Gå til innhold

Min kjærestes teori angående avtagende sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Samle mat??? Haha *flire*

4 mnd er tidlig og slutte og ha sex en gang om dagen,

Når jeg og sambo møttes hadde vi oss 2 ganger om dagen i et år...

Nå har vi har sex en gang om dagen. Kanskje 2 ganger i helgene pr dag.

Ingen unnskyldning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du lang erfaring med hundrevis av damer siden du følte deg stukket her? Selvsagt ikke noe galt i å få pult mye, men du vil nok innse når du runder sånn ca. 300 damer at du vil føle deg litt tom og rar.

For det første var ikke det en kommentar myntet negativt på deg....for det andre...se deg rundt! Det er massevis av par som bor sammen og lever sammen fordi de er glad i hverandre og at de dermed ikke trenger å få masse forskjellig fitte for å føle seg vel. Det handler ikke om et romantisk feilsyn på et eventyr. Det handler om hvordan man ønsker å se på livet og hvordan man relaterer til damer og hvorfor man velger å bli sammen med en.

Når man ikke har noen erfaring med damer eller forhold, så bør man ikke drive og uttale seg så skråsikkert om hvordan ting fungerer.

Det er et biologisk faktum at sexlysten daler jo lenger man er i samme forhold med samme person. For noen tar det en måned, for andre et halvt år osv.

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan svinge litt, men de fleste i dag er kreative.

Hvis man har daffe perioder så kan man sprite det opp litt.

Kostymer osv...

De fleste som er glad i hverandre i et parforhold jobber

med lysten når den er litt borte :)

Den beste sexen er med de man elsker og kjenner godt, da kan man slippe hemninger.

Leke og ha det gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man ikke har noen erfaring med damer eller forhold, så bør man ikke drive og uttale seg så skråsikkert om hvordan ting fungerer.

Det er et biologisk faktum at sexlysten daler jo lenger man er i samme forhold med samme person. For noen tar det en måned, for andre et halvt år osv.

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Dette stemmer ikke.

Anonymous poster hash: b5fa6...08c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Når man ikke har noen erfaring med damer eller forhold, så bør man ikke drive og uttale seg så skråsikkert om hvordan ting fungerer.

Det er et biologisk faktum at sexlysten daler jo lenger man er i samme forhold med samme person. For noen tar det en måned, for andre et halvt år osv.

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Uhyggelig interessant logikk du bruker om folk du ikke kjenner overhode. Hersketeknikk og det å sette seg over andre er dårlig form for diskusjonsteknikk. Ikke synse om personen du debatterer med, men heller om temaet det blir diskutert om. Lær deg forskjellen.

Jeg har hatt forhold, selv om det er en liten stund siden sist. Så JO jeg kan i aller høyeste grad uttale meg. Og joda...mange menn føler vel at det fort kan bli rutine med samme sexen med samme dame over tid. Men slik du fremstiller det ville ingen klart å være i et forhold med EN dame over tid fordi sexen blir dritkjedelig! Og det stemmer jo overhodet ikke! Derfor jeg ba deg se deg om! Er så pinlig og latterlig å lese teorier om hvordan vi menn og kvinner er biologisk bundet fra steinalder av og at vi liksom må følge dette slavisk. Vi lever i 2014. Vi har egen og fri vilje til å ta avgjørelser.

Jeg kjenner mennesker av begge slag vi diskuterer om her. De som er i lange forhold og de som aldri får roen og hopper fra dame til dame.......Og uten TVIL er de av dem som har levd med en kvinne og blitt skikkelig glad i henne, de mest lykkelige mennene. Er det fordi sexen har dabbet av over tid og at kjærringa har blitt kjipere med årene? Eller kan det komme av at "den romantiske komedie" eventyr kjærligheten har fått rot i begge?

Vel hvert sitt liv...folk må gjøre som de selv ønsker. jeg bare antar at målet med livet for de fleste er å ha stabilitet og lykke. Så får du lene deg til "slik vi menn er designet" og ha et godt liv med det.

