Gå til innhold

Fortelle fremtidlige kjæreste om gangbang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 jente og 6-7 gutter..Hadde skjønt det om det var 2-3 jenter og 4-5 gutter. Men ser for meg at det blir venting mellom hulla?

Ang informasjon til fremtidige: ikke et must å fortelle, men fortell det om det "passer"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det, men det vil uansett være en fordel å finne en kjæreste som en kan fortelle alt.

veldig enig, også på det seksuelle plan med tanke på at man skal dele det intime et langt liv.. I allefall hvis dette er noe som er en greie for en.

Jeg har en bekjent som er gift, og etter 20+ års ekteskap forteller partneren at denne egentlig er submassiv og at deres sexliv gjennom denne tiden ikke har gitt de store gledene og at nå vil h*n at partneren skal "lære seg være dominant" for h*n trenger dette.. Litt av en bombe å få tenker jeg når h*n helt sikkert har visst dette i noen år alt..

Og da er vi tilbake til det med å kunne stole på og være trygg på partneren sin i så stor grad at alt er OK å snakke om selv om det er litt "kleint" i starten..

Dessuten er kanskje ikke gangbang det man ønsker holde skjult med tanke på at de andre som deltar kanskje kan være mer åpen om det enn en selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du har verken kjæreste ei heller har du deltatt i gang-bang? Også lurer du på atte hvisom dersom du får kjæreste, burde du liksom atte hvisom dersom si det til kjæresten din, om atte du har deltatt i gang-bang, hvis du deltar i gang-bang? :klo:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du har fått "tilbud" om? Kjenner du denne jenta?



Anonymous poster hash: cc090...50e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du har verken kjæreste ei heller har du deltatt i gang-bang? Også lurer du på atte hvisom dersom du får kjæreste, burde du liksom atte hvisom dersom si det til kjæresten din, om atte du har deltatt i gang-bang, hvis du deltar i gang-bang? :klo:

Det stemmer :)

Jeg lurer bare på hva andre synes om det, og hvis jeg får en kjæreste senere vil jeg helst ikke fortelle om det siden det er litt "på kanten"... Men så lurer jeg på hva som er vanlig å fortelle?

TS

Anonymous poster hash: 49aaa...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger da ikke å legge ut om sine seksuelle opplevelser til kjæresten sin. Akkurat på samme måte som at du ikke legger ut om tidligere sexpartnere. For meg ville det bare vært aktuelt å si noe slik dersom jeg drømte å gjenoppleve denne opplevelsen med den kjæresten (har selv ingen intensjoner om å dele kjæresten min med andre, men det er jo nok av folk som tenner på dette).

Å tie om en tidligere seksuell erfaring er ikke å undertrykke sin egen seksualitet. Derimot, alt du ikke forteller, som du ønsker å gjøre med kjæresten din (når du skulle få en) for å piffe opp sexlivet deres, DET er å undertrykke egen seksualitet og egen tenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer :)

Jeg lurer bare på hva andre synes om det, og hvis jeg får en kjæreste senere vil jeg helst ikke fortelle om det siden det er litt "på kanten"... Men så lurer jeg på hva som er vanlig å fortelle?

TS

Anonymous poster hash: 49aaa...e20

Jeg syns du kompliserer det hele for deg selv. Dersom du tenner på og ønsker å delta i dette, så gjør du det.

Personlig har jeg ikke noe behov for å vite hva partnere har bedrevet før. Er han frisk og rask og kåt, så ber jeg ikke om noe mer. Så meg hadde du ikke behøvd å fortelle det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, folk har et forskjellig forhold til sex og hva man betror seg. Jeg vil tro normen er å ikke dele detaljer fra tidligere, men noen vil vite. Så dette kommer helt an på kvinnen du dater i fremtiden.

Jeg ville blitt avtent og uinteressert av å vite at en mann var med på en gangbang med 1 jente og 4-5 andre gutter. Ikke fordi jeg generelt er seksuelt konservativ, men akkurat det scenario er for meg frastøtende, og jeg synes en slik jente har problemer.

