Gå til innhold

Amme-BH med spiler


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Hei. Noen som vet hvor man kan få kjøpt amme-bh med spiler?

De første ukene etter fødsel forrige gang brukte jeg uten spiler, men det synes jeg var ganske ubehagelig, så fra gutten var seks uker brukte jeg vanlig BH med spiler, noe som er litt tungvindt siden det ikke er like lett å brette ned bh når det skal ammes. Er derfor ute etter BH med spiler denne gangen.

Får ikke brystbetennelse så lett, så for meg gikk det helt fint. Bare de første ukene jeg må droppe det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Change, Lindex (hvis du bruker små str) og Babyshop :)

Har ikke funnet noe på Lindex, men får se på nettbutikken. :) Skal sjekke ut Babyshop også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Change sine er veldig fine og behagelige. Du får også masse hjelp til å finne riktig str :)

Anonymous poster hash: d7967...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke funnet noe på Lindex, men får se på nettbutikken. :) Skal sjekke ut Babyshop også. :)

Leintle og jeg var på Lindex i Oslo i går, var noen med spiler der. Tror de var nye i sortimentet. Endret av Siyha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar! :)

Fant også en nettside som heter mammatrend eller noe sånt, og der hadde de masse utvalg. Så da skal jeg bestille noen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en spiler-tilhenger men bravado uten spiler overbeviste meg - veldig god å bruke ! Likte ikke lindex sine :/ ellers nevnte noen Trumf som jeg ikke har prøvd, Trumf sine vanlige bh likte jeg ikke. Jeg er victorica secret tilhenger til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har faktisk noen amme-bher med spiler.



Anonymous poster hash: f3be0...ff0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har faktisk noen amme-bher med spiler.

Anonymous poster hash: f3be0...ff0

Ikke i 65I som jeg trengte da jeg ammet, fantes bare stor cup og stor omkrets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H&M har faktisk noen amme-bher med spiler.

Anonymous poster hash: f3be0...ff0

Ikke her jeg bor i alle fall. Har allerede vært og sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp på Marinka og kjøpte meg en amme bh med spiler. Jeg takler ikke bh uten spiler jeg heller, siden jeg syntes det er så ubehagelig. Bra utvalg på Marinka! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert mye bedre utvalg der dere bor. Her i Bodø tar de bare inn basic-varer. Kjedelig nok. Byen er jo ikke SÅ liten.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mye bedre utvalg der dere bor. Her i Bodø tar de bare inn basic-varer. Kjedelig nok. Byen er jo ikke SÅ liten.. ;)

De har Change i Bodø, og der har de ammebh'er med spiler i alle størrelser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De har Change i Bodø, og der har de ammebh'er med spiler i alle størrelser :)

Ja, men er ikke Change veldig dyrt? Vil helst ikke bruke mer enn 350 på en BH. For jeg må jo ha to stk slik at jeg har noe å gå med når den ene vaskes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er ikke Change veldig dyrt? Vil helst ikke bruke mer enn 350 på en BH. For jeg må jo ha to stk slik at jeg har noe å gå med når den ene vaskes.

Ser på change.no at de ligger på 450 kr, så litt dyre er de, ja. Men det kan jo hende du er heldig og finner på tilbud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på change.no at de ligger på 450 kr, så litt dyre er de, ja. Men det kan jo hende du er heldig og finner på tilbud!

Ja, baby er ikke ventet før slutten av februar, så tenker jeg kan ta meg en tur når januarsalget starter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er ikke Change veldig dyrt? Vil helst ikke bruke mer enn 350 på en BH. For jeg må jo ha to stk slik at jeg har noe å gå med når den ene vaskes.

Jeg hadde heller ikke lyst til å bruke mye penger på BH, men den hersens Bh´er jeg kjøpte idag kostet 600 spenn.. Fikk vondt inni meg. Men den er veldig veldig behagelig i det minste. :fnise:

Huff.. Får vondt av å skrive prisen til og med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...