Skal han bruke ditt argument (om at kjendiser må tåle å bli filmet), må han innrømme at han vet hvem Jay Z er. Skal han påstå at han ikke vet hvem han er, er det også ufint å filme (hvem filmer fremmede folk på gaten?). Jay Z gjorde heller ikke noe stort nummer av saken, men slang en kommentar jeg synes han var berettiget, forholdene tatt i betraktning. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 14. oktober 2014 #17 Del Skrevet 14. oktober 2014 Haha, så barnslig. Hadde neppe kjent han igjen jeg heller. Mange negre som ser helt like ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 14. oktober 2014 #18 Del Skrevet 14. oktober 2014 Haha, så barnslig. Hadde neppe kjent han igjen jeg heller. Mange negre sydhavskonger som ser helt like ut. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #19 Del Skrevet 14. oktober 2014 Så ingen andre kommer inn, er det virkelig bedre? Det var jo ikke noe stort opptog, og han ble enkelt og greit bedt om å legge vekk kamera. Når han da ikke bare nekter å slutte å filme, men i tillegg påstår at han ikke aner hvem han filmer, da har han gravd seg et hull han ikke kommer ut av.Skal han bruke ditt argument (om at kjendiser må tåle å bli filmet), må han innrømme at han vet hvem Jay Z er. Skal han påstå at han ikke vet hvem han er, er det også ufint å filme (hvem filmer fremmede folk på gaten?). Jay Z gjorde heller ikke noe stort nummer av saken, men slang en kommentar jeg synes han var berettiget, forholdene tatt i betraktning. Veldig enig med deg Og det var jo ikke akkurat som om han klikket fullstendig heller. Jeg tviler sterkt på at han ble fornærmet for at vedkommende ikke visste hvem han var, det virket ikke sånn i det hele tatt. Ble nok mer irritert på filmingen og/eller bare prøvde å være litt morsom. Har faktisk sett youtube-klipp med både beyonce og jay z før, der de møter folk som ikke vet hvem de er (en dame på t-banen og noen afrikanske dansere) og de ble alt annet enn fornærmet i alle fall.Anonymous poster hash: e34aa...614 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2014 #20 Del Skrevet 14. oktober 2014 Dette samme idiotiske kjendisparet stengte også av venterom/ganger med tilgang til avd for nyfødte på sykehuset i New York når de selv skulle få barn. Noe som gjorde at andre fedre og slektninger ikke fikk se de nyfødte fordi livvaktene nektet de adgang. Dette paret trenger å våkne opp fra sin lille boble. Sangere eller ei. Anonymous poster hash: 8241c...cb0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg