Gå til innhold

Dette bildet viser det som bestemmer livet mitt.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøv Obagi serien i kombinasjon med tretinoin. Tretinoinen flasser bort de øverste hudlagene så den nye huden kommer frem. Kan være sjenerende å gå med flassende hud (kan vare over flere måneder), men verdt det til slutt :)

Anonymous poster hash: c7cad...b62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Obagi serien i kombinasjon med tretinoin. Tretinoinen flasser bort de øverste hudlagene så den nye huden kommer frem. Kan være sjenerende å gå med flassende hud (kan vare over flere måneder), men verdt det til slutt :)

Anonymous poster hash: c7cad...b62

Hvor får man tak i tretinoin? Takk for svar!

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mitt råd http://www.hildechristina.com/md-pensling

Ellers er MD Critical care veldig god på å fjerne rødhet, men ikke arrene som penslingen gjør.

vurderer å bestille denne, men er redd den ikke fungerer. kan du fortelle litt om din erfaring?

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ts her igjen, ville bare oppdatere. Har ikke noe bilde nå, men kan legge ut i kveld. Mange sa det ikke var noe løsning på problemet mitt, å det var ikke akkurat det jeg ønsket å få slengt i trynet. Men det var det faktisk jeg har brukt en krem som heter zalna hver kveld, og den har gjort susen. Så til dere der ute i som forteller nedbrytte jenter og gutter at det ikke finner noen løsning, når det faktisk gjør det, slutt å leke bedrevitere. Dere gjør vondt verre. Og til dere i min situasjon, det bilr bedre!!!



Anonymous poster hash: dfa0d...bc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ingen som skrev at det ikke var noen løsning på problemet ditt. :P

Det var ÈN som linket til et produkt og skrev "det er ikke noen løsning" men hun mente jo at produktet ikke var en løsning. Hadde vært mer grammatikalsk riktig å skrive "dette er ikke noen løsning", men men.



Anonymous poster hash: d4d20...dfe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du får behandling? Antibiotika og sånn?

Kanskje du trenger behandling for selvtilliten også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det ser absolutt mye, mye bedre ut!!!

Ellers vil jeg si til deg at man gjerne overdriver slike plager veldig inne i hodet ditt. alt du ser når du ser deg i speilet er (var) antakelig uren hud og røde flekker- mens andre ser ei helt vanlig jente.. jeg har erfart det selv, så jeg vet hvordan vrangforestillinger virker. når det er sagt så skjønner jeg godt at dette er plagsomt. Har en bror som slet med svære byllekviser i tenårene og har mye arr som har påvirket selvtilliten hans.. Utrolig bra at du har funnet noe som funker

ellers vil jeg bare tipse om at Solvår hegge (Sol PMU) som driver med permanent make-up selger en serie som heter Ripar, som inneholder sminke og concealere som er utrolig dekkende. jeg har sett ekesmpler på sidene deres av concealer/foundation som faktisk heldekker tatoveringer!! De har nettbutikk også. Bare et tips til de som vil dekke til ting.

Håper huden din fortsetter å bedres. Det er latterlig av folk å skrive at det ikke er noe å gjøre, for det er det jo alltid!



Anonymous poster hash: 412e0...743
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen som skrev at det ikke var noen løsning på problemet ditt. :P

Det var ÈN som linket til et produkt og skrev "det er ikke noen løsning" men hun mente jo at produktet ikke var en løsning. Hadde vært mer grammatikalsk riktig å skrive "dette er ikke noen løsning", men men.

Anonymous poster hash: d4d20...dfe

jeg tolket det som TS. hun sa jo at det ikke var noe løsning på problemet. Men at hun kunne sminke over.

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Det ser absolutt mye, mye bedre ut!!!

Ellers vil jeg si til deg at man gjerne overdriver slike plager veldig inne i hodet ditt. alt du ser når du ser deg i speilet er (var) antakelig uren hud og røde flekker- mens andre ser ei helt vanlig jente.. jeg har erfart det selv, så jeg vet hvordan vrangforestillinger virker. når det er sagt så skjønner jeg godt at dette er plagsomt. Har en bror som slet med svære byllekviser i tenårene og har mye arr som har påvirket selvtilliten hans.. Utrolig bra at du har funnet noe som funker

ellers vil jeg bare tipse om at Solvår hegge (Sol PMU) som driver med permanent make-up selger en serie som heter Ripar, som inneholder sminke og concealere som er utrolig dekkende. jeg har sett ekesmpler på sidene deres av concealer/foundation som faktisk heldekker tatoveringer!! De har nettbutikk også. Bare et tips til de som vil dekke til ting.

Håper huden din fortsetter å bedres. Det er latterlig av folk å skrive at det ikke er noe å gjøre, for det er det jo alltid!

Anonymous poster hash: 412e0...743

tusen takk!!! :)

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her igjen, ville bare oppdatere. Har ikke noe bilde nå, men kan legge ut i kveld. Mange sa det ikke var noe løsning på problemet mitt, å det var ikke akkurat det jeg ønsket å få slengt i trynet. Men det var det faktisk jeg har brukt en krem som heter zalna hver kveld, og den har gjort susen. Så til dere der ute i som forteller nedbrytte jenter og gutter at det ikke finner noen løsning, når det faktisk gjør det, slutt å leke bedrevitere. Dere gjør vondt verre. Og til dere i min situasjon, det bilr bedre!!! Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Så bra! Hvor får man tak i Zalna? Er det på resept?

Anonymous poster hash: 8c9fd...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ingen som skrev at det ikke var noen løsning på problemet ditt. :P

Det var ÈN som linket til et produkt og skrev "det er ikke noen løsning" men hun mente jo at produktet ikke var en løsning. Hadde vært mer grammatikalsk riktig å skrive "dette er ikke noen løsning", men men.

