Gå til innhold

Hva slags farge på undertøy tenner deg?


Gjest HappyWaffle

Anbefalte innlegg

Takk. Denne tråden minner meg på at mannen har en hvit utvaska boxer jeg ikke kan fordra.... Den er skikkelig turn off. Har aldri sagt det til han. Den tror jeg forsvinner helt plutselig og på mystisk vis i kveld. Sorry, oot... ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Ikke stygt nei men gutter liker generelt hvit, sort eller lys rosa.

Anonymous poster hash: 8df5c...cb2

Anonyme gutter må like nøyaktig hva de vil ;)

De vet vel kanskje ikke om at det finn noe annet enn rent sort, hvitt og det rosa Lise Charmel settet de så i tråden på Klær og sko har i min garderobe? Nemlig dette:

lise-charmel-bijou-d-etoiles-corbeille-a

a114c8c2fec3c0402b02c7ed1cc2b572_grande.

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ikke stygt nei men gutter liker generelt hvit, sort eller lys rosa.

Anonymous poster hash: 8df5c...cb2

Jada, finn meg den hetro og kjønnsmodne mannen som ikke liker det som LP postet der! Vi er ikke så snevre ser du ;)

Pokker altså, nå må jeg tørke suggle fra gulvet igjen... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Takk. Denne tråden minner meg på at mannen har en hvit utvaska boxer jeg ikke kan fordra.... Den er skikkelig turn off. Har aldri sagt det til han. Den tror jeg forsvinner helt plutselig og på mystisk vis i kveld. Sorry, oot... ☺️

Men, hva om han har den på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Jeg er en enkel sjel som er mer opptatt av mannen og de tankene som sveiper rundt inne i hodet hans enn av hva slags farve han har på undertøyet på underkroppen.

Alle farver fungerer helt greit, og lite er såpass sexy som at han er uten underøy mellom jeans/dress og bart skinn ;)

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På menn foretrekker jeg helt svarte eller mørke blå boxere!
Gjerne de litt tighte, slik at det er lett å skimte en hard penis ;)

Selv bruker jeg mye hvitt og svart undertøy. Men har også noen lyserosa og lyseblå truser.
Både string og blondetruser. Er ganske lys i huden, så prøver å styre unna slike neon farger.. Men har en sjokkrosa truse da.. Men det er sånn "hjemme-truse" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyme gutter må like nøyaktig hva de vil ;)

De vet vel kanskje ikke om at det finn noe annet enn rent sort, hvitt og det rosa Lise Charmel settet de så i tråden på Klær og sko har i min garderobe?

Unnskyld pusen, men her var altså spm "hva slags undertøy tenner DEG" - og etter hva jeg har forstått så var ikke du lesbe? Ikke at det er galt å være lesbe, men av og til kan det være greit om dere damer er litt tydeligere når dere kommuniserer. Hvis en mann stiller opp med hudfarget pastellundertøy i blonder, så har jeg vanskelig for å tro at dere kommer til å ha sex når du er ferdig med å le. Og hvis det er snakk om hva gutta tenner på, så er du litt ute og kjører. Det roper mer uskyldig "knull meg til jeg dauer" av hvitt prinsessekostyme enn noe pastell-evt. gusjefarget undertøy med kruseduller. Og hvis det er dominering som er tingen, så er jo pastellfarget undertøy helt bak mål. Syns jeg ser for meg ei så spinkel dame som du har bilde av der, med pipestemme og pastellundertøy som skal være sjef i senga, haha, lykke til med det a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Unnskyld pusen, men her var altså spm "hva slags undertøy tenner DEG" - og etter hva jeg har forstått så var ikke du lesbe? Ikke at det er galt å være lesbe, men av og til kan det være greit om dere damer er litt tydeligere når dere kommuniserer. Hvis en mann stiller opp med hudfarget pastellundertøy i blonder, så har jeg vanskelig for å tro at dere kommer til å ha sex når du er ferdig med å le. Og hvis det er snakk om hva gutta tenner på, så er du litt ute og kjører. Det roper mer uskyldig "knull meg til jeg dauer" av hvitt prinsessekostyme enn noe pastell-evt. gusjefarget undertøy med kruseduller. Og hvis det er dominering som er tingen, så er jo pastellfarget undertøy helt bak mål. Syns jeg ser for meg ei så spinkel dame som du har bilde av der, med pipestemme og pastellundertøy som skal være sjef i senga, haha, lykke til med det a.

Hva vet du.... kanskje jeg synes kvinner mitt øye liker blir ennå vakrere med snasent undertøy.

- det er ikke så mye man vet som man mener å tro at man vet.

Og jeg tror ikke jeg noengang har brukt en halv kalori på å spørre hvilken farve et annet menneske mener jeg skal ha på undertøyet mitt ;)

Merkelig nok blir mennesker ikke mindre heite av å se og berøre kvinnen om hun er i den ene eller andre farven hun kler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Takk. Denne tråden minner meg på at mannen har en hvit utvaska boxer jeg ikke kan fordra.... Den er skikkelig turn off. Har aldri sagt det til han. Den tror jeg forsvinner helt plutselig og på mystisk vis i kveld. Sorry, oot... ☺️

Det finnes jo masse plagg som "forsvinner" i vaskemaskinen ike sant?

Benytt den for allt det er vedt! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svarte bare for meg selv, og jeg kan ikke fordra pasteller.

Men tråden handler om hva vi liker på andre ;)

Anonymous poster hash: 6618b...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men tråden handler om hva vi liker på andre ;)

Anonymous poster hash: 6618b...58c

Ja, og jeg kan ikke fordra pasteller på andre. Ikke på meg selv heller, men det var ikke det jeg svarte på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt, helt klart. :D

Takk. Denne tråden minner meg på at mannen har en hvit utvaska boxer jeg ikke kan fordra.... Den er skikkelig turn off. Har aldri sagt det til han. Den tror jeg forsvinner helt plutselig og på mystisk vis i kveld. Sorry, oot... ☺️

Gjør det . ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jada, finn meg den hetro og kjønnsmodne mannen som ikke liker det som LP postet der! Vi er ikke så snevre ser du ;)

Pokker altså, nå må jeg tørke suggle fra gulvet igjen... :sur:

Jeg liker ikke det hun postet. Altså det ser helt OK ut men ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke det hun postet. Altså det ser helt OK ut men ikke noe spesielt.

Jeg syns det ser ut som bestemorundertøy jeg da :sjenert: Lyseblått er fint

Anonymous poster hash: 6618b...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...