Gå til innhold

Hvordan komme over en dust? kan vi være venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble skikkelig betatt av en stor DUST ved skolestart, og nå sliter jeg litt med å komme meg videre. Det var (heldigvis?) bare en liten flørt, og det varte ikke så lenge. Men jeg syns likevel det er vanskelig å bare glemme han og skulle drite i han. Dessuten går vi på samme skole, og det gjør det jo ikke akkuratt enklere heller.

Jeg tror ikke jeg fortsatt er betatt. Mista veldig lysten på å fortsette flørten etter jeg innså hvor idiot og følelsesløs han er. Men jeg har lyst å kunne fortsette å snakke sammen når vi møtes og være venner. Vi har hatt mange bra samtaler med hverandre. Er det dumt av meg å håpe/tro at det går an? Eller må jeg rett og slett drite i hele fyren og være overfladisk og ikke snakke med han i det hele tatt? (snakker ikke om kontakt på "daglig basis", men om å snakke sammen når vi ser hverandre).



Anonymous poster hash: 965b5...dc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

klarer nok å unngå å få flere følelser. de er på vei bort nå uansett. grunnen til at jeg vil være venn er fordi han er en veldig hyggelig fyr å snakke med! og vi har mange felles venner og ser hverandre titt og stadig (særlig på fester da). så jaaaa.... føler det hadde vært litt enklere, i tillegg til at han er (som sagt) hyggelig og morsom.



Anonymous poster hash: 965b5...dc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

klarer nok å unngå å få flere følelser. de er på vei bort nå uansett. grunnen til at jeg vil være venn er fordi han er en veldig hyggelig fyr å snakke med! og vi har mange felles venner og ser hverandre titt og stadig (særlig på fester da). så jaaaa.... føler det hadde vært litt enklere, i tillegg til at han er (som sagt) hyggelig og morsom.

Anonymous poster hash: 965b5...dc6

Så egentlig er han ikke en dust, han er bare en fyr som ikke fikk de samme følelsene for deg som du hadde lyst til at han skulle få!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så egentlig er han ikke en dust, han er bare en fyr som ikke fikk de samme følelsene for deg som du hadde lyst til at han skulle få!

nja. han er en dust siden han ikke har brydd seg om det lille vi hadde i det hele tatt, bare spilt det skitne spillet sitt på hans måte og vært uærlig. følelsesløs med andre ord. men som en venn, og ikke noe flørt, så ser jeg ikke på det som så ille? det er jo følelsene og nettopp at han har vært så råtten som har såret meg. ikke det å snakke sammen ute på byen og kunne føre en vanlig samtale når vi sees. see what i mean? vanskelig å forklare

Anonymous poster hash: 965b5...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så han er en "dust" fordi han ikke gjengjeldte følelsene dine? I så fall tviler jeg på at dette vennskapet vil være så veldig interessant for ham. Og det burde strengt tatt ikke være det for deg heller, ettersom du åpenbart fortsatt har følelser for fyren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja. han er en dust siden han ikke har brydd seg om det lille vi hadde i det hele tatt, bare spilt det skitne spillet sitt på hans måte og vært uærlig. følelsesløs med andre ord. men som en venn, og ikke noe flørt, så ser jeg ikke på det som så ille? det er jo følelsene og nettopp at han har vært så råtten som har såret meg. ikke det å snakke sammen ute på byen og kunne føre en vanlig samtale når vi sees. see what i mean? vanskelig å forklare

Anonymous poster hash: 965b5...dc6

Ja jeg forstår veldig godt hva du mener, og jeg tror du skal ta deg noen runder med deg selv om dine forventninger fra andre mennesker først og fremst. At de ikke gjengjelder dine følelser betyr ikke at de er duster eller har spillt et spill osv. Folk har forskjellige forventninger noen ganger, sånn er det bare.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han gjengjeldte jo følelsene mine. eller det vil si, han latet som han gjorde det, men antankelig aldri mente det. og det er ikke det at han ikke er interessert som gjør han dust! han er dust på grunn av måten han har oppført seg mot meg (løyet til meg rett oppi trynet flere ganger, vært åpen og fortalt meg personlige ting man bare sier til de nærmeste, holdt meg på gress (sendt mlder og holdt kontakt uten å egentlig bry seg) holdt på med andre mens vi "hadde" noe, osv) så ja. nei, ikke akkuratt noe å samle på. og jeg er ikke interessert i å "holde på" lenger akkuratt. kontakten har uansett dabba veldig av i det siste, så det skjer ikke. men ja!

så derfor jeg spør. har jeg "lov" til å kunne snakke litt med han de gangene vi møtes? (vanlig snakk) eller burde jeg bare være overfladisk og ikke si noe som helst? vil jo ikke at han skal føle han "har meg" lenger, men jeg vet ikke om jeg gidder å være bitch tilbake heller..



Anonymous poster hash: 965b5...dc6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan fortsette å snakke med han, og se om han er interessert i å være venn med deg også, ingenting galt i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg forstår veldig godt hva du mener, og jeg tror du skal ta deg noen runder med deg selv om dine forventninger fra andre mennesker først og fremst. At de ikke gjengjelder dine følelser betyr ikke at de er duster eller har spillt et spill osv. Folk har forskjellige forventninger noen ganger, sånn er det bare.

Hvorfor går du alltid utifra at det er ingen som spiller et spill? Det er veldig normalt i dagens samfunn skal jeg si deg, har kompiser som sitter og flirer samtidig som de uttrykker sine "følelser" til flørter over melding.

Jeg trur ikke jentene kaller guttene for duster fordi de ikke gjengjelder følelsene deres, men fordi de later som at de gjengjelder følelsene for å komme i buksa demmes.

Og TS, jeg trur ikke noe på deg når du sier du ikke har følelser for han lenger, du lurer bare deg selv.

Anonymous poster hash: b2f76...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor går du alltid utifra at det er ingen som spiller et spill? Det er veldig normalt i dagens samfunn skal jeg si deg, har kompiser som sitter og flirer samtidig som de uttrykker sine "følelser" til flørter over melding.

Jeg trur ikke jentene kaller guttene for duster fordi de ikke gjengjelder følelsene deres, men fordi de later som at de gjengjelder følelsene for å komme i buksa demmes.

Og TS, jeg trur ikke noe på deg når du sier du ikke har følelser for han lenger, du lurer bare deg selv.

Anonymous poster hash: b2f76...d61

det er godt mulig jeg fortsatt er litt betatt, og at det er derfor jeg også ønsker at vi kan være venner! skal ikke si noe på det! men jeg prøver å si til meg selv at jeg ikke er betatt lenger, og gjør i allfall alt jeg kan for å ikke være det / komme meg videre. sålangt har det fungert bra (hatt null kontakt og har ikke tenkt å fortsette med det) og jeg har det helt fint! Så får vel bare håpe jeg føler det samme når vi sees! Han ER en dust, så jeg kommer over det. får vel bare ta det som det kommer regner jeg med. så får vi se om jeg egentlig vil være venn med han eller ikke, og om det såfall er ok eller lite smart. regner med jeg finner ut av det etterhvert uansett.

- TS

Anonymous poster hash: 965b5...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sant som du skriver, at han har spilt spill, så synes jeg ikke du skal være venn med han. Du kan hilse på han og veksle noen høflighetsfraser, men ikke ha vennskapelige samtaler med han. Du er da vel ikke interessert i det når han er falsk? Ha litt stolthet, jente.



Anonymous poster hash: b4232...45c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...