Gå til innhold

Kjæresten til Sophie Elise mener jenter over 50 kg ikke hører til på stranden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For å ta det i ekte KG-stil. IKKE MAT TROLLET



Anonymous poster hash: 0dd2a...b6a
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kompisen er jo en av de mest harry fyrene i "utelivsbransjen" i Oslo. Husker han dreiv å promoterte for alle 18års-stedene for en tid tilbake. .Det er virkelig ingen som burde bry seg om et slikt utsagn som bare er ute etter å provosere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til patetisk fyr. Vet han at det finnes jenter som er høyere enn 150 cm? Tidligere sa han at det hadde vært mye morsommere å gå i rundt i byen hvis det ikke fantes noen "stygge" mennesker. Er utseende alt hjernen hans har kapasitet til å tenke på? Livet handler om mer enn å gå rundt og se bra ut til enhver tid, spesielt overfor småbarn som denne fyren.

Hva Sophie Elise gjør sammen med ham er et mysterium, selv om hun er ganske langt over gjennomsnittet opptatt av utseende selv virker det som hun vet at det finnes en verden utenfor speilet også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pluviophile

Så stranden er nå off limits for alle utenom fjortiser, anorektikere, eller de som er naturlig slanke og derfor veier under 50.

Er du et fleskeberg på 55 kilo får du holde deg hjemme.

Spøk til side, det er jo åpenbart at de prøver å bli storbloggere, disse guttevalpene. La dem holde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg prøvde å skrive en seriøs kommentar til dette, men jeg klarte ikke, så jeg bare nøyer meg med HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... HAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH!!!!



Anonymous poster hash: 3ae5b...bd7
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke at Sophie Elise ønsker å såre sin egen merkevare ved å være med denne fyren.

OK - så er hun kanskje ikke helt A4 selv, men jordnær virker hun i alle fall, og det er mer enn hva jeg kan si om han.



Anonymous poster hash: 5f517...269
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://roksel.blogg.no/1406493523_9819_50_kg_strand_adv.html

Her er det opprinnelige blogginnlegget. Herregud, så blåst i hodet de framstår gjennom den bloggen. Hever seg over alle andre, skikkelige klyser.

Anonymous poster hash: 6bc2f...38e

Ikke bare en bedriten mening, jammen meg bedritent språk også.

Anonymous poster hash: 17881...96e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest bloggen får jeg et inntrykk av at disse guttene er fryktelige usikre. De er tynne som pinner (ikke noe galt i det) kaller seg selv for biff, og vil ikke at jenter skal veie mer enn 50 kg. De redigerer også bildene noe så inni hel.... Tror ikke jeg har sett renere hud på noen før... Også poser de jo med trutemunn.

De bruker også veldig mye energi på å overbevise leserne om at de BARE ELSKER haters, og synes kommentarene bare er driiitkule. Hadde de ikke brydd seg så hadde de vel ikke brukt så mye tid på å overbevise folk.

Det å rakke ned på andres utseende, mens man selv graver seg ned i sminkepungen er vel ikke et tegn på selvtillit.

Mulig jeg tar feil, men de er så patetiske at det nesten er synd på de... Bare nesten!

De drar også frem det "alle andre er sjalu, det er derfor de slenger dritt" kortet. Jeg tror det er omvendt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jaja fyren får jo det han vil. Mer treff på siden sin. Tror ikke jeg skal kommentere dette så mye mer egentlig for det blir bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem bryr seg egentlig om hva han mener? Han er ikke en person av betydning, og han vil sikkert bare provosere og få oppmerksomhet. Hvis ikke så har han helt klart problemer. Som noen andre her sier så kan vekt ha mye med høyde å gjøre bl.a. Bare overse sånne usikre personer som vil gjøre andre usikre.



Anonymous poster hash: 50c2e...443
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veier 50,6 kg selv, så kan vist være på stranden, men fy faen for en taper. Attention whore? Melker kua han nå og later som han egentlig ikke liker det motsatte kjønn. Det er den typen som aldri er i er langvarig forhold xD Dauer, tenk at i 2014 er noen så overfladiske. Skremmendes.

Anonymous poster hash: da2bb...346

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Uansett er ikke dette en voksen måte å provosere på.

Men i alle dager. Finnes det en voksen måte å provosere på da? Når man er ute etter å provosere er det jo som regel alltid noen i den andre enden som enten blir såret eller forbanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veier 50,6 kg selv, så kan vist være på stranden, men fy faen for en taper. Attention whore? Melker kua han nå og later som han egentlig ikke liker det motsatte kjønn. Det er den typen som aldri er i er langvarig forhold xD Dauer, tenk at i 2014 er noen så overfladiske. Skremmendes.

Anonymous poster hash: da2bb...346

Hvis du veier 50,6 kg, så veier du per definisjon over 50 kg og kan således ikke være på stranda - gratulerer!

For en latterlig fyr ass.. Strendene må fylles opp med barn, naturlig tynne mennesker og syke mennesker i all fremtid da. For alle jeg kjenner veier nok over 50 kg.

Anonymous poster hash: b0788...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Sophie Elise har forøvrig fått vinterdepresjonen sin allerede.

..det hadde jeg også fått dersom min kjæreste hadde en så stupid mening....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Den mannlige versjonen av Heidi Alexandra. Med andre ord, ingenting å ta seriøst! Jo mer oppmerksomhet man gir slike folk, jo verre blir de.

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke overfladiske gutter med sminke er tiltrekkende, så om de to kunne blitt i leiligheten sin året rundt ville det vært fint.

Anonymous poster hash: ab54c...3ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...