Gå til innhold

Blir dere våt av sæd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sæd er jo en væske, så når jeg får det hendene mine føles det vått. Hva med deg, AB? Har du tørr sæd?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men altså tenner dere på det?. Blir dere ekstra våt?



Anonymous poster hash: 3ab4f...86f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men altså tenner dere på det?. Blir dere ekstra våt?

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Sæden kommer ut når mannen er ferdig. Altså jævlig dårlig timing å bli tent ETTER selve samleiet.

Har du ikke en annen runkeside å gå til?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. Sæden kommer jo gjerne ut etter at jeg har blitt våt og tent, når det er snakk om samleie da.
Men hvis jeg ser på at partner runker eller jeg gir en BJ så blir jeg enormt tent!!
BJ er en veldig fin måte for meg å starte forspillet med, tar ikke mange minuttene før det er vått mellom beina da altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæden kommer ut når mannen er ferdig. Altså jævlig dårlig timing å bli tent ETTER selve samleiet.

Har du ikke en annen runkeside å gå til?

hva feiler det deg egentlig?. Jeg spør et helt normalt spørsmål jeg lurer på fordi jeg selv tenner på sæd og lurer da om andre kvinner også gjør det?

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva feiler det deg egentlig?. Jeg spør et helt normalt spørsmål jeg lurer på fordi jeg selv tenner på sæd og lurer da om andre kvinner også gjør det?

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Om du spurte et helt legitimt spørsmål, så beklager jeg det spydige svaret mitt. Det er vanskelig å ta slike spørsmål på alvor da det florerer med en-setningsspørsmål på dette forumet som ene og alene er laget for å være morsomme eller av noen som er ute etter litt "hjelp" ,om man kan si det.

Det hjelper om du skriver litt mer enn bare èn setning om du lurer på noe, da er det mye lettere å bli tatt seriøst :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du spurte et helt legitimt spørsmål, så beklager jeg det spydige svaret mitt. Det er vanskelig å ta slike spørsmål på alvor da det florerer med en-setningsspørsmål på dette forumet som ene og alene er laget for å være morsomme eller av noen som er ute etter litt "hjelp" ,om man kan si det.

Det hjelper om du skriver litt mer enn bare èn setning om du lurer på noe, da er det mye lettere å bli tatt seriøst :)

Unnskyld for jeg er litt flau for å spørre om slike ting da. Men jeg skal prøve å være litt mer utfyllende neste gang. Med det er et legetimt spørsmål, for sæden til guttene tenner meg enormt i alle varianter, før etter ( litt mindre etter ) osv og derfor lurte jeg bare enkelt og greit på om det er andre som har det slik? Føler meg litt små rar

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Nei, alle guttene jeg har ligget med har hatt sæd i pulverform.

Det er som melis, du blander det med vann så får du glasur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Jeg synes sæd er kjempeekkelt, men et nødvendig onde.



Anonymous poster hash: 0dd7d...b21
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som melis, du blander det med vann så får du glasur

haha kjempe morsomt. Gud for en tøysekopp. 10/10 ..... -_-

Anonymous poster hash: 3ab4f...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Nei. Jeg synes sæd er kjempeekkelt, men et nødvendig onde.

Anonymous poster hash: 0dd7d...b21

Hva som er ekkelt med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Jeg synes sæd er kjempeekkelt, men et nødvendig onde.

Anonymous poster hash: 0dd7d...b21

Og en gang i tida var du også sperm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...