Gå til innhold

"Gud jeg har lyst til å knulle deg" som sjekkereplikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ikke bare er det blasfemisk, men også fullstendig usmakelig.

Anonymous poster hash: 77499...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, siden jeg er like god til å tolke signaler som jeg er til å snakke urdu, så hadde jeg da i det minste oppfattet intensjonen bak et slikt forslag- :ler:

Jeg ble engang tiltalt av en mann med blåveis, på følgende måte: "I veit du he fitte, kan I få o?"

Jeg målte ham opp og ned, spurte om han hadde prøvd det trikset før, og om det hadde funka? Hvorpå han svarte: "Kor trur du I fekk blåveisen fra?"

Det ble ikke noe på ham, men vi drakk øl sammen og skravla og ble etterhvert særs gode kompiser. Han var i det minste en ærlig og kåt sjel, og morsom. Mistenker at mange kvinner hadde blitt skrekkelig støtt, og ikke sett humoren.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Tja, siden jeg er like god til å tolke signaler som jeg er til å snakke urdu, så hadde jeg da i det minste oppfattet intensjonen bak et slikt forslag- :ler:

Jeg ble engang tiltalt av en mann med blåveis, på følgende måte: "I veit du he fitte, kan I få o?"

Jeg målte ham opp og ned, spurte om han hadde prøvd det trikset før, og om det hadde funka? Hvorpå han svarte: "Kor trur du I fekk blåveisen fra?"

Det ble ikke noe på ham, men vi drakk øl sammen og skravla og ble etterhvert særs gode kompiser. Han var i det minste en ærlig og kåt sjel, og morsom. Mistenker at mange kvinner hadde blitt skrekkelig støtt, og ikke sett humoren.

:skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde du kuttet ut "Gud" fra replikken, kunne jeg ihvertfall vurdert det. Men med Gud innblandet; helt feil.



Anonymous poster hash: 385c8...f95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At voksne mennesker bruker ordet knulle sier sitt...

Pul, med tjukk l.

Knulle er lite voksent, men pul passer et voksent menneske? :skratte:

Nei, jeg fortsetter med knulle, jeg.

Anonymous poster hash: fab5d...aa8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig sjekkereplikk, i tillegg er det jo en selvfølge. Dvs, straks en mann åpner munnen er det dette han mener.

Endret av MrSmith
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjøre det komplisert? Noen ganger er det enkle det beste. :)



Anonymous poster hash: dd75c...5c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Youtube sier at det er 6% sjanse for å få et positivt svar på den tilnærmingen.



Anonymous poster hash: dd75c...5c5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Tja, siden jeg er like god til å tolke signaler som jeg er til å snakke urdu, så hadde jeg da i det minste oppfattet intensjonen bak et slikt forslag- :ler:

Jeg ble engang tiltalt av en mann med blåveis, på følgende måte: "I veit du he fitte, kan I få o?"

Jeg målte ham opp og ned, spurte om han hadde prøvd det trikset før, og om det hadde funka? Hvorpå han svarte: "Kor trur du I fekk blåveisen fra?"

Det ble ikke noe på ham, men vi drakk øl sammen og skravla og ble etterhvert særs gode kompiser. Han var i det minste en ærlig og kåt sjel, og morsom. Mistenker at mange kvinner hadde blitt skrekkelig støtt, og ikke sett humoren.

Aldeles fantastisk morsomt! Og jeg digger det faktum at du var kvinne nok til å se humoren i det og taklet det på den måten!

For en mann :skratte: ......da er man jo rett og slett full av selvironi og baller av stål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt en enda verre en. En kompis av meg presterte og si : "vi skal ikke bare droppe praten og heller dra hjem til meg eller deg for å få det overstått?"

Hun takket høflig nei og sa hun hadde kjæreste, en noe skuffet venn snudde seg oppgitt mot meg og sa : " jævla sur hu var da..." åååh alkohol og mennesker <3

Anonymous poster hash: e2bb1...ef0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Dårlig sjekkereplikk, i tillegg er det jo en selvfølge. Dvs, straks en mann åpner munnen er det dette han mener.

Nettopp! Derfor så koster du vekk all tvil ved å gå rett på sak :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...