Gå til innhold

War Machine mener eksen slapp billig unna selv om han nesten drepte henne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne mannen må være hjerneskadet Han har hele tiden nektet og sagt han er uskyldig (ja så hvorfor rømmer du hvis du liksom er uskyldig?) men er det er jo bare tull. Stakkars jente fikk brekt nese, brekt bein under øynene, slått ut tenna på, brekt ribbein osv. Han kunne ha drept henne og nå står det i et brev at han mener hun slapp billig unna og at han ikke fortjener fengsel. :sjokkert: Nei det du fortjener er skam juling selv!!!

En som også er MMA fighter sa han tok med seg dattera hans på 17 til Mexico og dro fra henne der nede alene.

På toppen av det hele sier han at hun ødelegger hans gode rykte. Ehm? Det klarer du fint selv fin idiot. Han er siktet for hele 32 ting.

Han må være helt tilbakestående eller noe?!!



Anonymous poster hash: 1a6e9...859
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blue Ivy.

Håper han blir i fengsel leeeenge. Jeg hadde i alle fall vært redd for hvis jeg eksen hans Uff :(

Endret av Blue Ivy.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke han er helt god nei. Så sier han at hun truet han med en kniv, men hallo i luken. Jeg hadde også tatt fram en kniv hvis jeg fikk en slik gjæring på døra!

Godt å høre at alle operasjonene hennes ble vellykket :) synes hun er en kjempe vakker kvinne.

Anonymous poster hash: 5cc48...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen må være hjerneskadet Han har hele tiden nektet og sagt han er uskyldig (ja så hvorfor rømmer du hvis du liksom er uskyldig?) men er det er jo bare tull. Stakkars jente fikk brekt nese, brekt bein under øynene, slått ut tenna på, brekt ribbein osv. Han kunne ha drept henne og nå står det i et brev at han mener hun slapp billig unna og at han ikke fortjener fengsel. :sjokkert: Nei det du fortjener er skam juling selv!!!

En som også er MMA fighter sa han tok med seg dattera hans på 17 til Mexico og dro fra henne der nede alene.

På toppen av det hele sier han at hun ødelegger hans gode rykte. Ehm? Det klarer du fint selv fin idiot. Han er siktet for hele 32 ting.

Han må være helt tilbakestående eller noe?!!

Anonymous poster hash: 1a6e9...859

link?

Anonymous poster hash: b7adf...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg over at dette skjedde i USA. Hadde det vært i Norge hadde han sluppet unna med maks 1 år i fengsel, mens i USA risikerer han livstid i fengsel uten mulighet for prøveløslatelse.



Anonymous poster hash: abe6a...098
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...