Gå til innhold

Mørk hemmelighet hindrer meg å treffe andre mennesker/ menn generellt, vil så gjerne videre.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke komme med detaljer her, annet at jeg for mange år siden opplevde noe i livet som fikk veldig alvorlige konsekvenser for meg.

Det truet min hele eksistens og fikk alvorlige konsekvenser for meg i mange år- og det uforskyldt. Som menneske er jeg ressurssterk, flink sosialt, har høyere utdanning og jobb, er også veldig søt, noe som gjør at menn vil treffe meg.

Jeg har ikke tall på hvor mange leker jeg har lekt, hvor mange menn jeg har avist ( alltid høflig ) opp gjennom årene pga av det som skjedde den gangen.

Som en konsekvens måtte jeg flytte hjem, og bor der ennå-for trygghet og stabilitet av det som ble revet vekk under føttene mine.

Er på god vei videre, men dette med fortiden min er så vanskelig, det hindrer meg i og leve, treffe nye mennesker og tørre date.

Jeg lurer på om det er noen der ute som kan forstå meg, kanskje dere har noen tips på hvordan jeg kan komme videre?



Anonymous poster hash: 0f400...935
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nesten våge satse for å få svar på det spørsmålet, å våge utlevere seg selv 100% skaper fundament i et forhold - når man er kommet til det punktet hvor man kan gjøre dette må du nesten kjenne på selv, men ha tillit til at mennesker generelt sett er ganske åpne for at man har opplevd ting når man går inn i forhold i voksen alder..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått profesjonell oppfølging?

Nei, men burde fått det.

Anonymous poster hash: 0f400...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått hjelp, de bare tråkket på meg som om de ville, som om de ønsket meg smerte og død.

Er sterk og har bearbeidet traumer selv, men merker det hindrer meg i treffe andre- den historien er nok til å skremme enhver uten lik livserfaring, den kan ikke fortelles til alle, de må kjenne meg godt.

Kan ev skjule det ?



Anonymous poster hash: 0f400...935
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å svare når jeg ikke vet hva du har opplevd som har ødelagt for deg, men du må prøve å akseptere fortiden og gå videre. Så må du våge å ta sjansen. Hvis du lar fortiden være der som et hinder kommer du ingen vei. Du sier du ikke har fått profesjonell hjelp, men at du burde fått det. Da er det kanskje der du må starte!

Edit: skrivefeil

Endret av super-s
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må nesten fortelle hva problemet er.



Anonymous poster hash: 12486...dd2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si så mye, men fikk ett barn som var bittelitt annerledes og fikk skylden for det, i en ekstrem grad av påfølgende mobbing, trusler, usikkerhet, anmeldelser, kom meg ikke i jobb pga av dette-store økonomiske konsekvenser, mye sorg, tapte år. Føler jeg endelig er våknet og fått livet på nytt.



Anonymous poster hash: 0f400...935
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke si så mye, men fikk ett barn som var bittelitt annerledes og fikk skylden for det, i en ekstrem grad av påfølgende mobbing, trusler, usikkerhet, anmeldelser, kom meg ikke i jobb pga av dette-store økonomiske konsekvenser, mye sorg, tapte år. Føler jeg endelig er våknet og fått livet på nytt.

Anonymous poster hash: 0f400...935

Du fødte et barn som var annerledes? Hvordan kunne du få skylden for det?

Anonymous poster hash: 7f4c0...b12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barnet som er denne mørke hemmeligheten?



Anonymous poster hash: 7f4c0...b12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fødte et barn som var annerledes? Hvordan kunne du få skylden for det?

Anonymous poster hash: 7f4c0...b12

En kan ikke se det utenpå, det er skjult-vises på adferd. Det kan også gå seg til med årene, som nå når barnet nesten er "vanlig".

Anonymous poster hash: 0f400...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barnet som er denne mørke hemmeligheten?

Anonymous poster hash: 7f4c0...b12

Det er mye mer som spiller inn. Føler også det er tungt å snakke om.

Anonymous poster hash: 0f400...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter du menn fra nettet eller kjenner du dem fra før slik at de vet om ryktene? Det er jo en forskjell på om de er fra hjembygda eller om de er helt fremmede (da trenger du jo kanskje ikke fortelle allverden)



Anonymous poster hash: 2f2d5...f13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møter du menn fra nettet eller kjenner du dem fra før slik at de vet om ryktene? Det er jo en forskjell på om de er fra hjembygda eller om de er helt fremmede (da trenger du jo kanskje ikke fortelle allverden)

Anonymous poster hash: 2f2d5...f13

Vet faktisk ikke om det er noen rykter, mulig det kan hjelpe og flytte vekk og aldri se seg tilbake. Møter menn på nett og i rl. De sier som regel jeg er for privat ;) lurer på hvorfor ;)

Anonymous poster hash: 0f400...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan ikke se det utenpå, det er skjult-vises på adferd. Det kan også gå seg til med årene, som nå når barnet nesten er "vanlig".

Anonymous poster hash: 0f400...935

Det er mye mer som spiller inn. Føler også det er tungt å snakke om.

Anonymous poster hash: 0f400...935

Hva er et "vanlig" barn? og hvorfor er noe knyttet til et barn i 2014 vanskelig å snakke om? Det meste er liksom "out in the open" av diagnoser og styr i dag..

Egentlig føler jeg det er ting her som skurrer, men det er selvsagt opp til deg TS å dele - men for egen del mister jeg litt av interessen når historien kommer "stykkevis og delt"

Det eneste jeg har på hjertet og ønsker legge til er at et barn ALDRI er "skylden" i noe.. Hvordan du som forelder, pårørende og voksen rundt barnet reagerer derimot har alt ansvar for utfallet enten barnet er "vanlig" eller ikke.

Kanskje problemet ligger i din måte å se ting på og ikke i omverdens reaksjoner, eller i din omgangskrets evne å akseptere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor i alle dager møter du menn på nett når du ikke er klar for forhold?

Hør på Brutal få hjelp og begynn med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager møter du menn på nett når du ikke er klar for forhold?

Hør på Brutal få hjelp og begynn med det!

Jeg møter ingen, er vennlig og klar i mine relasjoner-det er de fult klar over, kun fair play fra min side!

Tusen hjertelig takk for alle skaff hjelp råd, dere vet ikke en gang hva som har skjedd, dere har ikke en gang vært borte i den verden, så den som kan hjelpe meg- hvem er det menneske?

Og du siste der kan ta deg en BOLLE :twisted:

Anonymous poster hash: 0f400...935

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg som kan ta meg en bolle? Jeg mente oppriktig at Brutal Mann hadde et godt råd til deg. Proff hjelp høres ut som det du behøver. Du skrev selv at du møter menn på nett. Det hørtes ikke ut som noe du behøver før du er mer på plass med deg selv!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...