Gå til innhold

Løgn eller sant, hva tror du?


NonJuan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sant, men har du målt det?

Det er nok sant, ja. Har ikke målt det :fnise: Det er ikke synlig til vanlig, men når jeg utvider neseborene kan man se det ganske så tydelig. Kanskje det er etter alle neseblødningene mine som barn, der jeg har hatt en svær bombullsdott i neseboret? :vetikke: Haha...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok sant, ja. Har ikke målt det :fnise: Det er ikke synlig til vanlig, men når jeg utvider neseborene kan man se det ganske så tydelig. Kanskje det er etter alle neseblødningene mine som barn, der jeg har hatt en svær bombullsdott i neseboret? :vetikke: Haha...

hahahaha Fælt å le av det.. men var det fordi du pelte så mye? Puttet ert oppi der som MArikken? :fnise:

Rhaegar.... tror ikke det er sant

Jeg var min gymlærers favoritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha Fælt å le av det.. men var det fordi du pelte så mye? Puttet ert oppi der som MArikken? :fnise:

Haha, det er jo litt komisk da. :fnise: Nei jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg kan plutselig bare begynne å blø. Too much information: En gang, da jeg hadde forstoppelse presset jeg så hardt at jeg begynte å blø neseblod. Altså, det bare sprutet ut, på veggen og gulvet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rhaegar Targaryen

hahahaha Fælt å le av det.. men var det fordi du pelte så mye? Puttet ert oppi der som MArikken? :fnise:

Rhaegar.... tror ikke det er sant

Jeg var min gymlærers favoritt!!

Det er nok sant jeg har aldri sett Die Hard filmene

Jeg tror du var din gymlærers favoritt.

Jeg har sett Tatt av Vinden 27 ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det er jo litt komisk da. :fnise: Nei jeg vet ikke hva som feiler meg, men jeg kan plutselig bare begynne å blø. Too much information: En gang, da jeg hadde forstoppelse presset jeg så hardt at jeg begynte å blø neseblod. Altså, det bare sprutet ut, på veggen og gulvet :ler:

Knekker sammen her... hahahahahah HUFF!! Verste jeg har hørt... Jeg gjorde mye rart jeg også som barn.... Men det der altså... Tror jeg samlet blod på en flaske jeg.. hahahaha

Rhaegar Jeg har sett Tatt av Vinden 27 ganger

WOW! Glad i den skjønner jeg

Jeg har sikkert sett Rocky 3 og 4 mist like mange ganger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekker sammen her... hahahahahah HUFF!! Verste jeg har hørt... Jeg gjorde mye rart jeg også som barn.... Men det der altså... Tror jeg samlet blod på en flaske jeg.. hahahaha

Jeg kunne ikke tro det selv! Måtte si det til alle jeg kjenner, jeg var så fascinert over meg selv! haha! Jeg blødde ikke lite heller, når det først startet. Mamma fikk sjokk da hun vekte meg en gang, det var blod overalt, i hele ansiktet, på hendene, dyna, puta... Ja... Jeg husker hun sa: "Herrefred, har du vært i krig i natt??"

Hahhaha herregud, syke greier! :fnise:

Endret av kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke tro det selv! Måtte si det til alle jeg kjenner, jeg var så fascinert over meg selv! haha!

Hahhaha herregud, syke greier! :fnise:

Sikkert gjort masse annet også... hahahahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Sant var det (flink skjønner du)

Sant.. ingen post i siste ordet... røpers!!

Jeg har hatt langt hår siden 1997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...