Gå til innhold

Hvordan bli kvitt "verpesyke"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har såååå lyst på barn akkurat nå. Minimum 2-3 stk. Mannen hadde heller ikke hatt noe i mot det, men vi har elendig økonomi og jeg er student uten jobb.

Så barn blir det nok ikke før om noen år... Hvordan bli kvitt denne verpesyka i mellomtiden? Er så slitsomt å gå rundt å være misunnelig på alle andre som har barn og savne dette så intenst....



Anonymous poster hash: f280e...e5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dra på hyttetur med en småbarnsfamilie. Helst noen som har baby og et barn i trassalderen, det tok hvertfall knekken på min verpesyke, dog det viste seg å være for sent, jeg var allerede gravid..

Tenk på all friheten dere har. Dere kan ut å feste når dere vil f.eks.

Og sove så mye dere vil..

Anonymous poster hash: eec87...5af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

les tråden om mye vann i kroppen undersvangerskap, med LRS og potetnese.. jeg fikk helt skrekken og tror min vagina spikret seg igjen og eggledera slå knute på seg sporenstreks...



Anonymous poster hash: e5321...fbe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan gjerne henge med meg og mine små med kolikk en dag så skal jeg love deg at du mister lysten...

Anonymous poster hash: e5d21...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå ut av gravid forumet og ikke gå inn igjen, la være og lese og se på ting og program om barn og baby. Ikke gå innom barneavdelingen på butikken, hold deg unn babyer.

Det var dette som funket for meg. Og jeg er veldig glad jeg ventet til jeg hadde økonomi til det.

Anonymous poster hash: a75c6...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt gaaaal av å nesten ikke kunne gå ut av huset, er bare gulp og bæsjebleier etter hverandre. Har så sinnsykt såre brystvorter at baby får blod i munnen, jeg angrer for å si det sånn...

Anonymous poster hash: e5d21...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...