Gå til innhold

Blir veldig våt etter jeg har kommet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har aldri squirtet eller noe, men etter orgasme så blir det kjempevått der nede. Ikke sånn at det renner noe særlig eller spruter, men kjenner jeg etter så kommer det masse på fingrene. Selvom jeg ikke har vært særlig våt før jeg får orgasmen skjer dette.

Er det noen andre som opplever noe lignende? Er dette liksom "squirting" uten spruten, eller er det bare naturlig at det blir kjempevått når man er ferdig?

Takk for hjelp..

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på noe av det samme, bare at i mitt tilfelle har jeg aldri kommet under sex (jepp, tragisk). Derimot har jeg følt at jeg er farlig nære mange ganger, problemet er at jeg holder igjen fordi hver eneste gang kjennes det ut som jeg må tisse! Har flere ganger avbrutt og løpt på do, uten at jeg faktisk klarte å tisse. Lurer på om det betyr at jeg er nære å komme og squirte? Noen som vet?

Ikke meningen å stjele tråden din her altså! Men kanskje det er noe av det samme, og at om jeg lar være å holde tilbake neste gang, og faktisk kommer, så blir jeg også våt nedentil. Det føles i alle fall slik!



Anonymous poster hash: 53cfa...77d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe av det samme, bare at i mitt tilfelle har jeg aldri kommet under sex (jepp, tragisk). Derimot har jeg følt at jeg er farlig nære mange ganger, problemet er at jeg holder igjen fordi hver eneste gang kjennes det ut som jeg må tisse! Har flere ganger avbrutt og løpt på do, uten at jeg faktisk klarte å tisse. Lurer på om det betyr at jeg er nære å komme og squirte? Noen som vet?

Ikke meningen å stjele tråden din her altså! Men kanskje det er noe av det samme, og at om jeg lar være å holde tilbake neste gang, og faktisk kommer, så blir jeg også våt nedentil. Det føles i alle fall slik!

Anonymous poster hash: 53cfa...77d

Kommer ikke under sex jeg heller. Men har merket samme følelse som deg, kjennes ut som om jeg må tisse og avbryter alltid. Spesielt hvis jeg blir fingret, da er det ekstra intenst.

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ts som skrev det over altså

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det helt vanlig? Jeg blir alltid våt etter orgasme, av og til så våt at det faktisk renner. Squirter ikke.

Anonymous poster hash: db799...641

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg er mann og ingen ekspert her damer så ha meg unnskyldt, men de jeg har hatt sex med har blitt kliss våte selv om det ikke har vært snakk om orgasme. Mange som blir naturlig svært våte når de er tent. Jeg tror det bare er dette som er greia her.....Og det skal du være glad for TS :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det helt vanlig? Jeg blir alltid våt etter orgasme, av og til så våt at det faktisk renner. Squirter ikke.

Anonymous poster hash: db799...641

Ok, bra at det er normalt da ihvertfall. Har bare aldri skjønt poenget med det liksom, haha.

Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke under sex jeg heller. Men har merket samme følelse som deg, kjennes ut som om jeg må tisse og avbryter alltid. Spesielt hvis jeg blir fingret, da er det ekstra intenst.

Anonymous poster hash: 93032...13c

Visst du føler at du må tisse så kan det være tegn på g punktsorgasme og kanskje sprutorgasme. Så ikke bli redd for å tisse på deg, la det stå til.

Jeg blir også ekstra våt etter at jeg kommer, men føler ikke den tissetrangen. Tror det er ganske vanlig.

Anonymous poster hash: 90969...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og ingen ekspert her damer så ha meg unnskyldt, men de jeg har hatt sex med har blitt kliss våte selv om det ikke har vært snakk om orgasme. Mange som blir naturlig svært våte når de er tent. Jeg tror det bare er dette som er greia her.....Og det skal du være glad for TS :blomst:

Ja, men blir "normalt" våt ved å ha sex osv. Ikke alltid jeg er like våt selv når jeg fingrer. Poenget er bare at det blir klissvått når jeg har kommet. Blir aldri så våt ellers

Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir søkkblaut etter å ha kommet, våtere for hver orgasme. :ler: Jeg synes det er litt flaut jeg, men typen sier han liker det, så forsøker å ikke bry meg. Squirter ikke.

