Gå til innhold

Dere som hadde mye vann i kroppen mot slutten av graviditeten...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

..når forsvant dette?

Føler meg som DEN hvalen, får såvidt på meg skoene og fingrene ser ut som noen små pølser... :(

Anonymous poster hash: 94631...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forsvant når jeg kom meg ut av fødeavdelingen.

Om en sitter mye stille blir det ofte verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå på 3+ på ødem da jeg gikk gravid, hadde helt forferdelig mye vann i kroppen. Smilehull på fingerknokene, og led av LRS (leggen rett i skoen)...

Etter 4 dager på barsel så var jeg 12kg lettere, bortsett fra ungen og det som fulgte med henne så var nok det meste vannvekt som forsvant. Heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå på 3+ på ødem da jeg gikk gravid, hadde helt forferdelig mye vann i kroppen. Smilehull på fingerknokene, og led av LRS (leggen rett i skoen)...

Etter 4 dager på barsel så var jeg 12kg lettere, bortsett fra ungen og det som fulgte med henne så var nok det meste vannvekt som forsvant. Heldigvis.

Høres veldig vondt ut! Sikkert deilig å bli kvitt alt det vannet!

Anonymous poster hash: 987d3...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg forsvant det etter en ukes tid. Hadde også LRS-syndrom, sammen med Hobbitføtter, potetnese og så hovent ansikt at jeg sleit med å få på meg linsene på slutten. Superpent. :icon_lol: Dagen etter fødsel var det faktisk verre, da klarte jeg ikke å åpne det ene øyet fordi jeg var så hoven.

Aaaah, det glamorøse liv som gravid. :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også veldig mye vann i kroppen. Hadde gått ned 12 kg ellerno etter tre dager, og det tok vel sånn to uker fra fødsel til jeg endelig fikk på meg ringen min, som til vanlig er litt romslig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg forsvant det etter en ukes tid. Hadde også LRS-syndrom, sammen med Hobbitføtter, potetnese og så hovent ansikt at jeg sleit med å få på meg linsene på slutten. Superpent. :icon_lol: Dagen etter fødsel var det faktisk verre, da klarte jeg ikke å åpne det ene øyet fordi jeg var så hoven.

Aaaah, det glamorøse liv som gravid. :gravid:

Så det går an at nesa vokser?? Jeg har nemlig den potetnesa for tiden, haha!!

Lurte på om det bare var noe jeg innbilte meg. Jeg ser ut som et lykketroll.

Anonymous poster hash: 94631...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hovnet enormt opp ca 4 dager ETTER fødsel. Var heeelt stinn, klarte ikke å ligge og sove, da "rant" alt vannet opp og trykket på lunger og pusteorgan. Var konstant andpusten, fordi jeg ikke klarte å trekkke pusten skikkelig. Veide det samme som før fødsel :/ Måtte til slutt ta vanndrivende, det ga meg helt angst. Trykket/presset liksom utenfra over hele kroppen, fikk helt klaustrofobi.



Anonymous poster hash: 30fee...a3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...