Gå til innhold

Å ta tempen


Fjellgeita-007

Anbefalte innlegg

Var hos legen her om dagen. Jeg sa jeg tok tempen under armhulen til samme tid vær dag. Hun sa at det var ingen vits, beste resultat var hvis jeg tok tempen i rumpa.

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjøp øretermometer. å måle i rompa er gammeldags.



Anonymous poster hash: 3758f...28c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp øretermometer. å måle i rompa er gammeldags. Anonymous poster hash: 3758f...28c

Det funka heller ikke så bra, og kunne være misvisende sa legen....hm, tror jeg må bare slappe av, og bare ha masse sex! Hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funka heller ikke så bra, og kunne være misvisende sa legen....hm, tror jeg må bare slappe av, og bare ha masse sex! Hehe....

Vettu det holder jeg med deg i!

Anonymous poster hash: 3758f...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVORFOR ta tempen hver dag? Det er helt unødvendig. En gang i blant for å finne ut normaltemp for deg er greit så du vet når du har feber, ellers er det hysteri



Anonymous poster hash: fa568...6f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVORFOR ta tempen hver dag? Det er helt unødvendig. En gang i blant for å finne ut normaltemp for deg er greit så du vet når du har feber, ellers er det hysteri

Anonymous poster hash: fa568...6f7

Mange bruker temping for å kartlegge syklus i forbindelse med prøving på graviditet. Etter eggløsning stiger temperaturen litt og gir en god indikasjon på når den var.

Anonymous poster hash: cc4e5...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Best resultat i rompa.

Under tunga er 'nest beste' alternativ...

Bare man ikke tester det ene og så det andre ute å vaske :o

Anonymous poster hash: 01dd6...d4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare man ikke tester det ene og så det andre ute å vaske :oAnonymous poster hash: 01dd6...d4b

Haha! :D

Har ikke tempet de to siste dagene, etter råd fra legen. Enda EL skal være rundt disse tider. Tar tester i tillegg, og de har vært negative. Vi har prøvd siden juli, og etter det har syklusen vært litt ustabil. Tidlig mens, eller SA/MS. Vet ikke, vi gir ikke opp enda vi har passert 35! Vi har ikke barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å få det nærmeste riktig tallet på temperaturen i kroppen, bør man ta tempen anal.. men det man er ute etter når man temper for å finne eggløsning, er å finne svingningene i temperaturen, og da kan du like godt tempe under tungen eller i øret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med aa tempe i oret er at man kan maale varmen fra tromhinnen og oregangen. Og da faar man forskjellig resultat. I prove verden saa er det nok forskjell til at man kan faa feil svar.



Anonymous poster hash: 31871...223
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...