Gå til innhold

Lene Orviks BIK BOK-kolleksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har tenkt å kjøpe noe fra denne kolleksjonen? I går la hun ut bilder av det meste fra kolleksjonen på bloggen sin. Jeg synes selv det var mye fint, ikke alt for spesiell stil slik mange 'gjestekolleksjoner' kan ha. Kunne tenkt meg noen av plaggene :)

Anonymous poster hash: 3096e...5de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke spesielt imponert over denne kolleksjonen. Det er ikke noe vi ikke har sett før i den og den hadde vel strengt tatt gjort seg bedre på våren enn sent på høsten/vinteren. Både når det gjelder fargevalg og snitt, med magetopper og korte skjørt.

Jeg syns egentlig heller ikke så mye om at ufaglærte gjestedesignere skal prege kolleksjoner i den grad som gjøres nå for tiden, men det er klart; BikBok er jo et billig-merke for "jentene i gata og hvermansen" så de som er opptatt av design og mote vil vel ikke handle der uansett. Og fjortisene syns vel det er kult med klær designet av en blogger.

Var innom og leste blogginnlegget og bet meg også merke i at av såpass mange kommentarer har hun ikke sluppet igjennom en eneste av negativ art. Nekter å tro at det ikke har vært noen kritiske stemmer innom der og syns et er feil å bare legge ut de positive for å imponere publikum.

Anonymous poster hash: 2b36a...652

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilder via side2 for de som ikke vil innom bloggen: http://www.side2.no/mote/se-de-frste-bildene-fra-bik-bok-by-lene-orvik/8495863.html

Syntes Acnekopi-jakken, strikkejakkene og kåpene var nydelige! Magetoppene hadde passet best på sommeren, men ellers var det stilig. Er jo ikke akkurat noe banebrytende eller nytt, dette er jo helt lik som det som allerede er i butikkene, men syntes absolutt det var mye fint.

Så kommer det selvsagt veldig an på kvaliteten i butikk da, for mye billig kan se bra ut på bilder, men se helt krise ut IRL.



Anonymous poster hash: 5f384...de9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit. Selv om dette var ganske likt den der nettbutikken hun hadde en stund, så ser hvertfall bildene MYE bedre ut. Så spørs det på kvaliteten da..



Anonymous poster hash: 920dd...643
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke helt min stil, men jeg syns den lysegrønne kåpa så fin ut.

Edit: Så at det kommer ut i november. Jeg syns det så mer ut som vår/sommer klær, bortsett fra den ene kåpa og jakka.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt hvorfor hun går med de grelle skoene. Det ligner veldig på skoene til Dolly duck.

Anonymous poster hash: 4d1d2...3b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes både "Acne"-cardiganen og kjolen så veldig fine ut.. Spørs på prisen om jeg gidder å kjøpe noe (gidder ikke å betale dyre dommer når det er en blogger jeg så vidt har hørt om som er designeren).



Anonymous poster hash: fcb2f...3fb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte godt det settet med shortsen/skjørtet og magetoppen. Både beige og svart var fine. Ellers ble det for pastell for meg, mest glad i kalde farger.

Endret av miaw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lyst på den lyse "acne" jakken og den lyse buksa:D Mye fint, veldig likt Lenes stil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet på noe litt sprekere, kanskje? Plaggene ble litt for anonyme og kjedelige etter min smak, og som noen nevnte over meg, så hadde det egnet seg mye bedre til våren. Kommer nok ikke til å kjøpe noe fra kolleksjonen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Forstår ikke at Lene kan være så kjent blogger at BIK BOK ønsker å samarbeide med henne... Føler vel denne bloggen har tapt seg kraftig de senere årene...



Anonymous poster hash: 3e7d6...f6c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Gidder ikke å støtte bloggere, og synes Bik Bok har elendig kvalitet på klærne.



Anonymous poster hash: 4fa60...347
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Acne look-a-like jakken og cardiganen (den beige) samt den hvite kåpen var kjempefine!! Kjøper dem om de ikke er kjempedyre samt har den kvaliteten de later til å ha ut fra bildene :)



Anonymous poster hash: b90ed...385
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...