Gå til innhold

Hvordan slappe av ift. graviditet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år, sluttet på ppiller i februar-14 og har hatt mens hver måned, men alt fra 28-40 dager. De to siste gangene har jeg hatt syklus på 36-39 dager. Jeg var til en GU for en stund siden, hvor alt så bra ut - både eggledere, livmor og eggstokker. Jeg og samboer har sex 3-4-5 dager pr.uke, og jeg har alltid i bakhodet når jeg har EL sånn ca. Er det flere som har tanker rundt om man "kan slite" med å få det til? Jeg sliter så utrolig med denne tanken (nesten uutholdelig til tider), selvom jeg vet at alt står bra til med meg "der nede".



Anonymous poster hash: 1be80...ab3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har mannen tatt sædprøve? Når kvinnen har regelmessig mens finner man som regel feilen hos mannen. Men mange jenter har dessverre en tendens til å tenke at det er de det er noe feil med.



Anonymous poster hash: 098ce...95f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du har EL?

Anonymous poster hash: 6551e...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du har EL?

Anonymous poster hash: 6551e...f70

Kan man ikke bli gravid uten el/elslim?

Anonymous poster hash: 16ed6...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke bli gravid uten EL nei. Men du kan ha EL uten ELslim. For å være sikker på at man har hatt EL så må man tempe eller ta en blodprøve. En EL test forteller deg at kroppen prøver å få til en EL, men den er ikke 100 % sikker.



Anonymous poster hash: 71ef0...04d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bli gravid uten el/elslim?

Anonymous poster hash: 16ed6...124

Nei du må ha EL for å bli gravid. Uten EL har ikke sædcellene noe egg å befrukte. Men som AB over skriver så kan nan ga EL uten EL-slim. Sikkert lurt å tempe slik at du får en skikkelig oversikt.

Anonymous poster hash: 6551e...f70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...