Får og tisse-meg-ut-følelse rett før jeg kommer under sex, men det skjer ikke noe annet enn at jeg bare kommer. Bare fortsett uten å tenke på den følelsen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når orgasmen har bygget seg litt opp (jeg er ikke rask på avtrekkeren) blir det temmelig vått ja. Det er slik sett ikke etter orgasmen, men som en del av prosessen med å nå dit. Kan se for meg at folk som kommer litt raskere enn meg kanskje vil oppleve det som etterpå. Man er jo også litt opptatt i prosessen til å kanskje merke det umiddelbart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Ja, men blir "normalt" våt ved å ha sex osv. Ikke alltid jeg er like våt selv når jeg fingrer. Poenget er bare at det blir klissvått når jeg har kommet. Blir aldri så våt ellers

Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Jeg har ikke voldsom innsikt.....men det du beskriver kan jo muligens være en slags squirt da.....om du føler den tissetrangen altså...de sier jo den er kraftig de som klarer å squirte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du føler at du må tisse så kan det være tegn på g punktsorgasme og kanskje sprutorgasme. Så ikke bli redd for å tisse på deg, la det stå til.

Jeg blir også ekstra våt etter at jeg kommer, men føler ikke den tissetrangen. Tror det er ganske vanlig.

Anonymous poster hash: 90969...577

Men jeg "klarer" aldri komme forbi det punktet. Blir for intenst, og de gangene jeg har prøvd før (med eksen min), begynte jeg faktisk å gråte (!)

Skulle ønske jeg fikk til, men.

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er mann og ingen ekspert her damer så ha meg unnskyldt, men de jeg har hatt sex med har blitt kliss våte selv om det ikke har vært snakk om orgasme. Mange som blir naturlig svært våte når de er tent. Jeg tror det bare er dette som er greia her.....Og det skal du være glad for TS :blomst:

Joda, men det jeg opplever har definitivt sammenheng med selve orgasmen, ikke bare kåthet. Det er en slags utløsning, i mangel på bedre ord.

Anonymous poster hash: db799...641

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er jeg unormal eller fryktelig normal.. For jeg blir alltid veldig våt etter orgasme.
Squirter ikke, men det renner alltid etter endt orgasme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke voldsom innsikt.....men det du beskriver kan jo muligens være en slags squirt da.....om du føler den tissetrangen altså...de sier jo den er kraftig de som klarer å squirte.

Men går det liksom an å squirte uten at det spruter? Er jo snakk om bare vanlig klitorisorgasme liksom. Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Men går det liksom an å squirte uten at det spruter? Er jo snakk om bare vanlig klitorisorgasme liksom. Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Jeg har sett en dame som squirter så vidt det er.....altså det spruter ikke masse som en urinstråle liksom...men bare at de lekker ut mer væske enn ved vanlig samleie.....

Men som sagt...jeg har ingen doktorgrad i dette....og som flere over her sier også....de blir ekstra våte etter orgasme. Så kan nok bare være at skjeden din skiller ut ekstra mye smørevæske når det blir så varmt og spennt i underlivet ditt.

Uansett er det sett på som svært tennende hos de aller fleste menn, så ingenting å bekymre seg over iallefall :)

Man ser litt det samme hos menn...Noen har knusktørr penis under hele samleie, mens andre lekker masse "precum" bare den blir hard. Er vel litt samme forskjellene hos damer antar jeg.

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett en dame som squirter så vidt det er.....altså det spruter ikke masse som en urinstråle liksom...men bare at de lekker ut mer væske enn ved vanlig samleie.....

Men som sagt...jeg har ingen doktorgrad i dette....og som flere over her sier også....de blir ekstra våte etter orgasme. Så kan nok bare være at skjeden din skiller ut ekstra mye smørevæske når det blir så varmt og spennt i underlivet ditt.

Uansett er det sett på som svært tennende hos de aller fleste menn, så ingenting å bekymre seg over iallefall :)

Ok, da trenger jeg ikke bekymre meg ihvertfall, takk :) Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Joda, men det jeg opplever har definitivt sammenheng med selve orgasmen, ikke bare kåthet. Det er en slags utløsning, i mangel på bedre ord.

Anonymous poster hash: db799...641

Ja....jeg tipper det er en liten "squirt orgasme".....jeg kan selvsagt ta grundig feil.....Er som sagt flere damer her som sier de blir klissvåte bare av vanlig orgasme også, så kan hende vanlig utløsning hos deg fremkaller ekstra glid om jeg tør bruke det uttrykket?

Ok, da trenger jeg ikke bekymre meg ihvertfall, takk :) Ts

Anonymous poster hash: 93032...13c

Nei så absolutt ikke. Man skal aldri skamme seg over noe som er helt normalt! Vær deg selv og vær stolt av slik kroppen din fungerer :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men går det liksom an å squirte uten at det spruter?

Anonymous poster hash: 93032...13c

Ja. Det er bare på film alle har en sprut som står i taket. I virkeligheten er det vel så vanlig at det bare sildrer eller renner.

Anonymous poster hash: 92c04...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...