Gå til innhold

Lene Orviks BIK BOK-kolleksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange fine klær som jeg gjerne kunne hatt i klesskapet. Men jeg forstår meg ikke helt på dette "jeg er så ufattelig trist og lei meg etter lanseringen i natt", etter at det ble en teknisk feil, og man kunne kjøpe klærne før angitt tidspunkt. For meg er det en gåte hvordan noen kan bruke "klær" og "utrolig trist og lei meg" i samme setning. Får nok en ny depresjonsbølge etter at bloggfansen ble snytt for å bruke 1000-lappen på noe så viktig som dette.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye fint! Men litt dyrt for min lommebok ihvertfall :( Tenker spesielt på de cardiganene.. 999 kr for en cardigan syns jeg er litt mye. Var en som var litt billigere også meen. Synd, for jeg likte klærne veldig godt.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine klær som jeg gjerne kunne hatt i klesskapet. Men jeg forstår meg ikke helt på dette "jeg er så ufattelig trist og lei meg etter lanseringen i natt", etter at det ble en teknisk feil, og man kunne kjøpe klærne før angitt tidspunkt. For meg er det en gåte hvordan noen kan bruke "klær" og "utrolig trist og lei meg" i samme setning. Får nok en ny depresjonsbølge etter at bloggfansen ble snytt for å bruke 1000-lappen på noe så viktig som dette.

Hun er nok lei seg for at ingen fikk kjøpt via henne = hun taper penger! Jo flere som bestiller via henne, jo mer penger tjener hun. Er nok ikke tårer over at folk ikke fikk kjøpt serru...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom bikbok-butikken hun hadde lansering på i Ålesund i går. Kikket nærmere på klærne, og ble overrasket over hvor kjipe de så ut i virkeligheten. Dette gjelder spesielt de strikkede cardiganene. Så bare syntetiske og billige ut i stoffet. Ene cardigan kostet 999,- synes ikke den var verdt det!!

Alle overdelene var magetopper. Skjønner ikke at det kan være salgbart! Da tenker jeg på klimaet og årstiden, i tillegg til normale jenters kroppsfasong. 97% av jentene har vel mage til å vise den frem midtvinters?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, liker idéen av mye der, men ikke helt hvordan det ble løst.

Likte skjørtene, da. Tror det er godt mulig at jeg kjøper noe der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine klær som jeg gjerne kunne hatt i klesskapet. Men jeg forstår meg ikke helt på dette "jeg er så ufattelig trist og lei meg etter lanseringen i natt", etter at det ble en teknisk feil, og man kunne kjøpe klærne før angitt tidspunkt. For meg er det en gåte hvordan noen kan bruke "klær" og "utrolig trist og lei meg" i samme setning. Får nok en ny depresjonsbølge etter at bloggfansen ble snytt for å bruke 1000-lappen på noe så viktig som dette.

Tror nok heller at hun er lei seg fordi hun fikk så mange tilbakemeldinger på fra leserne som var skuffet over at BikBok hadde åpnet salget tidligere. Det er jo ikke gøy å skuffe de som gjerne vil støtte deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok heller at hun er lei seg fordi hun fikk så mange tilbakemeldinger på fra leserne som var skuffet over at BikBok hadde åpnet salget tidligere. Det er jo ikke gøy å skuffe de som gjerne vil støtte deg :)

If you think so :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...