Gå til innhold

Til deg som klager på "kvinner" og "menn" og drar alle under samme kam


Ulveedderkopp

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer, hva slags sosial omkrets er det dere er i? Og siden du påstår det er noe galt med enten ALLE kvinner (da særlig norske) eller menn. Forstår du ikke da at det med all sannsynlighet at det er DEG det er noe galt med?

Eller gjør du det kun for å trolle?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis man bare møter folk som er slemme, hvem sin feil er det da? Er ikke sånn at jeg har bedt menn voldta meg, slå meg og være utro liksom.



Anonymous poster hash: 2e7a4...ce3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bare møter folk som er slemme, hvem sin feil er det da? Er ikke sånn at jeg har bedt menn voldta meg, slå meg og være utro liksom.

Anonymous poster hash: 2e7a4...ce3

Spiller ingen rolle. Du kan ikke definere et helt kjønn ut fra at du selv har hatt dårlige relasjoner med noen av dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å skjære alle over samme kam *

Anonymous poster hash: 5ec95...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det for mange bare er frustrasjon ute og går(og troll!), så tror ikke man skal ta det så seriøst.



Anonymous poster hash: 55186...38f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FuturePrimitive

Hvis man bare møter folk som er slemme, hvem sin feil er det da? Er ikke sånn at jeg har bedt menn voldta meg, slå meg og være utro liksom.

Anonymous poster hash: 2e7a4...ce3

Uflaks og eller så har du vært i feil miljø, tiltrekker deg feil menn etc etc. De fleste kvinner blir hverken voldtatt eller slått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bare møter folk som er slemme, hvem sin feil er det da? Er ikke sånn at jeg har bedt menn voldta meg, slå meg og være utro liksom.

Anonymous poster hash: 2e7a4...ce3

Det er selvsagt forferdelig, og det er klart det er menneskelig å la seg prege utover det rent rasjonelle av slike hendelser, men det er jo fortsatt ikke menn flest sin feil. Ikke din feil, heller ikke den jevne mann sin feil. Selv har jeg riktignok aldri blitt voldtatt, men jeg har blitt knivstukket av en kvinne og blitt bedratt av to kvinner. Jeg har aldri utøvd noen form for vold mot en kvinne, og jeg har også alltid vært helt trofast. Synes likevel kvinner alt i alt er ganske ålreite.

Og ja, det heter "skjære alle over en kam", som det påpekes over her.

Anonymous poster hash: 097d1...5f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man bare møter folk som er slemme, hvem sin feil er det da? Er ikke sånn at jeg har bedt menn voldta meg, slå meg og være utro liksom.

Anonymous poster hash: 2e7a4...ce3

Slutt å konsekvent bli sammen med etter de største drittsekkene du finner så løser det seg.

Anonymous poster hash: c4a13...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...