cosmo Skrevet 20. juli 2005 #241 Del Skrevet 20. juli 2005 Heisann! Så morsomme innlegg - hehe Kul avatar også forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. august 2005 #242 Del Skrevet 9. august 2005 Hei hå! Hopper innom og lager litt liv Håper du har det bra og at vi møtes igjen snart! Nå er det lenge siden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. august 2005 #243 Del Skrevet 10. august 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 29. september 2005 #244 Del Skrevet 29. september 2005 Hei på deg tilbake =) *hilse pent på* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. oktober 2005 #245 Del Skrevet 1. oktober 2005 Takk for hilsner. :-D Hyggelig at noen drar daboken minn opp fra graven.. Denne boken er nemlig det som tittelen sier - død. Mer eller mindre Fant ut etter at jeg hadde startet den at jeg ikke er noen stor dagbokskriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 7. oktober 2005 #246 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prrrrr, kattekvinnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 22. desember 2005 #247 Del Skrevet 22. desember 2005 Takk for hilsner. :-D Hyggelig at noen drar daboken minn opp fra graven.. Denne boken er nemlig det som tittelen sier - død. Mer eller mindre Fant ut etter at jeg hadde startet den at jeg ikke er noen stor dagbokskriver. ← Heheh, kjenner meg igjen her ja. Er eeegentlig ikke noe kjempedagbokskriver (langt ord) jeg heller, men synes det er litt koselig og prate med folk sånn. Det fungerer bedre enn bloggen fant jeg ut ihvertfall. Håper uansett du får en kjempefin jul!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 24. desember 2005 #248 Del Skrevet 24. desember 2005 Så da var de julaften igjen. Ikke så veldig julete her igrunn - is og holke og litt halvsmelta snø. Men men... skal jobbe idag, og da får jeg sikkert julestemningen. Er koselig å jobbe julaften. Da har folk litt bedre tid og er ikke så stressa lenger. Dessuten er det bare femtimers arbeidsdag da. Fikk en liten mp3 spiller i førjulsgave av min kjære i går. Den lå på bordet til meg når jeg kom hjem fra jobb. Koselig :-D Så etter mye styr og fumling fant jeg ut hvordan jeg skulle få musikk inn på den -og det er jo faktisk så genialt enkelt. I løpet av jula kommer det nok til å vær emye musikk på den. Er 1gb lagringskapasitet. Det må vel være litt?! Kan lagre tekst på den og. Så det betyr vel at jeg kan lagre skriverier inne på den? Blir vel litt sånn kombinert mp3-spiller og USB-penn Smart. Har aldri visst at en mp3 spiller er så supert Gleder meg til i kveld og. Det er noe spesielt med julaften kvelden, selv om jeg ikke er så gira på gavene lenger nå som da jeg var liten. Men vi har liksom så god tid til hverandre alle sammen denne kvelden - og det er vel det som er det mest koselige. Ha en fin jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 2. januar 2006 #249 Del Skrevet 2. januar 2006 Nytt år og nye muligheter - og ny bil (jaja, 4 dager gammel nå da ) - og den er super duper dessuten får den plass i garasjen. 2006 skal bli et fint år. Jeg skal nyte livet, bli enda flinkere til å finne koselige og fine ting i det meste. Tror det er endel av hemmeligheten med å ha et godt liv. Å se noe fint selv i gjøremål og situasjoner som ikke egentlig er så gøy. Idag er det sånn vinterwonderland stemning her. Sol på himmelen som glitrer på hvit snø. Godt nyttår alle sammen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2006 #250 Del Skrevet 8. mars 2006 Leste litt gjennom det gamle jeg har skrevet i dagboken min. Ser jeg skrev mye om pusen min. I dag er det tre uker siden hun døde. Og jeg savner henne like mye fremdeles. Selv om jeg blir vant til at hun ikke er her mer og, savner jeg henne så mye at det gjør vondt noen ganger. Følelsen av å ha en varm durenede katt i fanget kan ikke erstattes av noe annet. Savner til å med alle de gangene hun brettet hele kroppen sin over boka mi for å hindre meg i å lese og når hun la seg oppå hånda mi oppå datamusa slik at det ble noe vanskelig å bruke musa. Den gangen prøvde jeg å flytte henne vekk når hun gjorde det (skjønt å flytte vekk en katt som har bestemt seg for noe er nærmest umulig) nå skulle jeg gjerne hatt henne til å gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 13. mars 2006 #251 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei Kattemenneske :bukke: Kanskje du burde få deg en ny katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 14. mars 2006 #252 Del Skrevet 14. mars 2006 Heisnan Pace Det kan nok være jeg vil skaffe meg en ny katt etterhvert. Foreløpig er det litt tildig, er redd jeg kommer til å sammenligne henne for mye med min gamle pus. Og det vil ikke være noe hyggelig hverken for den nye pusen eller meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 26. april 2006 #253 Del Skrevet 26. april 2006 Leste litt gjennom det gamle jeg har skrevet i dagboken min. Ser jeg skrev mye om pusen min. I dag er det tre uker siden hun døde. Og jeg savner henne like mye fremdeles. Selv om jeg blir vant til at hun ikke er her mer og, savner jeg henne så mye at det gjør vondt noen ganger. Følelsen av å ha en varm durenede katt i fanget kan ikke erstattes av noe annet. ← Jeg veit åssen du har det.. Jeg mista hunden min i februar, og venter fortsatt at hun kommer å møter meg i døra når jeg kommer hjem. Veldig stille her hjemme, når man har vært vant til hund i 11 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå