Gå til innhold

Vi som er for stygge til å få oppleve kjærlighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv om man er stygg så tiltrekkes man av pene mennesker. Dette gjør det vanskelig å finne kjæreste. Jeg klarer ikke å bli tiltrukket eller forelsket i en "normal" jente. Hun må være vakker og samtidig må kjemien/personligheten klaffe 100%.

Dette kombinert har gjort at jeg aldri har fått meg kjæreste. Jeg har hatt noe på gang med jenter som jeg har klart å utvikle følelser for men det stopper der...

Jeg føler det hele er håpløst. Jeg virker sikkert veldig overfladisk nå, men jeg kan ikke noe for at jeg er sånn. Jeg har konkludert med at utseende mitt må være dårlig også siden jentene aldri faller for meg.

Jeg ser ikke poenget med å ta til takke med noen jeg ikke liker heller. Jeg har opplevd det jeg trodde var gjensidig forelskelse men har alltid vist seg at det har vært på falske premisser.



Anonymous poster hash: 68944...e69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt ærlig så fortjener du å være singel.



Anonymous poster hash: 0ee38...318
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det om jeg tørr spørre?



Anonymous poster hash: 68944...e69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får liksom ikke helt sympati med deg altså. Så da får du bare vente til du finner ei jente som holder mål da OG vil bli sammen med deg. Eller tenkte du at nå som kvinner her leser dette så må vi senke kravene for at slike som deg skal få seg kjæreste?



Anonymous poster hash: e58df...65a
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen eksempler på "middels utseende"? Jeg aner ikke hva jeg er, har fått høre flere ganger at jeg er kjekk, kanskje jeg mangler noe annet, utstråling? Ikke vet jeg, selv om jeg oppfattes som en idiot her så er jeg en snill kar i virkeligheten.



Anonymous poster hash: 68944...e69
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det stemmer at dersom man er under et visst nivå utseendemessig (under "middels"), vil man møte på store utfordringer i relasjonsmarkedet. Og problemet er, som du sier, at uattraktive mennesker generelt ikke vil ha andre uattraktive mennesker. Ergo er det ikke sånn at det "finnes noen for alle". Men når det er sagt, har de aller fleste mennesker potensialet til å kunne karre seg opp til ihvertfall et "middels bra" utseende (med mindre man snakker om alvorlige misdannelser), f.eks. ved å ha en relativt godt trent kropp, og en relativt bra stil (i forhold til andre). Og folk som er "middels" av utseende har absolutt muligheter for suksess på kjærlighetsfronten. Nå vet ikke jeg hvordan du egentlig ser ut, så jeg kan nesten ikke gjøre annet enn å tro på deg når du sier du er "stygg". Men ihvertfall, en mulighet for deg kan være å gjøre deg selv konkurransedyktig når det gjelder kropp og stil. Sånn er desverre dagens relasjonsmarked, det er "spis eller bli spist".

Absolutt. Bare tenk på Schwarzenegger. Han har tryne til Hitler, men fordi han gomlet steroider ble han ansett som sexy.

Hitler%26Schwarzenegger.jpg

Anonymous poster hash: 71060...778

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Det er alltid en fordel å være positiv og blid i møte med mennesker. Her i innleggene fremstår du utrolig negativ - som det jeg vil kalle en sur grinebiter.

Hvis du ikke allerede gjør det så råder jeg deg til å begynne med trening for å bedre både fysisk og psykisk helse. Det er utrolig hvor mye bedre man føler seg bare ved å komme i god form.

Gjør det beste utav det du har, stell deg, tren, kjøp deg nye klær osv ... Dersom man føler seg bra selv så blir man også mer attraktiv for andre mennesker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt. Bare tenk på Schwarzenegger. Han har tryne til Hitler, men fordi han gomlet steroider ble han ansett som sexy.

Hitler%26Schwarzenegger.jpg

Anonymous poster hash: 71060...778

hitler = manlet, svakt kjeveparti, beta-ansikt = 4er

unge Arnold = høy, alfa kjeveparti, ingen ansiktsskavanker = sterk 7er

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid en fordel å være positiv og blid i møte med mennesker. Her i innleggene fremstår du utrolig negativ - som det jeg vil kalle en sur grinebiter.

Ja, det er generelt slik kvinner - og samfunnet som helhet - møter menn som har problemer med selvbildet, og som føler seg lite verdt. Hadde kjønnsrollene vært byttet om, ville denne tråden i skrivende stund ha flommet over av støtteerklæringer og lykkeønskninger.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man er stygg så tiltrekkes man av pene mennesker. Dette gjør det vanskelig å finne kjæreste. Jeg klarer ikke å bli tiltrukket eller forelsket i en "normal" jente. Hun må være vakker og samtidig må kjemien/personligheten klaffe 100%.

Dette kombinert har gjort at jeg aldri har fått meg kjæreste. Jeg har hatt noe på gang med jenter som jeg har klart å utvikle følelser for men det stopper der...

