Gå til innhold

Menn som drikker te isteden for kaffe

Fremhevede innlegg

Skrevet

ironi eller seriøs?

Litt ironi, men helt sant for min mannemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt ironi, men helt sant for min mannemann.

ok

Skrevet (endret)

Hvorfor feminine?

Endret av Ungoliant
Skrevet

Dette er det dummeste jeg har lest i dag. Hele tråden faktisk, hvorfor ta opp et sånt tema?

Anonymous poster hash: 44dae...556
Gjest Cartman
Skrevet

Hva tenker dere over slike feminine mennesker ?

Anonymous poster hash: f7874...737

Jeg tenker at de kan fløtte til India eller Kina. Vi har ikke bruk for slike mennesker i AS Norge.

Skrevet

at de ikke liker kaffe, eller ikke tåler kaffe

Helt of topic, men må bare si det.

Da jeg begynte å lese hovedinnlegget, ser jeg plutselig en liten edderkopp nederst i hjørnet på skjermen (er på tlf). Så jeg skvetter skikkelig til og kaster telefonen brått og langt fra meg. Når jeg plukker den opp, ser jeg at det bare var profilbildet ditt :D

(Den landet i senga, so no damage ^^)

• Liker 2
Skrevet

Hva synes dere om kvinner som drikker kaffe?

Anonymous poster hash: be6ab...65a

Traktorlesber :fnise:

Skrevet

Ekte menn drikker bare vann og sjokolademelk (som restitusjon selvfølgelig). De drikker ikke kaffe og drikker bare te for at sin tedrikkende kone skal slippe å være alene blant kaffedrikkerne, og for å ikke skuffe svigermor som serverer sin beste te.

Sjokolademelk er feminint, beklager.

Skrevet

Helt of topic, men må bare si det.

Da jeg begynte å lese hovedinnlegget, ser jeg plutselig en liten edderkopp nederst i hjørnet på skjermen (er på tlf). Så jeg skvetter skikkelig til og kaster telefonen brått og langt fra meg. Når jeg plukker den opp, ser jeg at det bare var profilbildet ditt :D

(Den landet i senga, so no damage ^^)

Huffda!

Bra det ikke ble noen skader på mobilen din. Jeg kan bytte profilbildet altså hvis det er veldig plagsomt.

Jeg er selv livredd for edderkopper, og har edderkopper som skjermbilde på mobil og data for tiden som et forsøk på terapi.

Skrevet

Huffda!

Bra det ikke ble noen skader på mobilen din. Jeg kan bytte profilbildet altså hvis det er veldig plagsomt.

Jeg er selv livredd for edderkopper, og har edderkopper som skjermbilde på mobil og data for tiden som et forsøk på terapi.

Neinei, ikke bytt! Det var bare morsomt, så pysete og skvetten jeg er ;) Sikkert kjempesmart å eksponere deg for bilder, det kan jeg se for meg hjelper litt i lengden :)

Gjest Rhaegar Targaryen
Skrevet

Jeg drakk te i går, og jeg fikk med en gang lyst til å gå med en rosa sløyfe.

Skrevet

Neinei, ikke bytt! Det var bare morsomt, så pysete og skvetten jeg er ;) Sikkert kjempesmart å eksponere deg for bilder, det kan jeg se for meg hjelper litt i lengden :)

Hehe okda ;) Ja det håper jeg på, hadde vært dumt om det hadde hatt motsatt effekt :P

Skrevet

Hehe okda ;) Ja det håper jeg på, hadde vært dumt om det hadde hatt motsatt effekt :P

Haha, ja det hadde vært litt dumt ;) Men tror ikke det, litt rart om man blir mer redd for noe man ser ofte. :) Er allerede blitt vandt til bildet ditt! Det er vel et godt tegn?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...