Gå til innhold

Dere som har vært utro, angrer ikke så mye, men er OK personer.


Summers

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært utro så vanskelig for meg å svare, men hva med damer som blir slått av mannen. Ville du dømt henne moralsk om hun var utro?

Jeg har blitt mishandlet i et tidligere forhold. Jeg hadde aldri turt å være utro!

Anonymous poster hash: 5d487...844

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener med spørsmålet. Og alle er jo enig om at utroskap er ikke greit, selv jeg som har vært utro synes ikke det er greit. Men det har selvfølgelig sin årsak til at man er utro. Og isteden for å gjøre det slutt og heller tviholde på det som en gang var bra, så er man "uheldig" å være utro visst man treffer på noen som sier og gjør alt du savner med kjæresten din.

Jeg angrer ikke på min utroskap, men jeg skulle gjerne ha unngått det likevel og gjort alt i riktig rekkefølge.



Anonymous poster hash: 866de...c88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var utro med min tidligere kjæreste. Jeg vil overhodet ikke si det var noe feil i han, men i meg. Jeg trodde at hvis jeg var utro, så ville jeg ikke bli så knyttet til min tidligere kjæreste, så hvis det ble slutt, så ville jeg ikke bli såret. Det verste var at jeg ikke angret. Jeg følte at jeg gjorde det riktige. Senere har jeg forstått at da var det bedre å være singel, istedenfor å la det gå utover andre. Derfor anger jeg nå (noen år senere), men gjorde det ikke på den tiden. Det var ikke riktig, og det var ren egoisme. Heldigvis for han, så ble det slutt, for han fortjente en mye bedre kjæreste.

Anonymous poster hash: 569cd...890

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første kjæreste voldtok meg og min andre kjæreste dreit i meg og mine følelser. Men aldri har jeg vært utro. Og der er så utrlolig godt å tenke på. Jeg slo opp med dem først. Nå har jeg endelig en mann som behandler meg slik jeg mener jeg fortjener. Han er god rett igjennom, og han vet han kan stole på meg 100%

Anonymous poster hash: 64db9...033

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...