Gå til innhold

Hvilke personalrabatter får du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber i kommunen, får rabatt på medlemskap på et spesifikt treningssenter (husker ikke hvor mye) og naprapat til 150 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre Pensjoner, bedre rente på lån, ingen øvre grense for permisjonspenger, betalt fri til flytting, utdanning, osv osv. En undersøkelse viste vel at om en makset alt kunne en få over 100 dager betalt fravær per år. Stillingsvern. For å nevne noe. Mye mer verdt en treningskort og rabatter.

Anonymous poster hash: 68100...aca

I de aller fleste kommuner med dårlig økonomi er det du nevner nå, noe som folk tror fortsatt gjelder, men som er borte for mange år siden. Betalt fri til flytting ble borte i 1994. Utdanning: vår avdeling med 70 ansatte har 25 000 kr totalt til kurs og utdanning, du kan jo regne ut selv hva det utgjør pr. pers....

Øvre grenser for permisjonspenger, hva mener du? Er det noe jeg har gått glipp av? Jeg har lavere lånerente som jeg har skaffet på egen hånd, enn det man får gjennom kommunen, så det er også bare tull.

Når nå arbeidsmiljøloven blir endret slik at vi kan jobbe 26 søndager i strekk, så blir alt bare velstand. :ironi:

Anonymous poster hash: 50163...6a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da jeg jobba på IKEA fikk jeg 15% rabatt. nå jobber jeg i kommunen og får gratis inngang til svømmehallen og rabatt på treningssentre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ansatte på jobben min får slike tilbud hos diverse butikker de er samarbeidspartnere med, men det er typ 10% og 20% da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de aller fleste kommuner med dårlig økonomi er det du nevner nå, noe som folk tror fortsatt gjelder, men som er borte for mange år siden. Betalt fri til flytting ble borte i 1994. Utdanning: vår avdeling med 70 ansatte har 25 000 kr totalt til kurs og utdanning, du kan jo regne ut selv hva det utgjør pr. pers....

Øvre grenser for permisjonspenger, hva mener du? Er det noe jeg har gått glipp av? Jeg har lavere lånerente som jeg har skaffet på egen hånd, enn det man får gjennom kommunen, så det er også bare tull.

Når nå arbeidsmiljøloven blir endret slik at vi kan jobbe 26 søndager i strekk, så blir alt bare velstand. :ironi:

Anonymous poster hash: 50163...6a5

Er du ikke enig i dette? Jeg syns det er bra at de endrer det til det bedre.

Anonymous poster hash: b0c8c...738

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...