Gå til innhold

Blir dere våt av sæd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei hun var en baby levert med storken

Yes, det finnes mennesker som mener at de er fritatt menneskehetens alminnelige skjebne som det å være født som menneske.

Rart at det finnes mennesker som mener selv at de ikke er er en del av naturen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jon blund

Yes, det finnes mennesker som mener at de er fritatt menneskehetens alminnelige skjebne som det å være født som menneske.

Rart at det finnes mennesker som mener selv at de ikke er er en del av naturen?

Kim Jong-il the all powerfull f.eks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld for jeg er litt flau for å spørre om slike ting da. Men jeg skal prøve å være litt mer utfyllende neste gang. Med det er et legetimt spørsmål, for sæden til guttene tenner meg enormt i alle varianter, før etter ( litt mindre etter ) osv og derfor lurte jeg bare enkelt og greit på om det er andre som har det slik? Føler meg litt små rar

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Du kan komme å se meg runke om du vil. Kanskje du blir klissvåt når det går for meg. Du kan sitte så nærme du vil.

Anonymous poster hash: 0249b...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja, jeg er veldig glad i sæd, gjerne mye og tykt.Gleder meg alltid til dose nr to også kommer. Det beste er å la han sprute flere ganger etter hverandre. Mmmmm, digger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan komme å se meg runke om du vil. Kanskje du blir klissvåt når det går for meg. Du kan sitte så nærme du vil.

Anonymous poster hash: 0249b...f23

Nei takk, selv om jeg blir kåt av sperm så vil det ikke si jeg vil se en gammel gris runke. Feiler det folk?

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, selv om jeg blir kåt av sperm så vil det ikke si jeg vil se en gammel gris runke. Feiler det folk?

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Jeg er ikke gammel!

Nøff nøff :-)

Anonymous poster hash: 0249b...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...