Gå til innhold

Menn som drikker te isteden for kaffe

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de som mener en væske i seg selv er feminint eller maskulint, har en eller annen hjernemutasjon, en defekt

seriøst, spar pusten din, du kan ikke forandre meningen min. dette er umenneskelig latterlig

Skrevet

tea_earl_grey_picard_small.jpg

Anonymous poster hash: ccf1d...b4b
  • Liker 1
Skrevet

de som mener en væske i seg selv er feminint eller maskulint, har en eller annen hjernemutasjon, en defekt

seriøst, spar pusten din, du kan ikke forandre meningen min. dette er umenneskelig latterlig

Så du kan se for deg en mann drikke smirnoff ice på byen?

Te er femi. Ferdig snakka.

Skrevet

Men da må jo jeg være ganske mandig da, som gjerne kan nyte både ett og to glass god cognac fremfor slike paraply-drinker.. :sjokkert:

Eh, nei. Cognac er whisky for kvinner.

Skrevet

Smirnoff Ice?????

har aldri smakt alkohol så jeg vet ikke hva Ice versjonen av Smirnoff er XD

Men anyway, jeg er fortsatt enig med meg selv, min mening er visst min alene

Skrevet

Jeg kjenner merkelig nok flere som drikker te enn kaffe. Det er skikkelig merkelig siden nordmenn drikker mest kaffe i verden (kun slått av Finland?), men jeg kjenner så få mennesker som drikker kaffe, at når jeg møter en kaffedrikker blir jeg glad og tenker sånn hurra jeg er ikke alene om å drikke kaffe.

Gjest lillelarve
Skrevet

Er dette en spøk?

Ikke noe feminint ved å drikke te, eller noen andre slags drikker.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hehe, i tråden "Ting du har lært av kvinneguiden" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450746&&page=249 ble det snakk om denne tråden, og at kaffe historisk sett ikke er så mandig som mange vil ha det til - det ble faktisk brukt av munker som kåthets- og potens-drepende middel. Mandig, synes du? :P

Skrevet

Eh, nei. Cognac er whisky for kvinner.

Hva med oss kvinner som foretrekker whisky foran cognac, da?

• Liker 2
Skrevet

Kommer an på. Går det utelukkende i teposer som slenges inn i mikroen i en kopp med vann, vel, da blir jeg skeptisk. Om han derimot kan litt om te og tebrygging, og har flere sorter løsvekt-te i hus, godkjent.

Anonymous poster hash: 2ac29...f96
Skrevet

Kommer an på. Går det utelukkende i teposer som slenges inn i mikroen i en kopp med vann, vel, da blir jeg skeptisk. Om han derimot kan litt om te og tebrygging, og har flere sorter løsvekt-te i hus, godkjent.

Anonymous poster hash: 2ac29...f96

Er det seriøst noen som mijrobølgovner te'en sin??!

• Liker 1
Skrevet

Hehe, i tråden "Ting du har lært av kvinneguiden" http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=450746&&page=249 ble det snakk om denne tråden, og at kaffe historisk sett ikke er så mandig som mange vil ha det til - det ble faktisk brukt av munker som kåthets- og potens-drepende middel. Mandig, synes du? :P

Jeg syns ikke kaffe er mandig. Jeg syns det er helt nøytralt. Te er fortsatt femi.

Det er heller ikke riktig at det demper lysten.

Skrevet

Jeg drikker både te og kaffe, er jeg bi da kanskje? :fnise:

Mye vas og rør man skal lese her inne, hehe...

Gjest Lille-pus
Skrevet

Hva tenker dere over slike feminine mennesker ?

Anonymous poster hash: f7874...737

Om det tenker jeg følgende: Noen av de kjekkeste menn jeg kjenner er menn som foretrekker te fremfor kaffe.

Deal with it.

Gjest The damned
Skrevet (endret)

Er det noe man skal bruke tid på også nå da? Utrolig mye dumt man skal lese.

Men jeg er ganske likegyldig til hva folk drikker. Samboeren min drikker jo baileys, smirnoff ice og kan ta seg en kopp te, og er så lite feminin som man kan tenke seg.

Jeg drikker jo cognac, whisky, øl, men drikker også likør, vin og paraplydrinker.

Vil tro at mange i likhet med meg selv drikker noe fordi det er godt, og ikke driver å deler inn drikke etter kjønn.

Synes faktisk at det er barnslig å kalle noe for femi, men da er vel stort sett alle menn i England femi da? :)

Endret av The damned
Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg syns ikke kaffe er mandig. Jeg syns det er helt nøytralt. Te er fortsatt femi.

Det er heller ikke riktig at det demper lysten.

Haha, selvsagt ikke. Dette er snakk om 3-400 år siden, man trodde mye rart på den tiden...

Men hvorfor er te femi? Både kaffe og te er jo planter som vokser ute i naturen. Forskjellen er vel at kaffe er "bær" mens te er blader. Begge deler blir tørket og behandlet, trukket i vann og drukket. Hvorfor er det ene feminint? :klo:

Gjest Riskjeks
Skrevet

Hva med oss kvinner som foretrekker whisky foran cognac, da?

Lesbiske, selvsagt.

Skrevet

Ekte menn drikker bare vann og sjokolademelk (som restitusjon selvfølgelig). De drikker ikke kaffe og drikker bare te for at sin tedrikkende kone skal slippe å være alene blant kaffedrikkerne, og for å ikke skuffe svigermor som serverer sin beste te.

• Liker 1
Skrevet

Ekte menn drikker bare vann og sjokolademelk (som restitusjon selvfølgelig). De drikker ikke kaffe og drikker bare te for at sin tedrikkende kone skal slippe å være alene blant kaffedrikkerne, og for å ikke skuffe svigermor som serverer sin beste te.

ironi eller seriøs?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...