Gå til innhold

Lene Orviks BIK BOK-kolleksjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Virker som den er designet under mottoet "Beige gjør fresh".

Jeg kommer ikke til å kjøpe noe.

Anonymous poster hash: c74dd...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Likte forsåvidt den grønne kåpa. Men sitter langt inne å kjøpe noe fra et "bloggsamarbeid"..og at det er henne hjelper jo heller ikke..:P men det er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger at hun har tatt bildene i et pukkverk!

Er forøvrig ingenting der jeg kunne tenkt meg å kjøpe. Syntes å ha sett alt før, og stoffene ser kjipe ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom ikke lyst å støtte henne...selv om flere av plaggene var helt greie, og anvennlige. Føler ikke for å fyre opp under en som er så full av seg selv. Synes ikke det finnes noe sympatisk over den jenta. Blir bare mer og mer overfladisk og selvgod. En parodi på seg selv nesten. Bloggen mangler fullstendig dybde og personlighet. Likte henne før, for et par år tilbake. Etter hun ble sammen med Gard har hun tapt seg voldsomt og appelerer ikke lengee til meg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mye kritikk her, men FOR EN STEMME! Jeg visste ikke at hun kunne synge. :wow:



Anonymous poster hash: 639f7...4df
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...mye kritikk her, men FOR EN STEMME! Jeg visste ikke at hun kunne synge. :wow:

Anonymous poster hash: 639f7...4df

link?

Anonymous poster hash: f58a0...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som vår/sommerklær mesteparten av det, og hvem er lene orvik?



Anonymous poster hash: 07889...b8f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har helt grei stemme, ikke noe fantastisk over det.

Lene: "Oh won't you stay with me-hihiiii"

Irriterende når folk deler opp ord slik, når de synger.

Anonymous poster hash: 4d1d2...3b3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke at Lene kan være så kjent blogger at BIK BOK ønsker å samarbeide med henne... Føler vel denne bloggen har tapt seg kraftig de senere årene...

Anonymous poster hash: 3e7d6...f6c

Hun har jo vært butikksjef og drevet Bik Bok-butikker leeeenge, så at de samarbeider med en som "alltid" har vært i bransjen er vel ikke sååå rart, ukjent eller ei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Nå skal hun åpne det hun kaller sin egen nettbutikk. Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner greia. Det skal være en nettbutikk der det kun selges bik bok-klær, og bik bok skal selv styre med kundeservice osv. Hva er det da igjen som gjør dette til hennes butikk?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritisk

Nå skal hun åpne det hun kaller sin egen nettbutikk. Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner greia. Det skal være en nettbutikk der det kun selges bik bok-klær, og bik bok skal selv styre med kundeservice osv. Hva er det da igjen som gjør dette til hennes butikk?

haha, ja du kan så si :P det er og blir latterlig at hun tviholder på at dette er hennes nettbutikk. Er jo are en forlenga bloggarm for Bikbok slik at de kan få mer publisitet og reklame :fnise::fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var mye fint synes jeg! Selv er jeg ikke i magetoppalder, ikke på vinter'n i alle fall, men dog. :)

Visste ikke hvem dama var, men det spisebordet hennes hadde jeg sett før da jeg var på jakt etter nytt bord. Også fant jeg det aldri igjen. Men nå så. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...