Ha en ellers god dag

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhyggelig interessant logikk du bruker om folk du ikke kjenner overhode. Hersketeknikk og det å sette seg over andre er dårlig form for diskusjonsteknikk. Ikke synse om personen du debatterer med, men heller om temaet det blir diskutert om. Lær deg forskjellen.

Jeg har hatt forhold, selv om det er en liten stund siden sist. Så JO jeg kan i aller høyeste grad uttale meg. Og joda...mange menn føler vel at det fort kan bli rutine med samme sexen med samme dame over tid. Men slik du fremstiller det ville ingen klart å være i et forhold med EN dame over tid fordi sexen blir dritkjedelig! Og det stemmer jo overhodet ikke! Derfor jeg ba deg se deg om! Er så pinlig og latterlig å lese teorier om hvordan vi menn og kvinner er biologisk bundet fra steinalder av og at vi liksom må følge dette slavisk. Vi lever i 2014. Vi har egen og fri vilje til å ta avgjørelser.

Jeg kjenner mennesker av begge slag vi diskuterer om her. De som er i lange forhold og de som aldri får roen og hopper fra dame til dame.......Og uten TVIL er de av dem som har levd med en kvinne og blitt skikkelig glad i henne, de mest lykkelige mennene. Er det fordi sexen har dabbet av over tid og at kjærringa har blitt kjipere med årene? Eller kan det komme av at "den romantiske komedie" eventyr kjærligheten har fått rot i begge?

Vel hvert sitt liv...folk må gjøre som de selv ønsker. jeg bare antar at målet med livet for de fleste er å ha stabilitet og lykke. Så får du lene deg til "slik vi menn er designet" og ha et godt liv med det.

Ha en ellers god dag

Jeg vet bare hva du har skrevet om deg selv i andre tråder jeg...

Det jeg skrev er at det er et bioloigsk faktum at den mannlige sexlysten avtar etterhvert i et forhold. Det betyr ikke at man må slå opp eller å begynne å pule på andre av den grunn, men at man ikke lenger orker/gidder å pule 5 ganger om dagen.

Denne effekten motvirkes av hvor attraktiv partner man har, og hvor villig hun er til å eksperimentere og gjøre nye ting.

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Det jeg skrev er at det er et bioloigsk faktum at den mannlige sexlysten avtar etterhvert i et forhold. Det betyr ikke at man må slå opp eller å begynne å pule på andre av den grunn, men at man ikke lenger orker/gidder å pule 5 ganger om dagen.

Denne effekten motvirkes av hvor attraktiv partner man har, og hvor villig hun er til å eksperimentere og gjøre nye ting.

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Ja det er jeg enig i......Det avtar naturligvis med tiden...Det har jeg aldri vært uenig i..Var bare ikke slik jeg oppfattet den første posten din. Da skjønner jeg bedre hva du tenker, og det gir jo mer mening.

Bare oppfattet det slik at det er uholdbart for menn flest å ha sex med samme partner over tid....og det blir jo noe annet. Selv om det ikke er 5 ganger om dagen tror jeg alikevel den sexen man får er bedre dersom man kjenner denne kvinnen svært godt og at den ekte kjærligheten er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann har pult ei dame x antall ganger så blir lysten mindre. Det er rett og slett ikke like spennende lenger.

Det er ren biologi, og kalles "Coolidge-effekten".

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Syntes det bare blir deiligere og deiligere for vær gang jeg.

Anonymous poster hash: fa1dd...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få deg litt erfaring med damer, så får du se selv.

Virkeligheten er ikke slik den fremstår på romantiske komedier.

Anonymous poster hash: 5ce48...07c

Jeg har da vært med over 40 damer og ingenting slår xen jeg var sammen med i 2 år. Så det der er individuelt. Ble aldri lei.

Anonymous poster hash: fa1dd...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? Vanligvis pleier kvinnen å være den som "mister" sexlysten etter litt.

Anonymous poster hash: 6d69c...9fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS: Vi er 24. Tror han bare er i en liten bølgedal og prøvde å forklare seg ;) dette er første forholdet hans som varer lenger enn 2 mnd.



Anonymous poster hash: 4279d...41d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...