Gå til innhold

Overnaturlige/sprøe ting som skjer i heimen


Gjest Iben

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enn han der kjekkingen fra Farmen som nettopp kom ut av skapet, kunne ikke han vært noe for deg? Kunne hjulpet deg med voksing før daten.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Jeg ser ikke på Paradise Hotel og Farmen og sånn, så vet ikke hvem du snakker om. Men er han trans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på Paradise Hotel og Farmen og sånn, så vet ikke hvem du snakker om. Men er han trans?

Han er hot, vennen min. Når vi snakker om "trans" så får jeg en følelse av at det er noe i deg selv du benekter. Hva om du kommer over hit, så kan jeg ta deg med på kjoleshopping? Alle menn insisterer på at de misliker kjoler, helt til man finner "the perfect one" for akkurat dem.

Og så skal vi vokse de armene dine, ja!

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er hot, vennen min. Når vi snakker om "trans" så får jeg en følelse av at det er noe i deg selv du benekter. Hva om du kommer over hit, så kan jeg ta deg med på kjoleshopping? Alle menn insisterer på at de misliker kjoler, helt til man finner "the perfect one" for akkurat dem.

Og så skal vi vokse de armene dine, ja!

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Kanskje, dersom rumpa di er fin nok. Send bilde over PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, dersom rumpa di er fin nok. Send bilde over PM.

Nå projiserer du. Jeg er ikke en mann, vet du. Du er ute etter mannepikker, og jeg skal hjelpe deg ved å helle varm voks over kroppen din, for så å rive den av.

Mange menn griner faktisk når man river av voksen, men så veik er vel ikke du?

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du er litt ekstra sensitiv "der nede" kan jeg opplyse deg om at det ikke vil hjelpe å stikke av i det lange løp, også er det jo ekstra morsomt å bruke kaldvoks som man lar stivne før man plutselig river av, da.

Men de armene dine må vokses. Jeg lover nesten å ikke vokse andre deler av deg om du møter opp hjemme hos meg frivillig.



Anonymous poster hash: 9d90f...56b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og før du føler deg altfor "misbrukt", må jeg opplyse om at jeg i årevis har måttet opplyse folk om at den "kjekke" mannen jeg var sett offentlig med, faktisk var broren min. (Som selvfølgelig ikke er kjekk siden han er broren min, men som får nerdealramen til å gå av.)



Anonymous poster hash: 9d90f...56b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner maneater-alarmbjellene mine begynner å ringe her nå...

Jeg vil da ikke spise deg hel.. ennå.

Så, fortell meg om hvordan jeg skal vokse kroppen din? Har du prøvd å vokse deg selv? Mye greiere når noen røsker tak i voksen og river av, ikke sant?

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå skjønner jeg hvorfor noen snakker om å vokse deg altså... :lur:

Jeg vil da ikke spise deg hel.. ennå.

Så, fortell meg om hvordan jeg skal vokse kroppen din? Har du prøvd å vokse deg selv? Mye greiere når noen røsker tak i voksen og river av, ikke sant?

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Sitter med en følelse av at denne "voksinga" bare er et skalkeskjul for å få kjørt en to meter lang negerdildo opp i mitt anus på et eller annet tidspunkt. Men det er nå forsåvidt greit, det. Beggars can't be choosers.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Sitter med en følelse av at denne "voksinga" bare er et skalkeskjul for å få kjørt en to meter lang negerdildo sydhavskongedildo opp i mitt anus på et eller annet tidspunkt. Men det er nå forsåvidt greit, det. Beggars can't be choosers.

:opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en følelse av at denne "voksinga" bare er et skalkeskjul for å få kjørt en to meter lang negerdildo opp i mitt anus på et eller annet tidspunkt. Men det er nå forsåvidt greit, det. Beggars can't be choosers.

Du, jeg liker virkelig å rive av varm voks på andre mennesker, spesielt menn. Menn er pysete skapninger som ville ha gitt hva som helst for å slippe et eneste drag med voks.

Jeg har dog et 25cm vaniljeduftende stearinlys, interessert?

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Og nå skal du være negerpoliti, eller? Må nesten svinge pisken, jeg, om du skal være så urimelig.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hos meg har det forsvunnet et vinglass, shampoo- og balsamflaska byttet plass, og en charm på et armbånd var plutselig opp-ned og bak fram. Pluss litt andre ymse mindgames. Jeg bor alene.

Men istedet for et spøkelse tror jeg mer på at det var vaktmesteren, så jeg har bytta lås. Har vært roligere etter det :)Anonymous poster hash: c4a5d...43c

Ei jeg jobbet med begynte å oppleve merkelige ting i leiligheten hun kjøpte noen mnd etter at hun flyttet inn.

Hårbørsten hennes flyttet seg fra bade, og inn på kjøkkenet.

Klær var lagt på sengen.

Tv'n sto på da hun kom hjem.

Skoene i skoskapet sto i døråpningen inn til stuen.

Dette hendte mens hun var borte, men en natt hadde ting flyttet på seg mens hun sov.

Så hun satte opp ett kamera for å se o hun kunne finne ut av hva det var som hendte, og det viste seg at en som hadde bodd i leiligheten for mange år siden hadde kopiert nøkkelen. Å drev å låste seg inn hos henne.

Kan tro hun ble sjokkert, og skikkelig skremt over at han hadde vært inne hos henne mens hun sov.

Hun byttet lås dagen etterpå, og leverte filmen til politiet sammen med en anmeldelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en følelse av at denne "voksinga" bare er et skalkeskjul for å få kjørt en to meter lang negerdildo opp i mitt anus på et eller annet tidspunkt. Men det er nå forsåvidt greit, det. Beggars can't be choosers.

Bare slapp av, så pervers er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9d90f...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg jobbet med begynte å oppleve merkelige ting i leiligheten hun kjøpte noen mnd etter at hun flyttet inn.

Hårbørsten hennes flyttet seg fra bade, og inn på kjøkkenet.

Klær var lagt på sengen.

Tv'n sto på da hun kom hjem.

Skoene i skoskapet sto i døråpningen inn til stuen.

Dette hendte mens hun var borte, men en natt hadde ting flyttet på seg mens hun sov.

Så hun satte opp ett kamera for å se o hun kunne finne ut av hva det var som hendte, og det viste seg at en som hadde bodd i leiligheten for mange år siden hadde kopiert nøkkelen. Å drev å låste seg inn hos henne.

Kan tro hun ble sjokkert, og skikkelig skremt over at han hadde vært inne hos henne mens hun sov.

Hun byttet lås dagen etterpå, og leverte filmen til politiet sammen med en anmeldelse.

Jeg har også tenkt på kamera, men fram til det med armbåndet var alt så diffust at jeg tenkte at det var meg som var litt vimsete.

Det er mye skrudde folk der ute, altså...

Anonymous poster hash: c4a5d...43c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...