Anonymous poster hash: d4d20...dfe

jeg tolket det som TS. hun sa jo at det ikke var noe løsning på problemet. Men at hun kunne sminke over.

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Ts her igjen, ville bare oppdatere. Har ikke noe bilde nå, men kan legge ut i kveld. Mange sa det ikke var noe løsning på problemet mitt, å det var ikke akkurat det jeg ønsket å få slengt i trynet. Men det var det faktisk jeg har brukt en krem som heter zalna hver kveld, og den har gjort susen. Så til dere der ute i som forteller nedbrytte jenter og gutter at det ikke finner noen løsning, når det faktisk gjør det, slutt å leke bedrevitere. Dere gjør vondt verre. Og til dere i min situasjon, det bilr bedre!!!

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Det var jeg som skrev dette svaret. Jeg mente absolutt ikke at det ikke finnes en løsning på problemet til TS, så det er leit det ble tolket slik. Det jeg mente var at sminken jeg viste til ikke var en egentlig løsning på problemet, ettersom den kun dekker over og ikke fikser problemet.

Det er leit dere misforstod, men det var altså ikke meningen fra min side!

Edit: Ja, jeg burde helt klart skrevet "dette" i stede for "det", men tenkte ikke over at noen kunne tolke det på en annen måte enn opp mot produktet. Godt at noen også forstod hva jeg mente, men igjen: Beklager, og det var ikke meningen fra min side.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Hvor får man tak i Zalna? Er det på resept?

Anonymous poster hash: 8c9fd...649

Fikk det på resept av hudlegen min :) Ikke vanlig å gi, så apotekene er ofte tomme! Men den er SUPER!

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jeg som skrev dette svaret. Jeg mente absolutt ikke at det ikke finnes en løsning på problemet til TS, så det er leit det ble tolket slik. Det jeg mente var at sminken jeg viste til ikke var en egentlig løsning på problemet, ettersom den kun dekker over og ikke fikser problemet.

Det er leit dere misforstod, men det var altså ikke meningen fra min side!

Edit: Ja, jeg burde helt klart skrevet "dette" i stede for "det", men tenkte ikke over at noen kunne tolke det på en annen måte enn opp mot produktet. Godt at noen også forstod hva jeg mente, men igjen: Beklager, og det var ikke meningen fra min side.

TS her. Huff, nei det er jeg som skal beklage. Du prøvde jo bare å hjelpe! Gud så dårlig samvittighet jeg har for at jeg ble så sint før i dag.. Jeg beklager virkelig, det var barnslig av meg. Ingen formulerer seg perfekt i alt man skriver, så du gjorde ikke noe galt! Jeg misforsto deg, å ga deg refs for å ønske å hjelpe. Håper du leser dette, for jeg har så dårlig samvittighet!! :(:blomst:

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Huff, nei det er jeg som skal beklage. Du prøvde jo bare å hjelpe! Gud så dårlig samvittighet jeg har for at jeg ble så sint før i dag.. Jeg beklager virkelig, det var barnslig av meg. Ingen formulerer seg perfekt i alt man skriver, så du gjorde ikke noe galt! Jeg misforsto deg, å ga deg refs for å ønske å hjelpe. Håper du leser dette, for jeg har så dårlig samvittighet!! :(:blomst:

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Nei, nei! Det var jo ikke menigen at du skulle få dårlig samvittighet :klem:

Men da har vi i hvertfall fått avklart og skværet opp begge to :)

Ps: kjempefint at du har blitt bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

zmlc46.png

Dette er hvordan huden min ser ut. I ansiktet. Jeg har vært svært plaget av kviser og hudormer. Nå er det endelig stoppet å blomstret nye (går på sterk antibiotika), men det sitter igjen røde flekker over hele ansiktet, som syns gjennom sminken. Jeg gråter hver dag pga dette fordi det ødelegger selvtilitten sånn. Jeg er i 20 årene og dette er jo ikke normalt. Jeg sørger for å sitte inntil veggen forrerst i forelesningssalen så minst mulig folk får se huden min. Jeg tørr ikke bli kjent med nye medstudenter fordi jeg har så dårlig selvtilitt. Huden styrer dagen min, å slik har det vært i ti år. Jeg tør ikke bade om sommeren fordi jeg er full av kvisearr og sår, og kviser på kroppen.

Nå lurer jeg på om noen vet hva som kan dempe disse røde flekkene/arrene?

Bruker ikke sminke når jeg er hjemme alene.

Bruker MD formulations og BARE minerals.

Bruker også en krem som skal dempe pigmentflekker, denner er fra apoteket (Eucerin)

Legen vil ikke gi meg flere preparater en tablettene.

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Åh, denne:

http://www.blivakker.no/product/evagarden/ansikt/EVA0013/evagarden-concealer-creamy-608-green?utm_source=Tradedoubler&utm_medium=Affiliate&utm_campaign=Tradedoubler

Den nøytraliserer det røde. Ha på fuktkrem, så klapp på bittelitt av denne. Vent 3 min og påfør foundation over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk det på resept av hudlegen min :) Ikke vanlig å gi, så apotekene er ofte tomme! Men den er SUPER! Anonymous poster hash: dfa0d...bc5

Takk for tips!

Anonymous poster hash: 8c9fd...649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også flere runder med bredspektret antibiotika men det eneste som virkelig virket her var Roaccutane. Fantastisk! Anbefales på det aller sterkeste. En sterk medisin med diverse forholdsregler men vel verdt det om man er sterkt plaget.

Anonymous poster hash: a8d27...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...