Gå til innhold

Bruk av angelsound


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det flere som har kjøpt angelsound for å

Høre hjertet ? ❤️ Jeg har gjort dette. I deres egne papirer står det ingenting om hvir ofte det kan brukes. Men på nettet står det veldig forskjellig. Noen sier så sjeldent som mulig. Andre fraråder. Andre sier det gir lite stråling og kan brukes i massevis. Mens andre sier det kan gi skader. Hvor legger jeg meg? Hvor ofte skal jeg tørre bruke?! Noen som har hørt noe fra de profesjonelle ? Jeg spurte fastlege men han hadde ikke peiling !

Anonymous poster hash: ce55a...70b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang i uken kanskje? :) Det jeg har hørt er at det er mer stråling og skade i mobilbruk, pc på fanget osv.

Jeg bruker en gang i uka eller sjeldnere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Har hørt det samme; at det er mer stråling fra "vanlige" ting i huset..

Jeg brukte min kanskje annenhver dag/hver tredje dag i 5-6 uker. Sluttet så snart jeg begynte å kjenne bevegelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, aldri hørt om. Men uansett, hadde det vært skadelig hadde Statens Strålevern gått ut med advarsel, og det hadde ikke vært tillatt å kjøpe/importere i Norge



Anonymous poster hash: 83a1c...574
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte angelsound og brukte den kanskje 6-7 ganger frem til uke 20+ da jeg begynte å kjenne bevegelser. Fikk mye tyn på nett for å bruke den fordi den var enormt skadelig for fosteret etter deres mening, men fastlegen min ville heller bytte den hun hadde med min som var mye bedre, så tviler på at det er så skadelig som enkelte skal ha det til. Når det er sagt bør man vel bruke alt med måte! Syns det var veldig betryggende etter en runde med enorme smerter i magen å kunne høre hjerteslag i hvert fall.



Anonymous poster hash: 09625...841
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...