Gå til innhold

Amme-BH med spiler


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg hadde heller ikke lyst til å bruke mye penger på BH, men den hersens Bh´er jeg kjøpte idag kostet 600 spenn.. Fikk vondt inni meg. Men den er veldig veldig behagelig i det minste. :fnise:

Huff.. Får vondt av å skrive prisen til og med!

Du får tenke slik jeg tenker når jeg har kjøpt noe dyrt. Etter 10 dagers bruk, har du betalt 60 kr per dag, og etter 100 dager, har den plutselig bare kostet 6 kr dagen. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får tenke slik jeg tenker når jeg har kjøpt noe dyrt. Etter 10 dagers bruk, har du betalt 60 kr per dag, og etter 100 dager, har den plutselig bare kostet 6 kr dagen. ;)

Jeg kjøpte meg to amme-bher fra change forrige gang, til 450 kr stk.

Dyrt, men de er veldig behagelige, og jeg brukte dem i 13 mnd. Så da blir det jo ikke sååå dyrt.

Men jeg tror jeg må kjøpe nye neste gang, for de har blitt litt gjennomsiktige i stoffet på sidene/under armene. De ble jo vasket sinnsykt mye ei stund, da jeg hadde myyye melk og storgulpebaby. (oh, som jeg gleder meg til storgulper nedover ryggen igjen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får tenke slik jeg tenker når jeg har kjøpt noe dyrt. Etter 10 dagers bruk, har du betalt 60 kr per dag, og etter 100 dager, har den plutselig bare kostet 6 kr dagen. ;)

Haha!! Ja det er sant! Får heller tenke sånn! :laugh: Da blir det jo plutselig kjeeempe billig! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg to amme-bher fra change forrige gang, til 450 kr stk.

Dyrt, men de er veldig behagelige, og jeg brukte dem i 13 mnd. Så da blir det jo ikke sååå dyrt.

Men jeg tror jeg må kjøpe nye neste gang, for de har blitt litt gjennomsiktige i stoffet på sidene/under armene. De ble jo vasket sinnsykt mye ei stund, da jeg hadde myyye melk og storgulpebaby. (oh, som jeg gleder meg til storgulper nedover ryggen igjen :fnise: )

Hehe, ja min var også storgulpet i starten. Han gulpet til han var året gammel, men sprutgulpingen gav seg heldigvis lenge før det. Jeg bare lærte meg til å ha gulpekluten liggende under/oppå/ved siden av til en hver tid. Da ble det ikke SÅ mye gulping på klærne. :P Men ja, amme-bher må fort vaskes ganske ofte. Sånn sett greit å ha noe med god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp ikke med gulpeklut her i huset :fnise:

Vi hadde noen sprutgulper som ikke ligna grisen, sjokkerende å mye de får i seg forresten. Eller, det er vel derfor det kommer opp igjen!

Han hadde en sprutgulp rett oppi laptopen min, så den var bare å skrote...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp ikke med gulpeklut her i huset :fnise:

Vi hadde noen sprutgulper som ikke ligna grisen, sjokkerende å mye de får i seg forresten. Eller, det er vel derfor det kommer opp igjen!

Han hadde en sprutgulp rett oppi laptopen min, så den var bare å skrote...

Var heftig her også, men så hadde vi 30 gulpekluter da, så det var jo bare å tørke opp. :P

Edit: En grunn til at vi ikke vil kjøpe stoffsofa med det første :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har tid å vente litt så kan du snart bestille KappAhl på nett. Det stod på Insta-kontoen deres at nettbutikken kommer i slutten av 2014 i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fra change er dyre, men holder veldig bra. Jeg har brukt mine i snart 2 år nå (to babyer med et opphold mellom), og de er fortsatt fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Change sine er veldig gode! Absolutt verd prisen 😊 når det gjelder ammebh med spiler er det kjempeviktig at cupen er stor nok! Og at spilene ligger godt under armhulen for å ikke få betennelse! 😊 elleville dager kommer jo også opp nå, hun i butikken sa at det ble 25 prosent på alle varene ☺ hjelper jo på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change sine er veldig gode! Absolutt verd prisen når det gjelder ammebh med spiler er det kjempeviktig at cupen er stor nok! Og at spilene ligger godt under armhulen for å ikke få betennelse! elleville dager kommer jo også opp nå, hun i butikken sa at det ble 25 prosent på alle varene ☺ hjelper jo på!

Elleville dager? Er det en kampanjeperiode som Change pleier å ha?

Jeg blir nok å investere i to stk fra Change, men skal vente til termin, for brystene vokser enda. Sist gikk jeg opp en cup-størrelse til da melken kom, så kan nok sånn høvelig beregne hvor store puppene blir når jeg er rundt termin. :) Så supplerer jeg med BH nr to når melken har stabilisert seg.

Jeg brukte vanlig BH med spiler fra seks-syv uker etter fødsel sist, og det gikk helt fint. :) Grunnen til at jeg nå vil ha ordentlig ammeBH er fordi det er litt mer tungvindt å dra ned en vanlig BH enn å åpne en ordentlig ammeBH. Naturlig nok. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beklager kjøpesentrene som er med i steen og strøm kjeden

Åja. :) Det tror jeg ikke er i Bodø. Ingen av kjøpesentrene heter Steen og strøm i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...