Gå til innhold

Hvorfor var Michelle med i Destiny's child? Hun kunne ikke synge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette skjønner jeg ikke. Hvorfor tar de med en som ikke kan synge? Beyoncé sang mest, men Kelly sang å en del. Michelle sang nesten aldri og det skjønner jeg godt.

Men hvorfor? Det må ha vært mange andre som er mye bedre enn Michelle.

Anonymous poster hash: 3a15f...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var de ikke 4 venninner som starta band sammen da? Ikke så lett å si til en av venninnene at de ikke får være med. Så da ble hun litt bakgrunnssanger i steden... Kanskje?

Anonymous poster hash: 942fd...cbb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Anonymous poster hash: 83253...daa

Hun er jo ikke stygg. Men de andre to var jo soleklart penest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Michelle ble vel med fordi to av de opprinnelige medlemmene sluttet.

Anonymous poster hash: 2cf6c...38a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var de ikke 4 venninner som starta band sammen da? Ikke så lett å si til en av venninnene at de ikke får være med. Så da ble hun litt bakgrunnssanger i steden... Kanskje?

Anonymous poster hash: 942fd...cbb

Nei hun ble tatt inn senere. De startet med ei annen som ble kuttet ut. Michelle ble valgt på en audition(hvordan i huleste skrives det egentlig?) så var nok ikke derfor

Anonymous poster hash: d131e...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje hun kunne spille et instrument? Eller danse?

Skal ikke si jeg har peiling på dem, men man må ikke nødvendigvis kunne synge for å være med i et band, man kan ha andre talenter man kan bruke.



Anonymous poster hash: fc6ac...7eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kanskje hun kunne spille et instrument? Eller danse?

Skal ikke si jeg har peiling på dem, men man må ikke nødvendigvis kunne synge for å være med i et band, man kan ha andre talenter man kan bruke.

Anonymous poster hash: fc6ac...7eb

Nei ingen spilte instrument og de danset alle like mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De la opp i 2006... Det er 8 år siden.

Anonymous poster hash: dac67...d88

Ja mulig det. Siste cd kom i 2004. men er uansett merkelig å lage en tråd om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja mulig det. Siste cd kom i 2004. men er uansett merkelig å lage en tråd om dette

Hvorfor det så merkelig? Må da være lov til å lure her. Å hvorfor gå inn i en tråd for å si at dette er merkelig?

Anonymous poster hash: 83253...daa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michelle kom vel inn akkurat i det to medlemmer av DC hadde sluttet og gått til sak mot gruppa + manager pappa Knowles. Jeg vil tro at i og med at manageren deres allerede var ganske fokusert på Beyonce og Kellys karrierer så var nok ikke manglende talent hos tredjepart noe stort problem. Tvert i mot så var det sikkert på sin måte ganske praktisk.

Såvidt det er meg bekjent så var det også etter en danseaudition eller noe at hun kom inn i gruppa, så det var vel på det grunnlaget sikkert.

Mvh. var blodfan da jeg var 13 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For spesielt interesserte så har Michelle gitt ut en skikkelig gladkristen låt hvor både Beyonce og Kelly er med, liiiten Destineys reunion :skya:

http://www.youtube.com/watch?v=2MZxf-lQD-o

Anonymous poster hash: dac67...d88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke Michelle kusina til Beyoncé eller noe slikt? :klo:



Anonymous poster hash: bbb22...6f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Michelle kusina til Beyoncé eller noe slikt? :klo:

Anonymous poster hash: bbb22...6f5

Kelly er kusina.

Anonymous poster hash: 9e21c...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes egentlig ikke at hun har så dårlig stemme, men når man synger sammen med Beyoncé blir det jo litt vanskelig å utmerke seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan da å synge, har til og med gitt ut sin egen plate (ikke at man må kunne synge så bra for å gi ut plate altså, men å si at hun ikke kan synge overhodet?).

Hvorfor var noen med i Destiny´s child kan man jo heller spørre om. Det var jo så og si kun Beyonce som sang, de andre bare koret på refrengene.. På den siste plata de ga ut sammen fikk faktisk alle synge ca like mye. Men da hadde vel Beyonce en solokarriere på gang, så da synes vel momager(eller papager i dette tilfellet) at det var greit at de andre sang litt og :fnise:



Anonymous poster hash: f06b3...1e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...