Gå til innhold

Menn som drikker te isteden for kaffe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva tenker dere over slike feminine mennesker ?

Anonymous poster hash: f7874...737

At de ødelegger den norske kulturen vår.

Anonymous poster hash: 174da...509

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de ødelegger den norske kulturen vår.

Anonymous poster hash: 174da...509

H%25C3%25A5kon%2Bjarl.jpg

Tenkte nok at det var Arabica i det hornet

Skrevet

Hvis de ikke kan tilpasse seg vår kaffedrikkende kultur så bør de sendes ut av landet.

Skrevet

Hvis de ikke kan tilpasse seg vår kaffedrikkende kultur så bør de sendes ut av landet.

Helst til ett te-drikkende land hvor slik feminin adferd er akseptert.

Japan?

miyavi.jpg

Skrevet

1. Ser ikke på det som feminint

2. Liker feminine menn

3. For noen kan kaffe forverre ting som palpitasjoner e.l.

• Liker 2
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Med blomstrete kopp, lillefingeren ut og i sofaen med pledd og Frustrerte Fruer på TV, kan det unektelig se litt feminint ut med te. Men ellers er det vel bare en drikk som alt annet?

Skrevet

Med blomstrete kopp, lillefingeren ut og i sofaen med pledd og Frustrerte Fruer på TV, kan det unektelig se litt feminint ut med te. Men ellers er det vel bare en drikk som alt annet?

Det er fortsatt mulig å ha kruttsterk kokekaffe i den koppen du beskriver her ;)

• Liker 3
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Det er fortsatt mulig å ha kruttsterk kokekaffe i den koppen du beskriver her ;)

True. Det er vel settingen som gjør det feminint, ikke selve drikken :P

Skrevet

Med blomstrete kopp, lillefingeren ut og i sofaen med pledd og Frustrerte Fruer på TV kan det se feminint ut med spylevæske blandet med småstein :)

Neida, som jeg også skrev på forrige side synes jeg bare ikke at kaffe er noe godt, og jeg har fortsatt ikke opplevd at noen av disse greiene nedentil har begynt en retrett innover i kroppen i protest. Jeg drikker ikke te heller hjemme hos meg selv, men hvis jeg først "må" takke ja til en av delene et sted blir det definitivt te. Selv om jeg er øldrikkende fotballidiot det meste av tiden.

Mulig jeg bør skaffe meg en tekopp dekorert med 1/3 vold, 1/3 pupp og 1/3 fotball, så kan jeg drikke te og samtidig fremstå mandig (og som en jævla idiot, riktignok, men en mandig idiot).

Anonymous poster hash: 1e221...1a0

• Liker 3
Gjest Olivia Benson
Skrevet

Med blomstrete kopp, lillefingeren ut og i sofaen med pledd og Frustrerte Fruer på TV kan det se feminint ut med spylevæske blandet med småstein :)

Neida, som jeg også skrev på forrige side synes jeg bare ikke at kaffe er noe godt, og jeg har fortsatt ikke opplevd at noen av disse greiene nedentil har begynt en retrett innover i kroppen i protest. Jeg drikker ikke te heller hjemme hos meg selv, men hvis jeg først "må" takke ja til en av delene et sted blir det definitivt te. Selv om jeg er øldrikkende fotballidiot det meste av tiden.

Mulig jeg bør skaffe meg en tekopp dekorert med 1/3 vold, 1/3 pupp og 1/3 fotball, så kan jeg drikke te og samtidig fremstå mandig (og som en jævla idiot, riktignok, men en mandig idiot).

Bra du har skjønt det! Koppen avgjør alt! ;)

Skrevet

Bra du har skjønt det! Koppen avgjør alt! ;)

Mottatt ;)

Skrevet

Det er greit hvis han først heller halvparten av teen over hodet og brøler mens han rister den ut av håret, som en våt rottweiler. Og drikker den uten å bry seg om at han brenner tunga, men det sier seg vel egentlig selv.

• Liker 3
Skrevet

Jeg drikker kaffe på jobb, men straks jeg er hjemme blir jeg en te-mann :)

Gjest Olivia Benson
Skrevet

Det er greit hvis han først heller halvparten av teen over hodet og brøler mens han rister den ut av håret, som en våt rottweiler. Og drikker den uten å bry seg om at han brenner tunga, men det sier seg vel egentlig selv.

Jeg hadde blitt mer imponert hvis han ikke brølte etter å ha fått en halv kopp varm te over seg. Men det er meg da :)

• Liker 1
Skrevet

For en verden... Menn må da vel få drikke det de vil, når de vil.. På lik linje med damer :klo:
Selv drikker jeg ikke kaffe, så for meg har jeg ingen problemer med å forstå hvorfor menn drikker te..

Men da må jo jeg være ganske mandig da, som gjerne kan nyte både ett og to glass god cognac fremfor slike paraply-drinker.. :sjokkert:

Skrevet

Jeg hadde blitt mer imponert hvis han ikke brølte etter å ha fått en halv kopp varm te over seg. Men det er meg da :)

Ikke et smertevræl, men et kampbrøl. Som om han er klar til å bekjempe en hær eller en drage. Eller en kopp te. :)
  • Liker 4
Skrevet

Dump han?

Anonymous poster hash: 63c46...295
Gjest Olivia Benson
Skrevet (endret)

Ikke et smertevræl, men et kampbrøl. Som om han er klar til å bekjempe en hær eller en drage. Eller en kopp te. :)

Da er det greit!

Hvis han slår seg litt på brystet også, blir det enda bedre ;)

Endret av Olivia Benson
  • Liker 1
Skrevet

Menn som bestiller babychamp på kafé er det verre med. :opplyser:

Anonymous poster hash: 5a2f7...0fe
Skrevet

Kjæresten min var den som fikk meg til å begynne å drikke te. Synes ikke noe spesielt om at han gjør det, men så drikker han kaffe i blant også. Hadde ikke gjort meg noe om han ikke gjorde det heller
Og jeg synes ikke det er feminint! :kaffekopp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...