Jeg føler det hele er håpløst. Jeg virker sikkert veldig overfladisk nå, men jeg kan ikke noe for at jeg er sånn. Jeg har konkludert med at utseende mitt må være dårlig også siden jentene aldri faller for meg.

Jeg ser ikke poenget med å ta til takke med noen jeg ikke liker heller. Jeg har opplevd det jeg trodde var gjensidig forelskelse men har alltid vist seg at det har vært på falske premisser.

Anonymous poster hash: 68944...e69

Jeg har bare et råd, det er i tillegg et godt et.

Du må bli god i noe.

Se bare her

Roy McIlroy og Peter Crouch er, pr. definisjon, opfattet som mindre attraktive menn - utseendemessig. Og det stemmer. Blir du best - og rik - så er porten både høy og vid.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så flink til å bedømme menns utseende, men la oss si en kar som John Arne Riise da: Altså, fra naturens side er det jo temmelig åpenbart at fyren er stygg, har egentlig ikke noe pene ansiktstrekk o.s.v. Men så har han også en atletisk kropp, og er pen i tøyet. Følgelig karrer han seg opp på et nivå hvor han nok må kunne regnes som "middels". Riktignok er det andre faktorer som spiller inn her (kjendisstatus, penger), men en ukjent John Arne Riise, med den samme kroppen og den samme klesstilen, og som ikke var fullstendig blåst i hodet, ville nok hatt ok muligheter for suksess på relasjonsmarkedet.

Men som sagt, jeg er på tynn is når det gjelder å bedømme menns utseende. Damene får heller rette meg dersom jeg tar feil angående JAR.

Evt, Arnold, som noen nevnte over her, selv om jeg innbiller meg at han egentlig har vesentlig penere ansiktstrekk fra naturens side enn hva JAR har:

avatar.jpg

Helt enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Riskjeks

Ingen er for stygge til å oppleve kjærlighet. Det finnes for det første en masse eksempler på par der den ene er veldig attraktiv og den andre ordinær eller under middels pen (og det uten at mannen må være steinrik).

Er man ikke spesielt pen, må man spille på andre kvaliteter. Jeg er en ganske pen jente, men vil mye heller ha en ordinært utseende mann som er intelligent, interessant og omsorgsfull, enn en kjekkas som ikke har disse kvalitetene. Det tror jeg jeg har til felles med svært mange kvinner.

Bli den beste versjonen av deg selv.

Jeg har så absolutt sympati med personer som føler "ingen vil ha dem". Men det å kun ønske en vakker kjæreste, og ikke kunne godta noe annet (slik som TS), er etter min mening en lite sympatisk egenskap, og det gjør at jeg mister litt av sympatien for TS. Kun å ville ha en pen kjæreste, uansett, er et dårlig tegn, uansett om mann er mann eller kvinne, pen eller stygg selv. Det betyr nemlig at man er overfladisk, noe som for de fleste teller som en dårlig egenskap.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener dere virkelig at John Arne Riise er stygg foruten kropp og klær? Enten har jeg sett listen lavt for at andre menn skal oppfattes som relativt pene, eller så er jeg bare ufattelig mye mer stygg enn jeg trodde.



Anonymous poster hash: 371a2...2b6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har et utrolig dårlig utgangspunkt, men har gjort det beste ut av det. Uffattelig at visse jenter har blitt med meg til sengs engang altså.



Anonymous poster hash: 68944...e69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglasset

Ja, det er generelt slik kvinner - og samfunnet som helhet - møter menn som har problemer med selvbildet, og som føler seg lite verdt. Hadde kjønnsrollene vært byttet om, ville denne tråden i skrivende stund ha flommet over av støtteerklæringer og lykkeønskninger.

Jeg hadde svart akkurat det samme om det var en kvinne som skrev innlegget.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man er stygg så tiltrekkes man av pene mennesker. Dette gjør det vanskelig å finne kjæreste. Jeg klarer ikke å bli tiltrukket eller forelsket i en "normal" jente. Hun må være vakker og samtidig må kjemien/personligheten klaffe 100%.

Dette kombinert har gjort at jeg aldri har fått meg kjæreste. Jeg har hatt noe på gang med jenter som jeg har klart å utvikle følelser for men det stopper der...

Jeg føler det hele er håpløst. Jeg virker sikkert veldig overfladisk nå, men jeg kan ikke noe for at jeg er sånn. Jeg har konkludert med at utseende mitt må være dårlig også siden jentene aldri faller for meg.

Jeg ser ikke poenget med å ta til takke med noen jeg ikke liker heller. Jeg har opplevd det jeg trodde var gjensidig forelskelse men har alltid vist seg at det har vært på falske premisser.

Anonymous poster hash: 68944...e69

Skaff deg sosial status, eller bli rik. Det veier opp for et middelmådig utseende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...