Gå til innhold

Har det klikket for Charlie Sheen nå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen som eier noen form for humor lenger? -.-

Nei.

Anonymous poster hash: 8871a...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Ok litt overdrevent...14åring da? ;)

Ingen som eier noen form for humor lenger? -.-

Det er ikke det at jeg ikke eier humor, humor eier jeg massevis av. :) Synes bare det er leit at dårlig atferd skal kobles opp mot tenåringer til enhver tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel både narkomane og alkoholikere kan finne på mye galskap når de er beruset. Det vet jeg alt om.

Broren min er narkoman noe han har vært i årevis. Han gjort mye vilt og sykt, men det sykeste er vel den gangen han gravde opp liket til en gammel dame, tok henne med seg hjem, kokte hodet hennes og stappa liket under senga, så Mr Sheen er nok i full stand å gjøre det tannlege dama sier han gjorde. Når man er rusa er man jo ikke seg selv.

Anonymous poster hash: 8871a...9ed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel både narkomane og alkoholikere kan finne på mye galskap når de er beruset. Det vet jeg alt om.

Broren min er narkoman noe han har vært i årevis. Han gjort mye vilt og sykt, men det sykeste er vel den gangen han gravde opp liket til en gammel dame, tok henne med seg hjem, kokte hodet hennes og stappa liket under senga, så Mr Sheen er nok i full stand å gjøre det tannlege dama sier han gjorde. Når man er rusa er man jo ikke seg selv.

Anonymous poster hash: 8871a...9ed

Say What?!! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel både narkomane og alkoholikere kan finne på mye galskap når de er beruset. Det vet jeg alt om.

Broren min er narkoman noe han har vært i årevis. Han gjort mye vilt og sykt, men det sykeste er vel den gangen han gravde opp liket til en gammel dame, tok henne med seg hjem, kokte hodet hennes og stappa liket under senga, så Mr Sheen er nok i full stand å gjøre det tannlege dama sier han gjorde. Når man er rusa er man jo ikke seg selv.

Anonymous poster hash: 8871a...9ed

En dårlig røverhistorie.

Anonymous poster hash: 400d9...344

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En dårlig røverhistorie.

Anonymous poster hash: 400d9...344

Nei det er helt sant. Du vet ikke hva narkomane er i stand til å gjøre. Du får tro hva du vil men det er mange gale folk i verden ;)

Anonymous poster hash: 8871a...9ed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dårlig røverhistorie.

Anonymous poster hash: 400d9...344

Så du tror virkelig ikke at folk kan grave opp lik fra kirkegården?

Anonymous poster hash: e76a2...d49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...