Gå til innhold

Ønskebarn ikveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har fulgt med på hele serien, og stadig blitt rørt. Men ikveld var det altså så hjerteskjærende med paret som valgte å gå fra hverandre, og stoppe prosessen.

Sorgen lyste, spesielt hos han.

Håper alle i serien får en god fremtid.

Anonymous poster hash: 8ec74...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med på hele serien, og stadig blitt rørt. Men ikveld var det altså så hjerteskjærende med paret som valgte å gå fra hverandre, og stoppe prosessen.

Sorgen lyste, spesielt hos han.

Håper alle i serien får en god fremtid.Anonymous poster hash: 8ec74...7dc

Ja, det var utrolig trist :( Det virket som en utrolig tøff avgjørelse, og det står respekt av at de valgte å sette barnets beste først. Ironisk nok er det nettopp det som er kjennetegnet på gode foreldre.

Ønsker det beste for alle som deltok, det var heldigvis mer glede enn sorg :)

Anonymous poster hash: 59246...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja,det var så trist! Håper de holdt sammen, syns de var et flott par (det var egentlig alle, da).

Denne serien har fått meg til å innse at jeg nok ikke er noen god kandidat til å skulle adoptere. Hadde ikke taklet all den usikkerheten. All respekt til de som går gjennom den adopsjonsprosessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gikk de fra hverandre? Jeg oppfattet det som at de slet i forholdet og at de var redde for at forholdet ikke klarte seg om de ikke stoppet adopsjonsprosessen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gikk de fra hverandre? Jeg oppfattet det som at de slet i forholdet og at de var redde for at forholdet ikke klarte seg om de ikke stoppet adopsjonsprosessen..

Jeg tolket det som at de fikk fra hverandre, men håper jeg tok feil!

Anonymous poster hash: 8ec74...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolket det som at de fikk fra hverandre, men håper jeg tok feil!

Anonymous poster hash: 8ec74...7dc

Nei, de var redde for at de kunne havne der. Men nå skulle de "passe på det de hadde, og forsøke å redde det de hadde".

Det var de som fikk biologiske barn som gikk fra hverandre.

Anonymous poster hash: a97ad...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de var redde for at de kunne havne der. Men nå skulle de "passe på det de hadde, og forsøke å redde det de hadde".

Det var de som fikk biologiske barn som gikk fra hverandre.

Anonymous poster hash: a97ad...b30

Står her at de har gått fra hverandre :/

http://www.itromso.no/kultur/article10079046.ece

Anonymous poster hash: f48a4...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff:( synes det var en tankevekker at de sa at folk ikke må vente for lenge med å prøve. Ingen vet jo om noe kan gå galt. Folk er for opptatt sv jobb ,penger osv slik at de glemmer at det ikke er en selvfølge å bli gravid..

Anonymous poster hash: 4ab1b...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff:( synes det var en tankevekker at de sa at folk ikke må vente for lenge med å prøve. Ingen vet jo om noe kan gå galt. Folk er for opptatt sv jobb ,penger osv slik at de glemmer at det ikke er en selvfølge å bli gravid..

Anonymous poster hash: 4ab1b...9ce

Nja, jeg er vel bare delvis enig.

Jeg tror ingen glemmer at det ikke er en selvfølge. Vi har bevisst utsatt det å få barn, men er jo ikke snakk om å vente til man er 50 for de fleste.

Anonymous poster hash: 8ec74...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg er vel bare delvis enig.

Jeg tror ingen glemmer at det ikke er en selvfølge. Vi har bevisst utsatt det å få barn, men er jo ikke snakk om å vente til man er 50 for de fleste.Anonymous poster hash: 8ec74...7dc

Nei, men om man venter til man er f.eks. nærmere 40 så kan det fort bli litt sent med tanke på tiden som går med til utredning og godkjenning og ikke minst ventetid. De aller fleste land har jo en øvre aldersgrense. Hvis du legger til at de fleste kanskje prøver selv først og med prøverrør, så tikker klokken ubehagelig fort.

Anonymous poster hash: 59246...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men om man venter til man er f.eks. nærmere 40 så kan det fort bli litt sent med tanke på tiden som går med til utredning og godkjenning og ikke minst ventetid. De aller fleste land har jo en øvre aldersgrense. Hvis du legger til at de fleste kanskje prøver selv først og med prøverrør, så tikker klokken ubehagelig fort.

Anonymous poster hash: 59246...c47

Nettopp. Noen venner av meg begynte adopsjonsprosessen da hun var i slutten av 20-årene og han var i begynnelsen av 30 årene. Som er tidligere enn mange finner ut at de ikke kan få barn. Likevel er det ikke sikkert de rekker to barn. Det tok over 5 år fra de starte prosessen til de fikk tildeling. Nå har de hentet hjem dette barnet, men har ennå ikke lov å søke på nytt (2 års karantene), og han har allerede fylt 40.

Anonymous poster hash: a97ad...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...