Men det er meg, og ikke alle tenker likedan.



Anonymous poster hash: cc090...50e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer :)

Jeg lurer bare på hva andre synes om det, og hvis jeg får en kjæreste senere vil jeg helst ikke fortelle om det siden det er litt "på kanten"... Men så lurer jeg på hva som er vanlig å fortelle?

TS

Anonymous poster hash: 49aaa...e20

Prøv heller å forestille deg et scenario hvor du får en kjæreste som synes det er helt greitt at du forteller dette.

Ville ikke det være å foretrekke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Prøv heller å forestille deg et scenario hvor du får en kjæreste som synes det er helt greitt at du forteller dette.

Ville ikke det være å foretrekke?

Eventuelt skremmende når hun vil oppleve det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eventuelt skremmende når hun vil oppleve det ;)

Tja kommer litt an på.

Hvis man har så god kjemi i et forhold at det er lov å leke og eksperimentere for begge parter, skulle jeg nok tålt det hvis det var noe hun ville.

At dette burde tilstrebes var nok mitt budskap lenger oppi tråden her. Det er egentlig bare vår egen usikkerhet og sjalusi som står i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv heller å forestille deg et scenario hvor du får en kjæreste som synes det er helt greitt at du forteller dette.

Ville ikke det være å foretrekke?

Det ville det helt klart vært.

Men om jeg treffer en dame som virkelig ikke liker gangbang, så er det egentlig ikke noen dealbreaker for meg da dette kun er en fantasi jeg vil prøve ut og ikke spesielt viktig i det store bildet. Men det beste hadde vært å bare sagt det og satset på at hun tar det bra ;)

Anonymous poster hash: 49aaa...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville det helt klart vært.

Men om jeg treffer en dame som virkelig ikke liker gangbang, så er det egentlig ikke noen dealbreaker for meg da dette kun er en fantasi jeg vil prøve ut og ikke spesielt viktig i det store bildet. Men det beste hadde vært å bare sagt det og satset på at hun tar det bra ;)

Anonymous poster hash: 49aaa...e20

Men du ser sammenhengen her ikke sant?

Mitt poeng er ikke at hun nødvendigvis må like gangbang men heller at hun er åpen og eksperimentell slik som du fremstår å være.

Dersom hun virkelig ikke liker gangbang, er sannsynligheten stor for at den lista inneholder ganske mye annet også.

Det at over 1000 har sett på tråden og den bare har 30 postinger forteller meg at det er betydelig flere som er nyskjerrige på temaet enn man kanskje skulle tro.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min har vært med på det, lenge før vi ble sammen. Jeg fatter ikke helt hvorfor han følte for å dele det med meg. Sånt ekke min greie, men jeg lar det ikke plage meg hva han gjorde før oss.



Anonymous poster hash: 6d0b1...5e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt opp til deg om du vil fortelle eller ikke, du MÅ ingenting. Jeg ville personlig likt å få vite det, men jeg er åpen og generelt eventyrlysten seksuelt selv, og hører mer enn gjerne på andre sine historier. Da med innstillingen: "Å, gøy, fortell!", og ikke: "æsj, fy faen." Men ellers kan jeg nevne folk i fleng som absolutt ikke vil vite om sånt. Så du Bør vel nesten bare se an når du først kommer så langt.:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner du synes dette ikke er lett. Men er enig i de som skriver at du kan si det hvis det passer, absolutt ingen i informasjonsplikt. Mannen min deler altfor mye. Det synes jeg er ubehagelig og har tatt det opp flere ganger. Han kan for eksempel si "å den sangen hadde jeg mye seg til på 90-tallet med xx" og hun der var god til å suge...

Anonymous poster hash: 4d910...cde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter sier en ting, men når du kommer i forhold så vil de vite alt. Sier du ikke alt, er du jo ikke ærlig ovenfor de. Men selv holder de mye skjult...

Jenter liker å forandre menn også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte er det fint å kunne dele alt, men på en annen måte vil jeg som jente ikke egentlig vite detaljer om sexlivet han hadde før meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...