Gå til innhold

Analsex uten at det gjør vondt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen prøvde oss på analsex for første gang i går. Først brukte han en liten vibrator på meg og så var han inne med en finger også. Det var utrolig deilig så vi prøvde å gå videre. Han kom bare så vidt innenfor, men det gjorde ufattelig vondt. Noen tips? Jeg vil så gjerne få det til siden det var så godt med vibratoren. Og er det lettest om jeg ligger på ryggen eller som om vi skal gjøre doggy?



Anonymous poster hash: 8f64b...bab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glidemiddel. MASSE. Har jeg hørt da. Prøvde selv for første gang for et par uker siden, men var ikke vondt eller noen problemer. Men vet at mange sliter. Slapp av, og bruk masse masse glidemiddel/olje ;) og vær skikkelig opphisset.



Anonymous poster hash: d9332...360
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse glidemiddel og kanskje noe mer oppvarming?
Først en finger, så to, så tre. og kanskje en liten dildo eller stor buttplug.

Det er jo også forskjellige type kremer som skal gjøre det mindre vondt akkurat rundt anus.

Med min eks var analsex ganske deilig, men var ikke så stor heller. Med kjæresten nå synes jeg det gjør mest vondt, siden han er større, og tror jeg ikke er like forberedt psykisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et godt tips er å begynne med doggy, hvor du selv tar kontrollen og trer deg på. Da kan du kontrollere alt, også smerten. Det er så enkelt som å bruke mye glidemiddel og gå sakte frem :)



Anonymous poster hash: 64c61...bfc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse glidemiddel og god tid! Ikke stress.
For meg er det alltid greit å starte med at jeg får en orgasme først, før man begynner å leke med analen. Dette hjelper meg å bli enda mer avslappet i kroppen.
Start først med en finger, gjerne mens man stimulerer klitoris. Så kan man bruke flere fingre, eller en dildo/buttplug. Så kan man forsiktig begynne å føre penis inn i rolig tempo.

Ta det i ditt tempo, husk å si i fra hvis det går for fort frem og det blir ubehagelig. :)

For meg er doggy den absolutt beste stillingen for anal penetrering, og den nest beste må være det at jeg ligger på magen med en pute under hoftene/underlivet, slik at rumpa kommer litt opp.

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er det alltid innmari vondt ved første penetrering - ved å gi det 2-3 sekunder går det over for min del, også er det ikke vondt etterpå.



Anonymous poster hash: 023ea...800
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gjør det! Ts.. Dropp det. Du kommer bare til å få problem med å holde på avføringen når du blir eldre. Ødelagt lukkemuskel. Jeg kjenner selv noen gamle røyer som var hyppige med analsex i sine yngre dager. Resultat: Nå går de i voksenbleier.



Anonymous poster hash: d223b...90d
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det! Ts.. Dropp det. Du kommer bare til å få problem med å holde på avføringen når du blir eldre. Ødelagt lukkemuskel. Jeg kjenner selv noen gamle røyer som var hyppige med analsex i sine yngre dager. Resultat: Nå går de i voksenbleier.

Anonymous poster hash: d223b...90d

Det kan forekomme ja. Men hvis man tar sine forhondsregler og lytter til sin partner, så skulle det ikke være noen problemer!

Man skal jo ikke godta at partner bare kjører på! For da kan det få stygge konsekvenser, både fysisk og psykisk.

Er begge med på leken, og man har hatt god og lang oppvarming skulle det gå riktig så bra :)

Men, jeg respekterer de som ikke liker sånn. Folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine tips:

  • bra glidemiddel
  • massasje for å bli avslappet
  • utvide utvide utvide
  • ha full kontroll over første penetrering
  • god kommunikasjon
  • god tid - nulll stress

før min første fikk jeg over en time med full kroppsmassasje, noe som gjorde meg veldig avslappet.

Stillingen vi brukte ved penetreringen var meg på rygg med føttene over hans lår, slik at jeg styrte alt (iallefall i starten ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Jeg vil tro vi bør bruke ennå mer glidemiddel og lenger tid på oppvarming. Doggy hørtes egentlig lurt, så jeg kan ha mer kontroll. Men pleier det å bli lettere etter man har gjort det et par ganger? Og kan det være et problem at han er litt stor? Han er over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 8f64b...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! Jeg vil tro vi bør bruke ennå mer glidemiddel og lenger tid på oppvarming. Doggy hørtes egentlig lurt, så jeg kan ha mer kontroll. Men pleier det å bli lettere etter man har gjort det et par ganger? Og kan det være et problem at han er litt stor? Han er over gjennomsnittet.

Anonymous poster hash: 8f64b...bab

man er jo gjerne mer spent første gangen, og det kan føre til at man blir litt anspent.

Etterhvert finner man også ut ulike ting som funker og annet som ikke funker så bra.

Man må jo bare prøve litt, og se hva som passer best for dere.

Størrelsen har jo noe å si.

Er han stor så må man legge mer vekt på forberedelser/oppvarming, enn man trenger med små.

Men det trenger ikke være et problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvinneline

Vi har ofte analsex, uten noen form for glidemiddel. Husker det gjorde vondt de to første gangene vi prøvde, men plutselig en dag var det godt. Tror det handler om at vi ble så sikkre på hverandre. Jeg slapper helt av, og har ingen bekymring når han kommer inn i meg. Personlig liker jeg best å ri når det er anal, men dette er jo individuelt. Prøv dere litt frem, men stopp hvis det gjør vondt. Jeg har aldri hatt problemer i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg flatt på magen. Er du på alle fire så "spenner" du jo hullet og det blir vondt.

Bruker aldri glidemiddel selv, men dersom han penetrerer meg vanlig et par ganger først brukes jo min naturlige våthet, så det er ikke nødvendig med noe ekstra.



Anonymous poster hash: 7c18f...cd9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var nok fort litt anspent, ja. Vi får vel bare prøve oss frem og se hva som funker best. Har virkelig lyst til å få til dette, for det virker så deilig.

TS

Anonymous poster hash: 8f64b...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en tråd her om ei som har hatt analsex og nå går rundt og smådriter på seg, ikke å anbefale.

Anonymous poster hash: 13d10...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke gjør det! Ts.. Dropp det. Du kommer bare til å få problem med å holde på avføringen når du blir eldre. Ødelagt lukkemuskel. Jeg kjenner selv noen gamle røyer som var hyppige med analsex i sine yngre dager. Resultat: Nå går de i voksenbleier.

Anonymous poster hash: d223b...90d

Sorry, men dette er bare tull, og er ikke annet enn en myte!

Men man skal selvfølgelig være forsiktig med skarpe kanter, bruke glidemiddel og det skal ikke gjøre vondt.

Det alle burde vite er at lukkemuskelen blir slappere med alderen, dette gjelder alle. For noen eldre resulterer det i problemer, og kan i verste fall føre til at man må bruke bleier. Dessuten kan forstoppelse føre til rektal lekkasje, og enkelte sykdommer...

Anonymous poster hash: e246a...85b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ide er å eksperimentere litt med det alene først, så en blir litt tryggere på det. Ellers så er glidemiddel og tid det beste rådet vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en tråd her om ei som har hatt analsex og nå går rundt og smådriter på seg, ikke å anbefale.

Anonymous poster hash: 13d10...3a1

Det var meg. Det var et engangstilfelle, og jeg er helt fin nå.

Anonymous poster hash: 25e71...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var meg. Det var et engangstilfelle, og jeg er helt fin nå.

Anonymous poster hash: 25e71...aa9

Å, så bra å høre!

Anonymous poster hash: 8f64b...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...