Gå til innhold

Ikke hatt sex på et halvt år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en mann i begynnelsen av 30 årene. Har vært i et par lengre forhold, men er nå single på 2ndre året. Saken er at jeg ikke orker, har initativ eller lyst til å ha sex. Er det noe galt med meg? Er det dette som er menopause? Jeg savner nærheten med jenter. Men ikke ansvaret som følger med. Saken er at jeg tviler litt på meg selv grunnet at det er lenge siden siste gang jeg har hatt et ons, men jeg orker ikke å ha det igjen da jeg er konfliktsky og ikke helt takler å avvise folk,



Anonymous poster hash: d14ad...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menopause: når kvinner kommer i overgangsalderen



Anonymous poster hash: 3e68c...88c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mer enn nok beskrivende for hvordan jeg føler meg nå.



Anonymous poster hash: d14ad...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann i begynnelsen av 30 årene. Har vært i et par lengre forhold, men er nå single på 2ndre året. Saken er at jeg ikke orker, har initativ eller lyst til å ha sex. Er det noe galt med meg? Er det dette som er menopause? Jeg savner nærheten med jenter. Men ikke ansvaret som følger med. Saken er at jeg tviler litt på meg selv grunnet at det er lenge siden siste gang jeg har hatt et ons, men jeg orker ikke å ha det igjen da jeg er konfliktsky og ikke helt takler å avvise folk,

Anonymous poster hash: d14ad...244

Det er ikke noe galt i å ikke har lyst på sex i en periode. 6 mnd er ikke særlig lenge synes jeg. Synes ikke det høres rart ut i det hele tatt etter flere lengre forhold i fortiden. Jeg var selv singel i over 12 år uten å ha sex med noen. Jeg orket ikke og ønsket ikke noe nytt forhold og dermed var også sex utelukket for min del. Ikke savnet jeg det heller i store deler av de 12 årene.

Bare gjør det som føles rett for deg, det er ingen fasit på noe slikt. Jeg regner med at når du møter en du blir forelsket i så vil også sexlysten være der. Evt kommer sexlysten tilbake uten noen forelskelse og du har noen flere ONS. Om dette tar 2 mnd eller 10 år fra nå har jo ingen betydning så lenge du selv er fornøyd med tingenes tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...