Gå til innhold

10 dpo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det for tilig å ta test? Jeg er kvalm og har ømme pupper, men det kan jo selvfølgelig værr tanta som er på tur.. prøveperiode 45 nå så skulle virkelig ønske det er min tur snart...

Anonymous poster hash: 334d0...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

off, kan ikke tenkte meg at det er noe særlig å ha prøvd så lenge.. får dere noe hjelp? 10 dpo er litt tidlig å teste, og mange som er gravide tester ikke positivt da.. men igjen, det er noen som gjør det og :) håper virkelig det klaffer for dere snart :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PP 45? Da regner jeg med at dere har oppsøkt hjelp for lenge siden og at det er ekstremt liten sjanse for at dere vil klare dette på egenhånd. 10 dpo er veldig tidlig, jeg hadde ventet et par dager. Og i hvert fall ventet til i morgen og testet på morgenurin.

Anonymous poster hash: eaab0...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er heldigvis på venteliste til IVF :-) Tok alt for lang tid å få henvisning for legen min ville prøve alt mulig annet først.. Jaja, jeg får prøve å vente noen dager til! Det er jo ikke sååå lenge til lørdag!

TS

Anonymous poster hash: 334d0...b0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet negativt 10 dpo men positivt 13 dpo:) lykke lykke til! Trodde først du hadde et 5 tall for mye der... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har testet svak positiv på 9/10 dpo. Men jeg klarer ikke å roe ned før jeg har fått en sterk strek så kommer til å ta fram til ikm. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mensen nå ikveld.... Jaja, kom ikke som et sjokk!

TS

Anonymous poster hash: 334d0...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...