Gå til innhold

Tenner han ikke, eller er det jeg som overanalyserer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er jente, og synes at det er altfor lite sex i forholdet...

Har vært sammen med kjæresten i underkant av ett år. Vi er unge begge to, i begynnelsen og i midten av tjueårene. Vil nevne at vi ikke er samboere, og derfor ikke ser hverandre hver eneste dag.

Vil nevne litt om hvordan hverdagen vår er, slik at dere som evt svarer har mer info om situasjonen:

- begge jobber 100%

- begge bor hjemme hos mor og far

- begge har egne fritidsaktiviteter og venner, dvs vi har egne interesser utenom hverandre

- begge holder seg i form

- vi er normalt sammen 1-2 kvelder(+overnatting) i ukedagene, og for det meste hver helg

Dersom jeg tar utgangspunkt i eksemplet over, altså at vi er med hverandre 2 kvelder og netter i ukedagene og en hel helg, har vi sex 1-2 ganger. Jeg synes det er veldig trist, spesielt fordi han tar lite initiativ. Jeg tar jevnlig initiativ, men har begynt å forbinde dette med noe vondt - siden det gjerne fører til avvisning. Avvisningen er gjerne heller ikke så tydelig, dvs at han bare ikke responderer (ignorerer at jeg prøver å forføre han).

Dette går veldig utover selvbildet mitt, siden jeg ikke får så mye bekreftelse som jeg ønsker i et forhold. Vil bli begjært av kjæresten min. Har prøvd å ta det opp med han flere ganger, for å finne ut hva som er den eventuelle grunnen. Er imidlertid veldig vanskelig å ta det opp med han, i og med at det som oftest bare er argumentasjon tilbake. Jeg gjør alt for å legge opp til at det skal kunne bli en dialog, men lykkes dessverre ikke. Føler derfor at jeg ikke blir møtt helt på halvveien akkurat...

Har dere noen formening om hva dette kan dreie seg om?



Anonymous poster hash: 68d63...b72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere er antagelig bare forskjellige. Dere har ikke samme behovet, ikke ta det på din kappe.

Men jeg tror jeg ville revurdert forholdet, for det er viktig å ha noenlunde samme sexdrive, synes jeg.

Dette blir IKKE bedre om dere flytter sammen og får barn!

Når du finner en som begjærer deg like mye som du fortjener kommer du ikke til å skjønne hva du gjorde i dette forholdet! Please ikke vent til dere får barn med å finne ut av det. For du kommer til å finne det ut og da er det ingen vei tilbake! Det er fint at du er så ung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er antagelig bare forskjellige. Dere har ikke samme behovet, ikke ta det på din kappe.

Men jeg tror jeg ville revurdert forholdet, for det er viktig å ha noenlunde samme sexdrive, synes jeg.

Dette blir IKKE bedre om dere flytter sammen og får barn!

Når du finner en som begjærer deg like mye som du fortjener kommer du ikke til å skjønne hva du gjorde i dette forholdet! Please ikke vent til dere får barn med å finne ut av det. For du kommer til å finne det ut og da er det ingen vei tilbake! Det er fint at du er så ung!

Vil jo ikke miste han heller, men det er absolutt noe i det du sier...Takk for svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er antagelig bare forskjellige. Dere har ikke samme behovet, ikke ta det på din kappe.

Men jeg tror jeg ville revurdert forholdet, for det er viktig å ha noenlunde samme sexdrive, synes jeg.

Dette blir IKKE bedre om dere flytter sammen og får barn!

Når du finner en som begjærer deg like mye som du fortjener kommer du ikke til å skjønne hva du gjorde i dette forholdet! Please ikke vent til dere får barn med å finne ut av det. For du kommer til å finne det ut og da er det ingen vei tilbake! Det er fint at du er så ung!

Jeg vil gjerne ha en kvinne som begjærer meg like mye som jeg fortjener :herremann:

Anonymous poster hash: f33c8...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det vært like lite sex hele veien?

En ting jeg tenker på er jo bosituasjonen deres. At begge bor hjemme hos foreldrene? Jeg hadde ikke likt å dra med kjæresten hjem til mamma og pappa flere dager i uken, og ha sex med han på jenterommet. Og hadde enda mindre satt pris på å gjøre det hjemme hos svigers.

Det var det første jeg tenkte i hvert fall. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er antagelig bare forskjellige. Dere har ikke samme behovet, ikke ta det på din kappe.

Men jeg tror jeg ville revurdert forholdet, for det er viktig å ha noenlunde samme sexdrive, synes jeg.

Dette blir IKKE bedre om dere flytter sammen og får barn!

Når du finner en som begjærer deg like mye som du fortjener kommer du ikke til å skjønne hva du gjorde i dette forholdet! Please ikke vent til dere får barn med å finne ut av det. For du kommer til å finne det ut og da er det ingen vei tilbake! Det er fint at du er så ung!

svært så snar du var til å dømme.. Kan være så enkelt at han har mye å tenke på eller er deprimert. Snakk om det å finn ut av det sammen.:)

Anonymous poster hash: 8a966...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme problemet, men vi bor sammen. Vi har vært sammen i 2 år, og merket egentlig veldig tidlig at jeg har mye større lyst enn han. Og nå plager det meg veldig! Grunnen til at jeg ikke har gått fra han er at han er helt fantastisk på alle andre området. Men er det verdt det? Jeg tenker på det flere ganger i mnd...

Men som en sa over her, kanskje det er fordi foreldre og svigerforeldre er i nærheten. Når vi er på hyttetur med enten venner eller familie som er i rommet vedsiden av, er det ingen sjans i havet for at det blir noe sengekos fra han...



Anonymous poster hash: 24b5e...d47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...